kaikki mielipiteet plymouth dusterista!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 19.1.2005.

  1. Kieku

    Kieku 1st gear

    Tällasta mä oon aina halunnu..... Dusteria

    Nyt mullakin on oma -70, tai siis aihio :D
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

  3. kinde

    kinde Gearhead

    Mullakin on jo 4.s Dusteri tallissa odottelemassa AIKAA..
     
  4. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kerro heti mistä sitä saa tota aikaa ku ite ei löydä :D
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Niinpä , samaa etsimässä.................. :rotfl: :rotfl:
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Duster on mielestäni hyvä&hieno jenkki. Duster tai swingeri ois mun valinta,jos nyt oisin moparia ostamassa! Charger olis suosikki,mut sen hinnalla laittais jo dusteria pitkälle.
     
  7. Nightprowler

    Nightprowler 1st gear

    Kuvia olis asiallisesta dusterista, mutta kun en osaa laittaa niitä näille sivuille.. :( Oiskohan hyviä ohjeita tähän ongelmaan... By the wäy.. Löytyisköhän joltain suoraa ja hyväkuntoista takapuskuria 70 pöllyttäjään?? Tarvetta ois...
     
  8. papsu

    papsu 1st gear

    dusterit

    Dusterit on hienoja pelejä,onnea vaan Kieku loisto valinnasta sun pitää hommata Käkölle takaovien kahvat reissuille jottei tuu vieroitus oireita.Uudessa spinnerissä juttua mun demonista.
     
  9. Kieku

    Kieku 1st gear

    Re: dusterit


    Kiitos-Kiitos :D

    Noi takaoven kahvat on vielä hakusessa, eiköhän joku viritys siihenkin keksitä. Jossei muuten niin mä liiman Käkön silmälaseihin niinku semmoset 3-D kuvat sisäpuolelle, jolla maailma näyttää neliovisemmalta :rotfl:

    Onneksi Käkö sai synttärilahjaksi semmosen SlantSixPackin, jota se voipi roikottaa mukanaan, joten mulla on toiveena saada "kokomoottori" tuohon Dusteriini :rotfl:

    Tartee "vaklata" toi Spinneri siis....
     
  10. duster73

    duster73 Gearhead

    Niinku mopeman tais tuossa aiemmin sanoa,niin -72 uudempia ei hirveesti ole.ittellä on -73 "piikkikeula",enkä muista että vastaan ois toista tullu.kuvia kyllä nähny.tuo oma ollu vähän ikuisuusprojekti-asteella,kun iski totaalinen kyllästyminen jossain vaihees.sit oli tallin vaihtoja ja välil ei tallia ollenkaan.
    No nyt olis melko varma talli ja innostusta,mut eipä o töitä ja sitä kautta rahhoo...mut,jos suinkin asiat hyvin menee,ni tuo vois jopa ens vuonna loppukesästä olla vaikka liikenteessä.
    koppa on onnex hyvä,ni ei tarvii ku kone ja laatikko rakentaa.eli mulla on tossa 360+727+81/4 kempin lukolla :oops:
     
  11. Make.S

    Make.S Gearhead

    Mul on -71 dusteri -73 sporttisella piikkipellillä. :rotfl:
     
  12. duster73

    duster73 Gearhead

    Makuasioita tietysti,mut ite tykkään enempi tosta uudemman mallin keulasta.mut vanhemman mallin viirutakavalot taas hienommat ku nuo "isot"..
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Mä taas pidän noista uudempi "korisista",niissä on jotenkin enemmän "jenkkiä"! Mut kisailuhommiin tuo vanhempi korinen on parempi lähtökohta,koska painaa varmaan 200kg(?) vähemmän heti lähdössä,kuin tuo 73-76-malli!
     
  14. jussi308

    jussi308 1st gear

    Itellä kans '70 Duster melko vakiolla pikkulohkolla.
     
  15. kime2

    kime2 Gearhead

    Mielestäni tuommoinen "tehtaan oma" 360magnum ois hyvä valinta,380hv versio etenkin!
     
  16. duster73

    duster73 Gearhead

    Vanhan tallin aikaan meillä oli kax dusteria samas tallis,eli mun ja sit kaverin mikä oli muistaakseni -70 tai -71.mut muistaakseni noissa oli painoeroa joku 100 kiloa,siis rekisteriotteen mukaan.kutvosella olivat olleet molemmat.pitäs tosiaan alkaa rakentamaa konetta tuohon.kampiakselia vaan puuttuu,eli 360-koneen kampiakselia voipi tarjota :) ittellä olis 360-koneen kampura ja pirun hyvillä kauloilla,mut on vaan jommat kummat kaulat hiottu liian ohuex.318-koneeseenhan tosta sais hyvän stroukki-kampuran :)
     
  17. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    4" stroukkiakselithan maksaa uusina suunnilleen vähemmän kun vanhojen hionta, halvimmat stroukkisarjat on alle 1000$.
     
  18. avo-65

    avo-65 1st gear

  19. BulletV8

    BulletV8 1st gear

    Noniin nyt on sitten tullut rekisteröityä vihdoin tälle foorumille, itse aloitin koko tämän viestiketjun ja aijon edelleen hankkia dusterin :D . Tänne voisi pistää lisää linkkejä erilaisista Dustereista ja turinoita... 8)
     
  20. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Joo, mää kans sain käsiini hyvin säilyneen alkuperäis yksilön, tosin kutvosella. Aattelin kokeella yrittää sitä museokilpihi.
     

Kerro tästä muillekin!