Kalajoki summer nationals 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 11.7.2011.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Kisassa tulee varikolla olemaan tiivis tunnelma. Kaikki varmaan muistavat kuinka täynnä paikka oli vuosi sitten ja nyt on ilmoittauneissa vain 20 moottoripyörää ja 26 autoa enemmän kuin viime vuonna eli tulee todella ahdasta. Kaikkien kannattaisi tulla niin pienellä kalustolla kuin mahdollista, se helpottaisi kaikkien mahtumista varikolle samoin kaikkien täytyy tyytyä todella pieneen varikkotonttiin, jotta kaikki mahtuisivat. kannattaav myös varautua sellaisilla matoilla, että jopa koko kilpuri voi olla sepelillä, sillä siihen tulee taatusti aihetta ainakin SET/PET ja viimeisenä saapuvien juniorien kohdalla sekä kaikkien jälki-ilmoittauneiden ryhmästä riippumatta.

    Tässä varikkokartta.

    [​IMG]
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eipä käy kateeksi toi Puten homma saada kaikki mahtumaan tonne varikolle. Iso käsi Putelle jo etukäteen ja onnentoivotukset asian tiimoilta 8)
     
  3. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    [​IMG]

    Hyvää lämmintä ja sateetonta keliä luvassa 8)
    Tuokos Cornetto jätskirekkansa paikkeille ? Kuten treen näyttelyssä josta jaettiin ILMAISEKSI jäätelöä kahdenpäivän ajan :p



    OT: Järjestääkö Kalajoen porukka lauantai iltana ruisinkia,kuten viimmevuonna ?
    EDIT: Näköjään kokoontuminen ABC:llä alkaen klo 19:00


    Kuvia viimme vuodelta
     
  4. supo

    supo Double Gearhead

    Kyllä Putte hoitaa homman ja sovitaan hienosti!!!!Toivotaan hienoja kelejä että päästään neppaamaan paljon lähtöjä!!!
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Toivon mukaan sovitte, sillä oikeasti Kalajoen varikon kestokyky on jo täyttynyt aikaa sitten.
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Kuinka myöhään perjantai iltana varikolle vielä pääsee?
     
  7. MR 340

    MR 340 1st gear

    Pitää ottaa monta purkkia Reksonaa niin mahtuu paremmin. :rotfl: :rotfl:
     
  8. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Jätä ne rexonat niin mahdut vielä paremmin :)
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Yleensä portit on tuolla Kalajoella mennyt kiinni noin ilta kymmeneltä. Mutta jos osaatte mennä oikein tiiviisti, niin ettei aamulla tarvii alkaa tiivistämään urakalla, niin vois päästä tällä kertaa vaikka läpi yön. Jos homma toimii niin hyvä, mutta jollei toimi niin palataan vanhaan käytäntöön.
     
  10. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kun noin paljon tilaa on varikolla, niin taidetaan ottaa vielä katuraketti mukaan, jotta pääsee illalla aiheuttaan pahennusta kylillä. :lol: :rotfl:
     
  11. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tua...? Eikös tuohon voisi vähän täsmentää, että milloin pääsee ja milloin ei? Osa jengistä tulee aika kaukaakin, niin vaikuttanee matkasuunnitelmiin jonnii verran...

    Miten muuten varikolla; Joudutaanko noudattamaan "leirintäaluelakia" (mikä hitto sitten oikealta nimeltään onkaan) ja neljän metrin turvaetäisyyksiä naapuri"asuntoautoihin", vai miten tuolla mennään? Eipä sikäli, että ei itse tulla tällä kertaa tilaa viemään, mutta kunhan kyselen kun nitroissakin oli toiseen naapuriin matkaa ehkä 50 senttiä ettei ihan bussin peilit hajonneet :lol:
     
  12. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Mikäs Cadillac man sun 88 tilanne,ku viime vuonna sitä kattelin ja juteltiinki,että tämmösiä laitteita pitäs olla enempi ni menit sitte paneen kuuraketin (sukkulan) sen tilalle.Vai oliko se toissa vuonna.Kalajoella kuiteski.
     
  13. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kyllä meitin tiimi tarvitsee sen verran kovaa maata, että saa auton pukeille sekä lämmityskäyttää se pukeilla. Eikä mielellään pilata slicksejä soralla. :mad:

    Ko. menettelyn takia FHRA:n tarvitsisi antaa korvaavat auton alustat, jotta ko. toimintaa voidaan suorittaa. :wc:
     
  14. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Joo, kyllä se sukkula hankittiin jo syksyllä.

    Elämä on kovaa, ei köyhällä ole varaa ajaa Delta 88:lla kovaa. :oops:

    Se ex. race Delta toimii pikkuhiljaa elintenluovuttajana katu Deltaan (esim. wanha kisakone ja jouset sekä tukivarret meni jo).
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Siinähän lukee läpi yön, kuinka tarkkaann pitää täsmentää. Vai tulkitsetko tuon niin, ettei päivällä pääsisi lainkaan. :wink:
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Eikun, siinä lukee vaikka läpi yön ;-)

    Käsitin niin että jos homma menee vihellellessä, niin portit on auki, mutta jos jollain on bussi vinossa, niin menee kymmeneltä kiinni :lol:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä mä sitä tarkoitin, että jos homma tänä vuonna toimii, niin sitten vastakin pääsee yöllä sisään, mutta jos ei toimi, niin palataan tuohon varikon sulkemiseen 22-08. Valitettavasti toi Kalajoen varikko on varsinainen persreikä ja valitettavasti kyseisessä paikassa ei ole 12 vuoden lupauksista huolimatta tapahtunut minkäänlaista kehitystä.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Säännöt eivät määrää varikkoa asfaltille. Suomessa on toistaiseksi ollut hyvä tilanne kun kaikki autot on saatu ainakin osittain asfaltin päälle, mutta nyt sen kanssa tulee ongelmia ja siksi asia on täällä kerrottu etukäteen, että tiimit osaavat varautua tilanteeseen. Erittäin monilla radoilla muualla maailmassa varikko on suurimmalle osalle kilpailijoista nurmikkoa tai jopa savea. Meillä varikko olosuhteet ovat sentään suhteellisen hyvät.
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Ja Kalajoki kutsuu, pitäis lähteä hakemaan kuivuria ja hypätä tien päälle. Aamuyöstä sitten lentokentän nurkille nukkumaan.
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Juu, ookoo. Sulla on kieltämättä aika haastava homma siellä. Mutta tsemppiä matkaan!
     

Kerro tästä muillekin!