Käynnistymisongelmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 2.6.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä voi johtua, että kone (289) ei välillä meinaa lähteä lämpimänä käyntiin. Antaa välillä startatessa konehuoneen puolelta sellaisen äänen aivan kuin "aivastaisi".
     
  2. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Käykö kone kuumana, mistä bensalinjat menevät, onko kaasarin ja imusarjan välissä ohut tiiviste vai eriste? Eli voisiko johtua bensan "kiehumisesta" ja laihasta seoksesta?
    Mikä kaasari?
    Paljonko on perusennakko?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Koneessa on kyllä ollut lähinnä tyhjäkäynnillä käyntihäiriöitä. Liian kuumanakin se tahtoo käydä. Enkä tiedä sytytyksen arvoistakaan. Tulpatkin olivat vaihdon yhtydessä valkeahkot, laihalla? Eli kaikenlaista olisi varmaan tehtävä. Olen vaan niin vihreä näissä asioissa, että en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.
     
  4. fisu

    fisu Gearhead

    sytkä on aikaisella jos se aivastelee ja käy lämpöisenä.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ja jos nykybensalla tulpat on valkoiset on tosi laihalla.
     
  6. whiic

    whiic 1st gear

    Tarkistin muuten itsekin tulpat ja väri oli siis vaalean harmaa. Valkoista oli kerrostunut hyvin hienokseltaan.

    Meinaako tämä liian laihaa vai pelkästään laihaa hyväksyttävissä määrin? Mikä on se "oikea" väri? Karstoittunut on liian rikkaalla, mutta kuuluisiko tulpassa olla aavistus tummentumaa, kun säädöt on kohdallaan?
     

Kerro tästä muillekin!