Kaataja ja aidankaataja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rellu8, 20.7.2009.

  1. ransu68

    ransu68 1st gear

    Saisko päivitystä projektiin kuvien muodossa näin viikkoo ennen kisaa?
     
  2. vesapa

    vesapa 1st gear

    no nyt kun näyttää että tota aikaa jää vielä ylikin :odroll: niin kerkesin laittaa muutaman kuvan linkkiin http://kuvablogi.com/blog/12134/12/
    ps. autosta sain savut eilen illalla :wink:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Aika komeeta asennetta tällä kaverilla :rotfl:
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Rispekt!!!
     
  5. Rüsselsheim

    Rüsselsheim 1st gear

    Ei herranjumala Vesku täytyy kyllä hattua nostaa!!!
    Täytyyköhän tässä auton ex-omistajan kanssa ihan pudasjärvelle asti lähteä?

    T: Hautsi
     
  6. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :eek: Boydin pajalla saisivat ottaa mallia suomalaisesta sisusta!
    Tuo on aikamoisen komeeta aikaansaannosta. Jos on olemassa joku "vuoden taistelija" palkinto niin nyt tietää tasanvarmasti kuka sen ansaitsee!
    :wink:
     
  7. bbford

    bbford Gearhead

    Tahti on kieltämättä kova,nostan myös hattua tekijälle!

    Mutta mutta,missäs tämä keltainen on edes kaadettu? :eek:
    Olin 2 viikkoa ulkomailla joten nyt on jäänyt jotain kuulematta?
     
  8. raceman

    raceman Gearhead

    Kyllä näkee ettei Vesa oo mikään tuulimyllynlämmittäjä, kyllä homma hoituu. :D Onkos koeajoa vielä ajettu?
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    FHRA:n kisoissa Kalajoellahan tuo Pakaraisen Sierra kippas pari viikkoa sitten.
    Esimerkiks tuolta Rinnewoodin otoksistahan siitä näkyy jokunen kuva:
    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... page2.html
     
  10. bbford

    bbford Gearhead

    Just,no sehän selvis,kiitos.
    Ikävä huomata että näitä kaatoja alkaa olla joka melkein kisoissa ,ei hyvä. :odroll:
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mut radoissa ei oo kuulemma ollu mitään vikaa, kertoo fhra:n nokkamiehet :odroll:
     
  12. JUX-26

    JUX-26 1st gear

    Kaikki radan parhaaseen pitoon on varmasti tehty...tämä on moottoriurheilua ja näinkin voi valitettavasti käydä. Ihailtavaa on se että oli vika missä hyvänsä Vesa ei anna periksi vaan....mistä näitä Fordeja oikeen tulee.... no takapihalta ja periksi antamattomuudesta : ). Sanaton.... jäis melkeen kaikilta meiltä tekemättä!
     
  13. Cossie

    Cossie 1st gear

    Sama vanha Vesa 8) Hienoa ku intoa ja taitoa piisaa!!!
     
  14. sippimies

    sippimies 1st gear

    Rallitähti nimeltään Markku Alen sanoi sit höllätään kun petäjää kaatuu.Samahan koskee tätäkin harrastettakin? :oops:
     
  15. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Jos Kalajoen radalla kerran oli huono pito, miksi siellä tapahtui vain yksi kaato. Mee nyt B.B.Chevy ittees ja lopeta toi radan kunnon kritisointi. :soosoo: Kerro jotain uutta. Jos Pudasjärven radan pidosta on jollain sanomista, se on varmaan B.B. Chevy. :poff:
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei ne asiat noiden mantorjen hokemisestakaan parane, "radan eteen on varmasti tehty kaikki mahdollinen". Jos vaikka 50% ei pystynyt tuolla samanalaisiin aikoihin tai hallittavuuteen kuin Alastarolla, niin silloin se rata ei ole yhtä hyvä eikä sen eteen olla tehty KAIKKEA. Ei toki ALastaron radankaan eteen olla kaikkea tehty, muutenhan siellä ajettais maailmanennätyksiä ja jenkit jonottais sinne pääsyä.
    On aivan aivotonta syyllistää jotain yksittäistä asian esille tuojaa ja viedä luoda sille paineita sen puolesta, ettei ongelmista sais jatkossakaan puhua. Toi rata ei riittänyt monille tehokkaammille autoille siinä missä esimerkiks Alastaro parhaimmillaan, vaikka kuinka hokis noita mantrojaan niin se asia ei mikskään muutu. Pudasjärvi on vielä edessäpäin, mut ainakin ennakko-odotuksena siellä voinee varautua myös siihen, ettei pidot eikä ajat ole huippuluokkaa. Toivottavsti kuitenkin ongelmilta vältytään tällä kertaa. Mua aina toisinaan huvittaa kuvittelemani, että yleensä nää parhaat tietäjät asioista on sellasia joilla ilmeisesti toi oma ajokokemus noilla eri radoilla on kohtuupientä?
     
  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Oo huoleti, ei tollasen vaan tän yhden radan pito kirjottelun takia jonkun itelleen keksimän nimimerkkki röllipellen kirjotukset mua ainakaan hätkäytä :poff:

    Mut Kalajoella tosiaan pito oli persiistä ja siellä me selvittiin siitä jonkunlaiseen kohtuutulokseen muuttamalla alustaa ihan pirusti "päin vittua" siihen nähden miten moisen alustan pitäs pelata ja on tähän asti pelannu kaikkialla muualla.
    Tosin jos siellä pito oli hyvä niin myös voimaa meillä oli sit tullu ihan itekseen autoon hirveesti lisää Kamasan jälkeen kun Kalajoella kaks eka vetoa kone pärähti heti breikkinapista päästettäessä rajoittimelle eli takapyörät löi jo lähtöviivalla samantein niin nopeesti täysin tyhjää kun mm. Alastarossa auto tahto jo keulia pikkusen ehkä turhankin paljon ihannetilanteeseen nähden :rotfl:

    Ja jos toi v*tun rölli osaa lukea ja on lukenu kirjotuksia aikaisemmistakin kisoista niin muistaakseni viimeks Kamasa Toolsin rataa taisin kehastakin :wink:
    Eli Mutaparkissa oli vähän luikasta (johtuen ehkä pitkältikin siitä ite radasta), Kamasa melko hyvä mut Kalajoki aika perseestä. Siinä tähänastiset tän vuoden kokemukset.
    Ja rataryhmän syyhän toi ei varmaankaan oo, ne kyllä on näyttäny tekevän sen minkä vaan suinkaan voi mut olisko käytetyissä aineissa vai missä lie nyt se pikkunen uskaltaisko sanoa ongelma jotta radan sais pitäväks?
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Erityisesti mua välillä risoo asenne, että kaikki olis ollut paremmin kuin koskaan. Ikäänkuin oltais saavutettu joku vuoren huippu josta ei oo väyliä kuin alaspäin. Jos siellä outlaw ja striittivehkeistä, suuritehoisimmat ja rajoitettu pyöräsimmät vehkeet, ei saa pitoa ja luistelee reippaasti ja ne jossain muualla sen saa, niin eihän se rata silloin voi oikeen hyvä olla. Tää ei edelleenkään ole mikään valitus rataryhmälle tai kellekään muulle vaan toteamus ja toivomus, että olisko kuitenkin asiaan jotenkin mahdollista vaikuttaa vai onko se niin, ettei tuota tuon paremmaksi millään saa?
    Mut en laita tästä tähän sen enempää, tää aihe on kuitenkin ihan muuta tarkotusta varten ja jos tota ahluaa enempi vatvoa olis se ehkä aihetta tehdä ton Kalajoki otsikon alla.
    Toivottavasti Vesa kerkiää ajoissa Pudasjärvelle ja laite sysää, uskomattoman hienosti on aikaan saatu kun vissiin kuitenkaan suunnitteluun ei ollut ihan valtavasti aikaa käytettävissä.
     
  19. Luntti

    Luntti 1st gear

    Jätä Vesa Cortina tälle mallille päällisin puolin. Se on retro aikaa nyt.
     
  20. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Kaataja on roudannut uuden street B kilpurin Pudasjärvelle! Eikä tehnyt ajallisesti edes tiukkaa! Matkalla kerkes herra Kaataja osallistumaan vielä onki kilpailuihin josta tuliaisiksi pudikselle on komia saalis! 3 kpl ylivuotisia Säynäviä! Kalaa tarjoilee Spetti varikolla kuuluisa alastonkokki "Rasseli";)

    [​IMG]

    Kaatajan auto lähtökuopissa kohti Pudasjärveä keskiviikko iltana!

    [​IMG]

    Komiaa! Nähtävissä on että 16-22 tuntiset päivät, kahden ja puolen viikon aikana mukavan harrastuksen parissa, eivät ole menneet hukkaan!

    [​IMG]

    [​IMG]

    Onnittelut Vesa Pakaraiselle! Oot Äijä!

    T: OL560
     

Kerro tästä muillekin!