Kalajoki summer nationals 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 11.7.2011.

  1. TiMu

    TiMu 1st gear

  2. supo

    supo Double Gearhead

    Mulla auto kulki samoja aikoja kuin muissakin kisoissa ja 60 jalkaiset tämän kauden tapaan tasaisia eli meille ainakin rata ja kellot pelasivat hienosti.Auto hienossa iskussa ja kuskikin kohtuullisessa kunnossa.Minusta kaikki pelasi hienosti ja jos ei olisi satanut lauantaina niin kokonaisuus OK!!!Lauantaina ajoin lähdöt molemmilla radoilla ja olivat aikakortin mukaan tasavertaiset eli oli heittoa 0.001s!!!
     
  3. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Olisihan tuossa vielä hiomisen varaa ::))
    Loistavaa työtä Supo !!
     
  4. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  5. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :odroll: ..ai nyt heti vai? Jjoo ootas hetkonen kunhan saan muistikortin sisällön edes tietokonekselle asti.. Pikkasen meinaa ny olla rästihommaa kun kuvia kertyy kesäaikaan enemmän mitä niitä ehtii seulomaan läpitte! Tulis tänne rannikolle edes joskus jotain sadepäiviä että pystyy istumaan tietokoneella.. Tai enpä toivo tollasia, sattuu ne ainoat sateet pian kisaviikonloppuihin! :wc:

    Tulee ku kerkiää... Kisat oli hyvät! Olin vain sunnuntaina läsnä ja kuvasaalis ei ollut mikään mykistävän laaja kun joka toisella askeleella oli tuttuja vastassa, ja ainahan sitä täytyy vaihtaa kuulumisia! Sehän on tässä hommassa sitä parasta antia! :wink:

    Tonille täältäkin isot onnittelut!! Melkonen suoritus nuorelta mieheltä ponnistaa lajittelun pohjalta voittoon!! 8)
     
  6. mafo

    mafo 3rd gear

    onneksi meidän hyvä tuuri jatkui vielä kotimatkallakin :mad: :mad:

    [​IMG]
     
  7. Juppee

    Juppee Gearhead

    Vuorokauden verran on sulateltu viikonloppua ja kyllä täytyy todeta, että voittaminen on parasta paikan päällä... :)

    Tony hoiti homman kotiin sellaisella viileydellä, ettei kukaan uskoisi kyseessä olevan "rookie" kausi.

    Ylpeänä tiimiläisenä tahdon kiittää kaikkia onnittelijoita koko tiimin puolesta ku Tony ja Pekka tuskin täälä OD.lla kommenttia heittävät.

    Miksu: Ainoastaan mun pulssi tarvii säätää kisajännitystä kestäviin arvoihin..

    Käkö: Mehän ollaan ajomiehiä molemmat kunhan ei kilvanajosta ole kyse.. Eli ihan itte ajeltiin kotia kohden. Tosin myöhäiseksi venähti kotiin lähtö ku sunnuntain grillaukset ehdittiin suorittaan vasta palkintojen jaon jälkeen (ruokajuomaksi 1 pullo III olutta jaettuna Pekan kans).

    Rinnewood: Kiitti, ja ehdottoman totta tuo mainitsemasi Melkoinen suoritus.

    Tonylle, Pekalle, Suskulle ja Julialle iso kiitos mahtavasta viikonlopusta.
    Hyvä Tony!!!

    -jupe-
    (menossa mukana JR/M 115)

    Ai nii-i.... Ehdin mä muutaman KUVANKIN napata
     
  8. miqve

    miqve 1st gear

    Tässä pätkä meidän ensimmäisestä pudotus lähdöstä sunnuntailta. Lyhyt mutta ytimekäs 10.182/214,99km/h :pinup:
    Mieltä lämmittää kun sai talven aikana hierottua autoon kulkua puolisekkaa lisää ja loppunopeuskin nousi n.12 km/h. Ei voi muuta kuin kiittää tiimiä ja eritoten Mopsteria kansien ja imusarjan porttauksesta 8)

    Niin ja kiitokset myös järjestävälle taholle, 60 jalan ennätys parani monta kymmenystä :rotfl:



    http://youtu.be/sqZTt0Vghb8
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Kunnia kuuluu koneen rakentajalle eli Karttusen Eerolle Hämeenlinnaan,Kärnän Teemulle,kilipakumppani Korhosen Pasille,Vataselle pohjanmaalle jne. eli olen saanut erittäin paljon apuja monelta taholta niin minä oon vain ajanut!!Vielä täytyy ruoskia kuskia nukahduksesta semilähdöstä eli myös ensimmäisellä pudotuslähdöllä Camaro meni 330 jalkaan 0.001s sisään kahden edellisen vedon kanssa,pieni löysäys ennen maalia!!!Toinen pudotuslähtö ja aikaikkunassa 5.96 ja aika 5.966 maalissa!!!Reaktiot .019,.044 ja sitten ABC.n kahvi ja munkki tarjous .234 ja taas kuski kiitteli itseään!!!
     
  10. arih

    arih 3rd gear

  11. moppeukko

    moppeukko 1st gear

    Kiitos Kisatiimeille !!!!!!

    Omasta ja edustamani järjestäjävän tahon puolesta kiitos kaikille kisatiimeille jotka olivat paikalla..

    Erityisen liikuttunut ja ylpeä olin teistä toissa yönä kun siivosimme Kalajoen kenttää..
    Kaikkien tiimien jäljiltä olevat alueet olivat puhtaita ja roskia ei näkynyt missään

    Tapahtuman aikana homma toimi ja vaatimattomissa kenttä olosuhteissa kaikki tiimit olivat sopeutuneet tilanteeseen ja toimivat sen mukaisesti..

    Henkilökohtaisesti minulle asia oli ja on merkittävä koska tunnen olevani pitkälti "syyllinen" siihen että Kalajoella SM sarjaa ajetaan 8)

    Eilen Kalajoen kaupungin kanssa käymieni neuvottelujen tulos oli hyvä ja tulevaisuus näyttää valoisalta :eek:

    Kiitos kaikille Kalajoella olleille tiimeille ja kirjavalle puuhajoukkiolle ;)

    Mika Tähkänen
     
  12. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jep jep, meillä loota levis burniksen jälkeen valoihin steitsatessa ja vaihteet katos (planeetta meni ihan sököks).
    Eli eipä saatu ajettua yhtään lähtöä koko viikonloppuna kun toi kävi siinä heti eka lajittelurundilla :(
    Jotta semmosta motorsporttia tällä kertaa.
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ja meidän osalta kommenttia sen verran, et Jussihan olis halunnu alunperin ajaa oikeeta kaistaa. Yleensä Jussi saa mitä haluaa.
     
  15. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    :D

    Onneks kerkesin alta pois
     
  16. Kermeri

    Kermeri 1st gear

    Hyvä viideo, noita on kiva katella jälkikäteen. Turpaanhan tossa tuli ja Eesti vei voiton, mutta eihän tota tarvis ku tuplata tehot, niin vois jollain tavoin roikkua perässä :D
     
  17. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Hyvää kommenttia ja jälkipeliä :)

    kuvasin lauantaina joku 40 lähtöä ja sunnuntaina 60 lisää.
    Joten jälkipelit on taattu kunhan saan videot nähteille. :rotfl:

    Linkittäkää jatkossa omat lähtönne kuten kermeri teki, niin pysyy muutkin (minäkin) kärryllä mistä lähdöstä puhutaan. :wink:
    Eikä tässä vielä ole puoletkaan tiimeistä tulleet tutuiksi ja eivätkä tosin täällä kaikki kirjoittelekkaan.

    Jatkakaa.....
     
  18. triniemi

    triniemi Gearhead

    Oliko ollu kelloissa jotain kummallista taas? Sekunnilla parannettu autojen ennätyksiä, 60ft ennätyksiä parilla kympillä ja paljo punavalojaki?
     
  19. SST800

    SST800 3rd gear

    Odottelinkin, että joku virittäisi keskustelua aiheesta.
     
  20. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Älkää huoliko turhaan lokitiedot tarkastettiin viimekisan jälkeenkin ja loputhan voi tarkastaa videomateriaalista jollei lokista selviä.
     

Kerro tästä muillekin!