Kajaani Cruisingit & ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Virpi59, 1.6.2008.

  1. servopiili

    servopiili 1st gear

    KLo 18.00 Lohtajan ABC:llä :pinup:
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paikan kyllä oon tiennyt,mutta aina mä unohdan ton cruicingin!Sama pää kesä talvet.
     
  3. servopiili

    servopiili 1st gear

    Huomenna kaikki mukaan :D
    Ilmatkin pitäisi olla suotuisat 8)
    Jos tulee lämpöennätys, tuleekohan osanottaja-ennätys :p
    :pinup:
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    liekkö kellää kuvia ? :eek: ois kiva nähä ex-kottero jos se oli siellä :rotfl:
     
  5. Aasi

    Aasi 3rd gear

  6. servopiili

    servopiili 1st gear

    Löytyi kuvat 8)
     
  7. servopiili

    servopiili 1st gear

    Ettekö pöljät älyy kattoo kalenteria? :mad: Nyt kai lienee kuukauden ensimmäinen lauantai :eek: :eek: :eek: :eek: Katotaan onko kommunisteja paikalla :D Sen saa tietää vain olemalla paikan päällä toteamassa tilanne itse henklökohtaisesti? :pinup:
     
  8. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead


    No totta munassa se on mielessä! :rotfl: Kommunisteista en tiiä mutta ite oon paikalla heilaamassa 8) siik hail!
     
  9. KJii

    KJii Gearhead

    Paikalla oltiin. :D Ihan kivasti oli porukkaa, kulkineita myös. Taisi mennä kuitenki sen verran seurustelun merkeissä jotta ruisailut jäi pelkäks kotia ajjoon. Ens kuussa uusiksi. :D
     
  10. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Onkos huomenna cruisingit? Vois tulla tolla LimeKraisulla tulla pyörähtää, kun kerran täällä Kajaanissa ollaan!

    Sampsa
     
  11. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    ajelkkaa kajjaanista lapinlahelle lämpimikseen kun samana päivänä kerra ovat, eikä tuo välimatkakaan oo kuin vähä toistasattaa :lol:
     
  12. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Ei uskalla lähtee ku vespumppu kuulostaa siltä ku ei ois koko koneessa öljyä :rotfl: :rotfl:

    On, tuu käymään! ABC:llä klo 18.
     
  13. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Hö, missä vika?? Cruisingeissa oli vaan 2 pitkäkattoo edustettuna! :eek: :eek:

    No menihän tuo KJiin kanssa kahestaankin, onneksi ei yksin tarvinnu olla. 8)
     
  14. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kajaani hoi hui!
     
  15. servopiili

    servopiili 1st gear

    Minä olen ihan oikeesti sairas :cry: en oisi muuten jättänyt ensimmäistä kertaa kokovuonna tulematta :-?
     
  16. hanekki

    hanekki 3rd gear

    :( :( kuulin tossa altelta just.
     
  17. ||Janita||

    ||Janita|| 1st gear


    ei kehtaa sitikalla tulla.. ;D soto ku on talviunilla ollu jo jonku aikaa.. ja valiantista pitäis se kytkin rempata..
     
  18. Sepi

    Sepi Gearhead

    Onkos tulevana lauantaina kahville menijöitä?
     
  19. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Eiköhän siellä tuu käytyä, eli tulen jos ei auto oo särki tai muuta vakavaa.. Sitte illalla on Jack Hammer & Burning Bastards kalapeessa. :)

    No on meitä varmasti nyt 2, jauhaa paskaa jossei muita tule :rotfl:

    Seliseli, oonhan minähi kulkenu siellä Volvolla.. :rotfl: :rotfl:
     
  20. KJii

    KJii Gearhead

    Iltavuoro sattuu just lauantaille. :(
     

Kerro tästä muillekin!