Kallistuksenvaimennin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Capri26i, 2.3.2003.

  1. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Onkos normaalia että vakaajan asennus on niin perkeleen vaikeeta? siis kun ainakin mulla tää vakaaja irrallaan on noin 10cm leveempi kuin ne reiät tukivarsissa mihin ton pitäis tulla? oon tähän asti kiskonu sen taljalla kasaan että oon saanu asennettua, mutta onkos neropateilla jotain helpompaa systeemiä?
    jos otan tukivarret irti ja asennan ne ensin vakaajaan, en saa millään tukivarren pulttia enää takaisin. muuta ainakaan mää en oo keksiny kuin että painaa taljalla kasaan. kuuluuks sen olla tommonen vai onks toi jostain syystä levinnyt?
     
  2. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    EI. Ei se aina ihan pikkurillillä mene paikalleen, mutta tuo kuulostaa oudolta. Voisiko sulla olla väärä vakaaja?
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    enpä tiiä, tuskinpa, ei tohon pitäs ainakaan vääränmallinen pitäis sopia mistään. taipunu se voi olla, tää biili kun on saanu joskus pikku pusun nokkaansa. mut tota tosiaan joutuu taljalla painamaan kasaan, kun ne päät on tosiaa 10cm leveemmällä mitä ne reiät tukivarsissa.
     
  4. Holley

    Holley Gearhead

    Eikö löytyisi toista Capria, josta saisi mitan?
     
  5. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    no ei mulla oo, kaverilla ois parikin mutta niillä on autot jossain kauempana tallilla enkä jaksais ajella tuon takia sinne. kyllähän se taljallakin paikalleen menee.
     
  6. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Kyllä se Caprin vakaaja pitää olla. Ei sinne varmasti mikään muu sovi ihan noin vain.

    Mitenkäs me tuolla Euromasterilla mun Capriin puslia vaihdellessa tuo ratkaistiinkaan..? Laskettiinko me autoa renkailleen vai nostettiinko? Höh... Kuitenkin saatiin tolppia liikutettua. Hetkinen, eli siis alatukivarsien piti olla auki. Se taisi olla jotenki niin että ATV:t oli auki palkista ja lyötiin vakaaja paikoilleen ja sitten kammettiin jotenkin pyörästä että saatiin ATV:n pultti löytyä läpi.

    Vaihda ohkasempi vakaaja niin pääset helpommalla... =)
     
  7. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    noin määkin sen taisin viime kerralla tehdä. tukivarren pultti oli auki ja nostin pumppukärryllä vakaajasta/tolpasta ilmaan että pultireikä tuli hollille ja napautin paikalleen. mutta perkeleellinen homma se jokatapauksessa on.
     
  8. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Juu, ei se oikeen yksin luonaa kovin helposti.
     

Kerro tästä muillekin!