Kamasa-Tools Kuvat ja Höpinät!

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopoilija, 11.6.2006.

  1. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    En päässyt paikanpäälle :( kuvat ovat pirun mahtavia, kiitos niistä! Onko muita videopätkiä kun tuo mersupätkä?
     
  2. Ahti

    Ahti 3rd gear

    Jep! Jos 3-4 vuotta sitten olisi sanonu että taksikoppasella DIESEL mersulla ajetaan vielä joku päivä vanhalla etukammiokuutosella 11 sekunnin ja yli 200 loppunopeuksia, olisi joku tilannu valkotakkiset paikalle :rotfl:

    Erittäin hieno homma ja varsinkin kun laitteessa on ymmärtääkseni koko voimalinja W124/210 tekniikkaa. 10s aika ei ole mahdoton kunhan lähtö saadaan kohdilleen.
    Respect!
     
  3. hejo

    hejo 1st gear

    Hyviä kuvia on porukka Alastarolla napsinut...Kiitokset niistä!Mutta ,mutta ahneeksia tässä heittäydyn ja kyselen jotta millonkohan löytyy tuolta Bongaa.comista Kamasa-kisojen kuvia?!Vai onko tulossa ollenkaan? :D
     
  4. Muki

    Muki Gearhead

    Joo, eipä muuten näkynyt mitään slicksejä takana...taisi olla ihan mersun omat vanteet ja tavalliset renkaat. 11.99 sellaisilla, ei hassumpaa. Jos lähtö ei olis eri syistä niin hankala, niin taitais olla alle 11.5 niin että heilahtaa.

    Eihän toi ole tosiaan jokaisen juttu ja kyllähän se luonnollisesti vähän burnisboksissa tuprutti mustaakin, mutta all things considering aika vakuuttavaa jälkeä. Ja se patruuna kyllä ärjyi kierroksilla ja kuormitettuna oikeasti aika hienosti. Ei olis soundien nojalla uskonut kaasuöljymoottoriksi.

    Tässä on nyt liikenteessä katellut mersuja ihan uudella okulaarilla.
     
  5. Muki

    Muki Gearhead

    Mun käsittääkseni indeksiryhmissä katotaan sitä ET:tä eikä loppunopeutta :rotfl:
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    Jotku BFG:n g-force renkaat siin oli, eli kuitenki tavallista tahmeemmat katupallot. Eikä siin mitää pito-ongelmaa näyttäny olevan, kun lähti niin matalilla rundeilla. Jotku räk-radiaalit ja lisää stallia niin lähtenee erilailla viivalta.
     
  7. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Jarrutteluryhmät ovat nyt in, kysykää vaikka keneltä :rotfl:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Jos en nyt ihan väärässä ole, niin kyllä mersussa jonkinlaiset "dottipallot" oli alla. Ei se silti suoritusta himmennä. Alun pehmeys johtu jostain muusta kun pidon puutteesta, hyvällä lähdöllä pitäis mennä kympin puolelle noilla loppunopeuksilla. Tai edes kelvollisella. Hienoja kuvia muuten, noita ei voi koskaan kehua liikaa. Toisilla pysyy toi kamera kädessä, toisilla taas jotain muuta. :rotfl:
     
  9. mjaa

    mjaa 1st gear

    Siinä mersun automaattilaatikkossa on mersun oma turbiini joka ei anna nostaa lähdössä niin paljon kierroksia että paineet nousis......
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Meille onkin tulossa järjestelmä, jolla osa kuljettajan paineista muutettais ahtopaineiksi. Kyllä pitäis poistua.
     
  11. Muki

    Muki Gearhead

    Intestinal supercharging ? Siihen vois saada EU-tukea....
     
  12. Petri K

    Petri K 1st gear


    Toi oliskin hyvä :D Sen verran oli verenpaine korkealla kun yritti saada ahtoja jarrua vastaan kennoissa eikä mitään tapahdu (jos ei mustaa savua lasketa)

    Kalajoen kisaan yritetään saada turbiiniin tonni kierroksia lisää.
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oli hieno viikonloppu totta tosiaan! :D

    Ja iso kiitos Mopoilijalle, kuvat ovat hienoja!!

    Mä kirjoitin tuonne juttuja meidän viikonlopusta:

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=83733
     
  14. Bitti

    Bitti 3rd gear

    Kahdeksan sekunnin rajapyykin Katuautolla, mutta vieläkään ei. Ja sitten tulee tuo kovasti rakastamani parempi puoliskoni, joka lipsauttaa vaan pikku lipukkeen oikeaan laariin oikeaan aikaan. Ja lopputuloksena hän sitten istuu Eagle Racingin Dragsterissa 8.13 ajan 251 kmh loppunopeudella. Eikä kuunlemma tuntunut missään :eek:
    On se vaan jollainlailla ironisesti ottaen hemmetinmoinen vääryys tämmöselle perheen Kakkoskuskille, joka kyllä tätänykyä epäilee, ettei koskaan tota aikaa tule alittamaan. Ja ei sitten edes tuntunut missään :mad:



    Olen saanut samaa kyytiä tuplalla ja kyllä siitä kiksejä sai.
    Ei se kuitenkaan ole ihan normaali taksikyyti :)
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Sulla on vaan käynyt tuuri taksivalinnoissa, kyllä se yleensä on just tollasta.
     
  16. Harald

    Harald 1st gear

    Joopa joo ! Miten hitos Eagle Racing on saanut hoidettua itselleen ton jutun ? Kesken kisan tungetaan vetelee yleisölähtöjä.Ei taitais onnistua meiltä,vaikka autossa jakkara myös vänkärinpaikalla.Minkälaisen eurokasan se vaatis ? Mutta tosiasia on se että säännöt ei ole samoja kaikille.Se todistettiin viime kilpailussa,viitaten edellä mainittuun teamiin
     
  17. hejo

    hejo 1st gear

    Normaalisti käytäntönä lienee että kun kilpailunjohtaja tai lähettäjä viheltää pelin poikki autossa ilmenneen teknisen vian,tms vuoksi niin.silloin kuski ja auto tiimeineen poistuu lähtöalueelta reippahasti varikon suuntaan...Ainakin meillä rahvailla on tämä kohtalo ja rahvashan on nöyrää sakkia,ei kyseenalaista ylemmältä taholta tulleita ohjeita tai käskyjä...ja mitä siitä tulisikaan jos siellä jokaisen tiimin pääliköt rupeaisivat "ylempiään"käskyttämään.Mutta asiahan on aina ollut ja tulee aina olemaan jotta rahalla saa ja hevosella pääsee...ja mitä useampi hevonen sitä paremmin pääsee... :odroll:
     
  18. homer

    homer Gearhead

    No ei kai tuo "taksiajelu" pahemmin alastarossa ainakaan lauantaina haitannut?
    Vaan entäs sitten jos "taksi" sattuukin rasvaamaan radan lähdöstä maaliin ja taivaan rantaan alkaa kertyä satavia ukkospilviä?
    Muistaakseni vähän vastaava tilanne oli muinoin sörnäisten katuratakisoissa eli julkkiksia sun muita kuskattiin radalla mersuilla muttä tämä tehtiin varsinaisen kilpa-ajon jälkeen. Eikö tämä systeemi olis kohtuullista kiihdytyskisoissakin?
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mun mielestä ne kisat oli punaisemmat... :poff: :poff: :rotfl:
     
  20. HM

    HM Gearhead

    Ainahan se on ollut ja tulee olemaan, että säännöt ei ole kaikille samat.
     

Kerro tästä muillekin!