Kamasa-Tools Kuvat ja Höpinät!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopoilija, 11.6.2006.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ei s###ana, eiko se nyt riita etta herra pyorii tsadissa hame paalla ja virkkailee autossa? Ja sitten viela laulua alastarolla. eeeiiiiiiii :cry:
     
  2. Tea

    Tea 1st gear

    Kyllä mä Luigi sulle kuitenkin ekana sen kuvan lähetän:) Ja kiitos muuten kullanarvoisista vinkeistä siellä luistinradalla, jota myös lentokentäksi kutsutaan. Kyllä mä kans voisin luvata ysin ajasta vaikka bikinit laittaa päälle. Öh... no ei nyt sentään :rotfl:
    Tosta sun tekstistäs en yllättäen tajunnut kyllä mitään, mutta se ei liene yllätys. Vilppulassahan ei muuten ole kun se yksi pääkatu.. :(
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kumpi se niistä on? Mulla on aina ollut ohjenuorana noilla luistinradoilla, että läpät levälleen; kyllä se paikkansa hakee. :rotfl:
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Luigin ohje oli enemmän eleellinen kuin sanallinen. Ja sen sisältö oli kyllä hieman erilainen kun "lapa lattiaan"...Jouduin kyllä muutaman kerran ihan sivusta seuraajana pyytämään sen uudestaan :rotfl:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sä olit vaan niin soseessa, ettet siksi tajunnut siitä performanssin omaisesta taidepläjäyksestä mitään. Lapa oli kyllä tarkoitus tökätä lattiaan, mutta vähän niinku vaikeimman kautta laulellen ja kierrellen ja piikkikorkoa ojentaen. ei siis käsillä, niinku sä luulit :soosoo:
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mitä ihmettä, etkö sä veli Gremlin pidä mun lauluäänestäni :eek: Senhän on pakko olla hyvä, kun mä olen ton Sibelius-lukionkin käynyt, elikkä luokittelisin itseni niin sanottujen suurien taiteilijoiden väärinymmärretyyn massaan.

    Mitäs sanot, jos mä tuun Porin kisoihin performanssi-tamineissa, siis semmosissa, jotka olen itse valmistanut, liimaamalla, leikkaamalla ja käsityökaluja käyttäen esittämään teille THE NYLON BEATIN parhaimmistoa :lol: :lol: suurella wannabe pata-sydämellä varustettuna :oops:
     
  7. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Kuvitteletko äänesi kuuluvan erään jatkuvasti tekstiä kovalla äänellä suoltavan porilaisen yli? :eek: Herää jo pahvi :poff: .
     
  8. Henski

    Henski 1st gear

    Ei muuten voi pitää paikkansa, koska vasta illan tunteina maistoin elämäni ensimmäisen kerran viinaa; Isosta pullosta juottivat, silmien ja nenänkin kautta :mad: Mitä tohon performanssinomaiseen taidepläjäykseen tulee niin sitä ei kyllä voinutkaan ymmärtää kuin hameväki :rotfl: :rotfl:
     
  9. Tea

    Tea 1st gear

    Joo siis Henski tosiaan joi viinaa. Ja monta kertaa :eek: Sitäpaitsi toi "juottivat" kuulostaa musta vähän eriasialta... herra ihan ite meni seljälleen ja käski kaataa, vai miten se meni...
    Niin, lukijoille tiedoksi että se Luigin Nylon Beat rallatus löytyy myös arkistojen aarteista..
    Joo ja ihan tohon omaan ysin aikaan palatakseni, tarkoitin tietenkin että eka ysi tolla autolla. Muillahan niitä on menty.
    Ootte te hauskoja
    :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!