Kärjetön jakaja 55-57 Chevy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja trifive, 20.7.2015.

  1. trifive

    trifive Gearhead

    Kyllästyin taistelemaan vanhan kärkijakajan kanssa ja laitoin kärjettömän jakajan.

    Tulipellin välissä ei ole tarpeeksi tilaa GM:n HEI-jakajalle, jossa puola on integroitu kanteen. Päädyin orggis-mitoilla ja lookilla olevaan kärjettömään, joka tarvitsee oman erillisen puolan. Hain 24.90€ tarvikepuolan (kärjettömille sytkille) Motonetista ja hyvin pelittää.

    Käynti tyhjäkynnillä ja osakuormalla parani merkittävästi. Voimaakin tuli persdynon mukaan lisää. Johtunee varmaan siitä, että vanhalla jakajalla tuli vähemmän ennakkoa kierroksilla ja alipainekello ei tainut toimia kunnolla. Kone on vakio 283 ja tehonlisäys ei ollut tavoite, ainoastaan parempi käynti. Aika näyttää putoaako myös polttoaineen kulutus vaikkei sillä mitään väliä olekaan.

    Ylimääräiset jakajat meni kaupaksi
     
  2. sataplus

    sataplus Gearhead

    Kerro, mikä valmiste ja ostopaikka/myyjä. Kiinnostaisi laittaa omaan 57:aan tuon orggisjakajan tilalle.
     
  3. trifive

    trifive Gearhead

Kerro tästä muillekin!