Kamasa-Tools Kuvat ja Höpinät!

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopoilija, 11.6.2006.

  1. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Olihan loistava päivä Alastarolla :)
    Iso käsi kaikille "kuvattavilleni" joiden kanssa oli ilo rupatella :p
    Nyt en valitettavasti jaksanut laittaa näytille kuin varikkokuvat :-?
    Huomenna olisi sitten tarkoitus laittaa Actionit niin autoista kuin prätkistäkin!

    Good Night all Racing Fans 8)

    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006 ... aToolsPit/
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

    Toiset ne osaa, kiitos kansainvälisen tason kuvista, innolla oottelen action pläjäystä!
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  4. bbford

    bbford Gearhead

    Mahtavia kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Noita ei ole IKINÄ liikaa! :D
     
  5. ThunderRacing

    ThunderRacing 1st gear

    Todella upeeta! Kyl´ ois pitäny olla paikalla...
    Tuli tehtyä periaatepäätös että lähtee turistiks vasta kun BS112 on viivalla,
    ja vieläkin odotellaan.
    Nyt J & P laittaa ne palikat järjestykseen siellä Kannuksessa!!!

    Vieläkö Eagle Ahosen TF-projekti on elossa?
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ei voi kuin kehua kuvienlaatua, vau!
     
  7. homer

    homer Gearhead

    No hemmetti, turhaan tuli käytyä nenänpää polttamassa eilen alastaron rinteessä. Nuo kuvathan ajavat lähes saman asian!
    Sen verran oli touhu taas näyttävää että pitää vissiin lähteä Motoparkin elokuun kisa kattomaan (taitaa sattua loman aikaan).
     
  8. Mikkis

    Mikkis Gearhead

    taitaa olla ahonen viel menos??? oli áinakin viel merkattuna osallistuja listaan nitroihin
     
  9. Jza

    Jza Gearhead


    Jos tuota TF -proggista tarkoitat, niin kumma ettei se sitten ollut testaamassa tänään kalustoaan tuolla alastarolla... Ajeli vanhalla compilla vuan.

    Kova tiimi jos pelkästään paperilla suunnitellulla vehkeellä aikovat pärjätä :eek:
     
  10. homer

    homer Gearhead

    Uusimmassa VeeÄmmässä kerrottiin että auto ei ole vielä valmis. Norjalaiset haluavat kuulemma testava kilpuria vielä paikan päällä ennen toimitusta Suomeen. Lisenssi ajettaneen viikkoa ennen nitrokisoja.
     
  11. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Se on kai niin että harjoitusajot ja lisenssilähdöt on eaglella yhdistetty. saattaapi putken vuokrahinnan suuruus olla se pääsyy?
     
  12. panhead

    panhead 1st gear

    Tosi hienoja kuvia,ammattitasoa.Kiitos
     
  13. avo-65

    avo-65 1st gear

    Tosi hyviä kuvia ,tosiaan niitä ei ole koskaan liikaa.
     
  14. avo-65

    avo-65 1st gear

    Tosi hyviä kuvia ,tosiaan niitä ei ole koskaan liikaa.
     
  15. Muki

    Muki Gearhead

    Ajoiko W124 DSL-mersu vielä sunnuntaina ja jos, niin mitä meni ? Vika lähtö minkä näin oli lauantainen 12.14 sek jonka loppunopeus antoi jotain kuvaa että parempaakin vois olla tiedossa.
     
  16. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Ajoi 11.99 ja nopeutta parisataa.
     
  17. Muki

    Muki Gearhead

    Täytyy sanoa, että tuo DSL-mersu on vähintäinkin kiinnostava tapaus. Ehkä ei kaikkien mieleen mutta jos multa kysytään, klassista hot roddingia parhaimmillaan. Ennakkoluuloton - joskaan ei aivan uniikki tätä nykyä - laite ja näyttäisi toimivan paljon paremmin in the real world kuin mitä olisi odottanut. Onnittelut vaan sinne sinisen W124 korisen DSL-11 sek auton omistajalle !

    Annoin kertoa itselleni että kommandiittiyhtiö DS/325 perheessä on nyt sitten menty kasin puolelle ? Sari oli ilmeisimmin taksin kyydissä sunnuntaina. Miten käy kaapin paikan ? :rotfl:
     
  18. MJF

    MJF Gearhead

  19. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Joo on tää kumma juttu. :eek: Meikäläinen on paahtanut kaikki saatavilla ja saamattomissa olevat rahat , viettänyt tuhansia öljynkatkuisia ja muuten vaan arveluttavan likaisia päiviä tallilla, syönyt ja nukkunut huonosti miettien mitenkäs nyt, ja retostellut Baarissa ja Teboilin kahviossa, vain saavuttaakseni mahdollisen Kahdeksan sekunnin rajapyykin Katuautolla, mutta vieläkään ei. Ja sitten tulee tuo kovasti rakastamani parempi puoliskoni, joka lipsauttaa vaan pikku lipukkeen oikeaan laariin oikeaan aikaan. Ja lopputuloksena hän sitten istuu Eagle Racingin Dragsterissa 8.13 ajan 251 kmh loppunopeudella. Eikä kuunlemma tuntunut missään :eek:
    On se vaan jollainlailla ironisesti ottaen hemmetinmoinen vääryys tämmöselle perheen Kakkoskuskille, joka kyllä tätänykyä epäilee, ettei koskaan tota aikaa tule alittamaan. Ja ei sitten edes tuntunut missään :mad:

    Muuten kisat olivat omalta osaltani kuitenkin kohtuullisen valoisat, sillä ajamistani lähdöistä ryssin vain yhden lipsauttamalla punavalon ja tietysti väärään paikkaan. Tuli siinä ahnehdittua hiukan liian syvää Stagea ajaessani Kalliomäkeä vastaan Finaalissa, ja painaessani Transbraken napin pohjaan Camaro sitten vaan lipsahti viivan väärälle puolelle :oops:
    Kaikenkaikkiaan onnistuin mielestäni kuitenkin kohtuullisesti, vaikkei 8-sekunnin aikaa tai voittoa tullutkaan, sillä kaikissa ajamissani Transbrake lähdöissä onnistuin ajamaan aikani 0.2 sekunnin sisään loppunopeuksien ollessa tasaisesti 238-239 kmh. Nyt vaan tulisi kehittää tota Camaroa vielä hiukan lisää ja taikoa vielä muutama heppa lisää, jotta tavoitteet toteutuisivat. Ei muuten ole lähelläkään toi Jarruvarjo-raja 240 kmh, sillä paras loppunopeuteni oli vain 239.64 joten ei siis likikään. Tosin semmonen on kyllä jo hankittu, muttei panna paikalleen ennenkuin on ihan pakko.

    Kiitokset kaikille Street miehille ja naisille hyvästä seurasta, tunnelmasta, tuesta ja kannustuksesta, ja ONNITTELUT Kalliomäelle voitosta jonka hän hienolla Camarollaan saavutti. Parempi voitti 8)

    Kiitokset myös Mopoilijalle hyvistä kuvista, joissa meikäläisen Lulla oli yllättävänkin huomion kohteena :rotfl:
     
  20. Ol' Skool

    Ol' Skool 1st gear

Kerro tästä muillekin!