Kalajoki SM 21-22.7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rüsselsheim, 20.7.2007.

  1. Rüsselsheim

    Rüsselsheim 1st gear

    Ketä foorumilta tulossa ajamaan, ja katsomaan?
    Itse taidan tulla paikalle, jo lauantaina ennen yhdeksää aamulla.
    Mun päämielenkiinto taitaa, liittyä B-ryhmään ja siihen mustaan Mk II Eskoon...
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Katsomaan tullaan kumpanakin päivänä!
     
  3. Speed Bird

    Speed Bird 1st gear

    totta hel.. on muuten hienokeli täällä taas kerran...
     
  4. Sittana

    Sittana 1st gear

    Onko ollu mitään ihmeellistä tapahtumaa? Voi hemmetti kun ei saanu seuraa mukaa, niin viittiny sit yksin lähtee Kalajoelle :cry:
     
  5. jeemu

    jeemu 1st gear

    Eipä mitään erikoista, junnu dragster kiepautti kyljelleen ja Mb rasvasi rataa, mutta sää mitä hienoin.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuo radanrasvaus oli ikävä homma,kun tuli reilun tunnin tauko :mad:

    Mut rataryhmälle kiitoksia kun noinkin nopeaan puhdistitte radan,muutenkin tällä kertaa järjestäjille "ruusuja" rennommasta menosta (näin katsojan osasta ainakin) kuin aikaisempina vuosina ja jaanpa tässä myös risuja siihen yhteen telttaan jossa myytiin kaikenlaista ruokaa,mut palvelu oli jostain syvältä!

    Jotain huhua kuulin myös tiettyjen ryhmien koneiden tilavuuden mittauksista,lieneekö huhu paikkansa pitävä?
     
  7. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Varmaan fyyra saa kuulla taas kunniansa ku eräs meni häviämään itselleen.
     
  8. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Varmaan fyyra saa kuulla taas kunniansa ku eräs meni häviämään itselleen.

    mitä siellä sitten oikein on tapahtunu, kun en itse päässy paikalle katsomaan?? :cry:
     
  9. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Compissa lajittelun ykkönen soololähdössä otti punavalon ja seurauksena hylkääminen ja sen jälkeen alkoi meteli.


    Tämän kirjoitan toisen henkilön ilmoittamana ilman omaa nimeäni pysyttelen nimimerkin takana.
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Kuinkas tuo hylkääminen on mahdollista,itse kun en tunne noita sääntöjä niin hyvin?
     
  11. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Oliskohan kyse ns. deeppauksesta eli deep tai deeping jossa kilpailija valuu liian syvälle stage vaiheessa -> lähtee liikkeelle niin aikaisin ettei edes kellot käynnisty...tällöin ei saa ollenkaan aikaa ?? :eek:

    Säännöissähän sanotaan että soololähtö on hyväksytty jos suorittaa hyväksytyn stage:n eli steitsauksen vaikkei ajaisi sen pidemmälle.

    Olikos kyseessä Lehtimäki vai Lahti ?
     
  12. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuohan saattais ollakin mahdollinen hylkäämisen peruste,jos steitsaus ei ole onnistunut!
     
  13. Nina

    Nina Gearhead

    Compin tulokset kiinnostaisi? Sattuisko joku tietämään ja vieläpä kirjoittamaan ne.
     
  14. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kysessä oli niin saiskohan nyt tota nimee kirjoittaa ettei tule syytettä koska en ollut itse paikalla vaan kuulin tapauksesta.No keltainen barracuda kuulema.
    Tutkiskelin noit sääntöjä ja olen niin umpelo mut mut ja mut eikös pudotuksissa pitäis kellot käynistää vaan ei tarvii ajaa maaliin.
    Vuoan kertooko viisammat paremmin.
     
  15. nalle71

    nalle71 Gearhead

    no kaikki on kai mahdollista tänä päivänä, varsinkin kun on pioneerejä omalla tahollaan ja kaikki tehdään itse eikä osteta valmiina niin kuin eräät tiimit tekee. no ehkä jo ensi kerralla vehkeet toimii SÄÄNTÖJEN edellyttämällä tavalla niin että kaikki on tyytyväisiä
     
  16. cuda69

    cuda69 Gearhead

    hemmetin hienot kelit ja itse kisatkin meni ainakin minun mielestä läpi tosi hienosti,ainoastaan hieman korpeaa tuo hiekassa tarpominen.on se vipottajan ja kumppaneitten VIP kyllä uskomaton kampe.auto painaa 1700kg ja kulkee ku elukka.ps.hanski,oli tarkotus käydä moikkaamassa,mutta taisin ujostella vähä niin jäi tekemättä :oops:
     
  17. c-305

    c-305 Gearhead

    Kyllä Compin lajittelu ykkönen taisi ajaa loppuun asti kunnes tuli semeissä noutaja
    Ja taisi mennä niin että Eagle dragsterit ottivat kaksois voiton
     
  18. nalle71

    nalle71 Gearhead

    tossa lueskelin kans tota sääntökirjaa ja siellä sivulla 28 kohdassa c sanotaan, että soololähdössä ei punavaloa, keskiviivan ylitystä tai reunaviivan ylitystä huomioida, saas nähdä mikä pykälä nyt otetaan käyttöön meinasko lajittelun ykkönen perhana voittaa
     
  19. nalle71

    nalle71 Gearhead

    no kiusaa se on pienikin kiusa varsinkin kun sen saa lajittelun ykköselle tehdä vai mitä
     
  20. Luntti

    Luntti 1st gear

    Kuvia tulossa myöhemmin lisää.
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!