Kääk..mistä uudet renkaat ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja kime, 17.2.2003.

  1. kime

    kime 1st gear

    Mulla on pontiac trans am VM.89 ja siinä alkaa oleen renkaat samassa kunnossa ku mun päälaki. keskeltä sileet =) nyt siinä on BFGOODRICH RADIAL T/A P275/50R15 takana
    ------//------------- P265/50HR15 edessä
    ei saanu suomesta, mutta kävin kattoon haaparannalta ja sieltä löyty samanlaiset 164€ kpl. nyt vaan kesää ootteleen =)

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: kime 2003-04-08 11:03 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    goodrisiähän ei enää suomeen tuoda, mutta muilla merkeillähän tuo on ihan peruskamaa eikös noita luulis saavan vähän joka rengaskaupasta?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    rannikon rengas RAAHE myy bf-rengasta 08-2237234
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Mutta se BF ei ole hyvä.. Ota ihmeessä General jos jenkki pitää olla, muuten joku Euro.
     
  5. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Euromaster myy Cooperia.
    Eiköhän Cooperia löydy 275 ja 265/50-15 kokoinakin?
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ooksä kokeillu hieroa sitä päälakea harjan kanssa?
    Väittävät, että toimis.
     
  7. 63impala

    63impala 1st gear

    Kyllä BFG:tä tuodaan edelleen suomeen, maahantuojana Michelin, joka osti lafkan pois pari vuotta sitten. Ja miten niin paska rengas?? Onhan ne mustia ja pyöreitä...
     
  8. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    Suosittelen kyllä just tota Cooper Radial GT:tä. Pirun hyvä rengas noin kolmen kesän kokemuksella '91 Firebirdistä. Pitokin parani mutkissa huomattavasti noitten BFG Comp T/A:n jälkeen. Lisäplussana vielä noissa on järkevän näkönen ulkonäkö (komiat valkotekstit ja ei mitään ihme-vino-vääntö-keskiura-kalansuomu-kuvio touhua.)

    niinjoo, ja nehän on M+S renkaat, toisin kuin monet Euroopassa myytävät vastaavanhintaset/kokoset.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HornetRWB 2003-03-10 12:33 ]</font>
     
  9. Nokileka

    Nokileka 1st gear

    Paussu uuraisilla myy hyviä käytettyjä aika hyvään hintaan!
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No onko joku jo löytänyt noita
    275/50/15 tai 265/50/15 renkaita... kun kaikki myyjät on toistaiseksi myyneet ei oota... :-/ part storeen oli ehkä tulossa renkaita 4viikon päästä, se on paras tarjous tähän mennessä...

    Eli onko nyt tänä keväänä noita rengaskokoja ollut jossain päin suomea myytävänä?
     
  11. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Kesäkäyttöön osta ihan oikeat kesärenkaat. Jenkki- M/S:t ovat huonoja sekä talvi-että kesäkäytössä. Meikäläiset kesärenkaat pitävät melkein saman. Asiahan on, että valmistaja määrittelee renkaiden soveltuvuuden talvikäyttöön. Valitettavasti jenkki-M/S ei sovellu oikein hyvin kumpaankaan.
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No mulla on jenkki M+S riittäny aika hyvin kesäkäyttöön. Toki viimekesänä testaamani Goodyear F1 rengas saattoi olla teoriassa parempi, mutta ei eroa juuri huomannu BF comp TA:han katuajeluissa. Molemmat oli jämäkät ajaa, ei vedelly kummemmin urissa ja pitoa riitti.

    Valmistusmaalla tai M+S merkinnällä ei olis mulle sinänäsä mitään väliä(ei nyt kuitenkaan ihan baarumeista puhuta!), kunhan nyt tollanen 275/50 rengaskoko vaan löytyis. 295/50/15 "Regul" rengasta löytyis, mut pitää käydä mittaa ettei oo jo liian levee.
    Onko kellään mitään kokemusta regul rengasmerkistä? Ihan outo merkki mulle.
     
  13. Buick Special

    Buick Special 1st gear

    Mistä pääkaupunkiseudulta löytää 215/70x14 perinteistä jenkkirengasta kapealla valkosivulla? Pari vuotta sitten niitä tyrkytti jokainen kumikauppias mutta nyt tuntuu olevan kiven alla. Mistä?
     
  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kysy vaikka allaolevasta.
    Mä oon muutamat renkaat ostanut sieltä.
    Hyvä palvelu ja asiantuntemus mun kokemuksen mukaan.

    http://www.autotek.fi/home.html
     
  15. Buick Special

    Buick Special 1st gear

    Kiitokset vinkistä, koitetaan udella.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Suomen Michelin lopetti joulukuussa renkaiden maahantuonnin. BFG maahantuonti loppui Michelinillä jo joskus syyskuun lopussa. Logistiikka on siirtynyt ruotsiin.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Cooper ja Bf Goodrich renkaiden osalta toimittaja löytyy Kuopiosta, eli Euromaster Oy. Osoitteet: Volttikatu 5 ja Päivärannatie 10.
     
  18. kime

    kime 1st gear

    eipä niitä BF Goodrigh löytyny ruottistakaan vaikka aluks lupailivatki.ilmoittivat että ei enään valmisteta, tiedä sitten tarkoittiko leveitä kumeja ainoastaan. Mutta cooper cobrat löyty 265/15 50 165€ kipale. hyvän tuntoset kumit ja vinkuuki melkein jopa hiekalla =)
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistäs löytys 185-205/80/15 renkaita kaikki kyllä noita 65/70 sarjalaisii tyrkyttää. eli tartteisin mahdollisimman korkeat vyörenkaat, rätteinä saattas jostain saada mutta kun meinasin ajaan niin vyöt ois paremmat ihan mustana tai saa olla myös valkosivuna mutta ei valkokirjaimisia, ainiin nehän voi maalata yli :wink:
     
  20. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Eli mistäs noi cooperit nyt löyty? herttoniemen Euromasteri ainakin nosti eilen kädet pystyyn... niillä ois ollu yksi kappale BFG:n 265/50 nakkeja... mutta eivät saa mistää niitä lisää.
     

Kerro tästä muillekin!