Kärjetön sytkä ja muita kysymyksiä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Cammer, 8.5.2002.

  1. Cammer

    Cammer 1st gear

    Tuossa lueskellut kärjettömistä sytkistä tms härpäkkeistä joita saapi jälkiasennuksena pukattua koneen kylkeen kiinni. Nyt pitää oppimattoman kääntyä suurten ja viisaiden puoleen: Eli a) eikös kärjet ja pyörijä ole siellä virranjakajan kannen alla surisemassa? b) mitenkä ko järestelmä korvataan kärjettömällä c) mitä maksaa ja käykö kaikkiin? d) Mistä tulee HEI?

    /me käy valuttamassa jonkun riisiraketista öljyt UCC:n uhrialttarille..
     
  2. ana57

    ana57 1st gear

    Kärkien tilalle asennetaan optinen tai magneettinen (hall-) anturi, nokkakappaleen tilalle (tai päälle) levy jossa on sopivasti koloja jotka päästää magneettikenttää tai valoa anturille.
    Ko anturi ohjaa vahvistinta joka tulee puolan -navan ja rungon väliin ja näyttelee puolalle katkojankärkiä. Maksaa paljon verrattuna siihen että samat osat Bebekillä muovipusissa maksaa n. 10€, tosin tuo kololevy puuttuu.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    HEI= High Energy Ignition...gm.n systeemi ..kärjetön jakaja jossa puola on ympätty jakajan kanteen
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    a)Eihän ne siellä ole...avaa venttiilikopankansi ja sieltä toinen luukku niin sieltä löytyy!
    ? b)otat kärjet pois kärjistä niin silloinhan siitä tulee kärjetön!mulla toimii hyvin! c)tottakai,ilmaistahan se on! d)Heti Estoton Isku
     
  5. Pave

    Pave 1st gear

    Aika hintaviahan nuo ovat. Free Technicsillä maksaa 170 euroa.

    Onkos tällä kärjettömällä sytytyksellä vaikutusta tehoihin? Varmempihan se ainakin on mitä kärjellinen.
     
  6. tanari

    tanari 1st gear

    antaaks kärjetön parempaa kipinää??
     
  7. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    kipinä on tehokkaampi, ajoitus tarkempaa eikä kuluvia osia. siinä etuja jotka noin äkkiä tulee mieleen.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin tuota, pienentääkö kärjetön sytytys
    kulutusta?
     

Kerro tästä muillekin!