KAMASA TOOLS Nationals 05. - 06.6.2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 24.5.2010.

  1. DX

    DX Double Gearhead

    Hienot kisat, lauantaina oltiin, katsojan näkökulmasta päin jäi vaikutelma että homma toimi kuin ajatus.

    Myöhästyttiin ehtoon kruisingeistakin koska aika juoksi siihen malliin, oluellahan ei ollut vaikutusta asiaan.

    Pitokin tais olla ainakin kelvollinen?,
    ainakin korkeita keulimisia näkyi pitkin päivää, pahoja sutimisia sen sijaan ei tapahtunut kuin satunnaisesti.

    Komiaa olis sekin että oli nitrokin saapunut paikalle, olin niin lähellä kuin katsomossa vaan pääsee,
    siinä saa munuiskivetkin kunnon kyytiä. :lol:
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Joo ihan hyvin meni reissu, sauna oli kuuma ja kalja kylmää. :)
    Pari vetoa päästiin vetämään ja sitten rupes taas kipinä häviämään, tänään vein nintendon huoltoon jos se vaikka rupeis käymään. Saatiin tosin kolme kymppiä aikaa parannettua motoparkista, 10.16s.

    Hyvät oli kelit ja ajot rullas melko mukavasti. Rata tuntu hyvältä.
     
  3. W-409

    W-409 1st gear

    Hieno tapahtuma taas kerran. Hyvin nopeesti saatiin ajatettua, ei tullut yhtään radanrasvausta, jos ei lasketa muutamia tippoja lähtöalueella. Hienoa, että lähettäjät ym. huomasi kaikki vuodot ajallaan. Lauantaina oli kyllä senverran kylmä, että piti lähteä kakkosradan puoleisesta katsomosta radan toiselle puolelle... Hienoa, että mukana oli tuonkin verran Pro- ryhmien autoja/ prätkiä, erityisen hienoa oli huomata, että Lehtimäen nitroputki ampui todella hienosti ja ei lähtenyt joka lähdössä savuille. Sama Kuutniemen metanoolifunnyssä, sekin meni kyllä hienosti vaikkakin ajat ei vitosen puolelle yltäneet. Sunnuntaina oli sitten hyvinkin lämmin. Hienosti Stock/Superstockissa suomalaiset tiputti nuo naapurimaan kuskit yksi kerrallaan. Körkkö taisi pysyä pisimpään mukana...? Ei siinä sitten kai muuta kun venaamaan Nitrokisoja!
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Vesaa tuskin mun raportit kiinnostaa. Mä kun olen kiinnostunut ainoastaan näistä Heads Up ryhmistä. Vesa taas lienee noita Indexpelleilijöitä ja senkaltaisen suorittamisen kannattaja. Tyylinsa kuitenkin kullakin ja annetaan kaikkien kukkien kukkia :poff:

    Tavin aika meni väärin. Siitä pahoitteluni. Väsymys alkoi tossa kohdassa tehdä tepposiaan vaikka ton raportin jälkeen se ohjelma sitten vasta alkoikin :rotfl:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Komeat oli tas kisat. Tämä siis STREETin näkökulmasta, muita kun en kerennyt tai edes viitsinyt seurata. STREETissä lähes joka ukko veteli omia ennätyksiään ja kaavioon saatiin komeasti 16 atota. Vahinko, että se keltainen Dartti joutui jättämään leikin Lauantailta kesken ja Sunnuntaille tuli yksi tyhjä ruutu kaavioon. STREET kisajat näytti jälleen FHRAlle olevansa suurin, kaunein ja kiinnostavin autopuolen ryhmä valtakunnassamme.

    Komeaa katseltavaa oli tulosluettelo kun 9 kuskia ajoi 9-sekunnin puolelle, yksi 8n ja muutkin omia ennätyksiäään parannellen ysiä kohti. Pudotuksissa sitten tosissaan ajettiin mies miestä vastaan hyvässä hengessä niinkuin ennenkin, eikä yllätyksiltä vältytty. En nyt sano nimeä, mutta joku REEssäkin aikoinaan ajanut naiskuljettaja valitti sitä, että tuloslistat sai silloin lukea etukäteen netistä, mikä kuunlemma latisti mukkantuloa kisoihin. Onneksi ainakaan tätä päivänä asia ei ole noin.

    Onneksi olkoon DS367 Teamille voitosta ja DS377 Teamille kakkospystistä. Mahtoi ainakin jälkimmäisen mieltä lämmittää ensimmäinen pytty takanreunalle :rotfl:

    Onnittelut myös muille ennätyksiään tehtailleille. Omakin auto meni sen 11.1/ 193 ja siihen olen lähes tyytyväinen. Lulltavasti Kalajoella nähdään taas ja silloin olen itse Löijyn puikoissa. Kymppiä haetaan tälle työmatkaautolle vielä täksi kesäksi :rotfl:

    Omaa mieltä lämmitti myös huomata kuinka kisan pudotuksissa semeissä ajaneista 3 ajoi mun tekemällä laatikolla ja finaaliparista molemmat :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sori... Jäi vähän kesken tää juttu kun Emmerdale alkoi ja sitähän pitää katsoa joka ilta :D

    Tarkoitin tällä siis sitä,että olen kovasti mielissäni kun olen voinut tehdä jotain hyvää ryhmämme eteen, edes tällä tavalla 8)
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Niinpä niin, te muutitte ton Suomen Cupin piirikunnalliseksi kisaksi. :wink:
     
  8. heka95

    heka95 1st gear

    Katotsä emmerdalea,jos vaikka Wheelie Wagon näkyis..vai oliks se sydämen asialla.. :rotfl:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Emmerdalen on katottu jo parikymmentä vuotta. Siis silloinkin kun Wheelievagon oli telakalla.

    Keulimiskuva tosta autosta on kyllä komea :rotfl:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, siinähän ne "veljekset" kaulailee Mopoilijan hienossa kuvassa :rotfl:
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+201 ... P_0936.jpg

    Mut tosiaan, hienot kisathan noi oli, hommat toimi siellä järjestelyissä moitteitta, kuulutukset oli hyviä ja kelikin vielä lauantain kylmää tuulta lukuunottamatta mitä mainioin.

    Ja tosiaan, Luigille kiitokset hyvän lootan tekemisestä, taitaa aika moni Streettiläinen jo luottaa niihin kun mitä kuulin niin tuollakin tais yks uus kuski taas jo alkaa tilailla sellasta :lol:

    Ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin kirjottelenpa sit meidän omista kulumisista jotain päivityksiä tonne meidän batrace-sivuillekin kunhan ehdin tai oikeesti jaksan eli varmaan huomenna, tää päivä on menny kyllä aika väkisin vaan pakollisten hommien puurtamisessa eli vielä täysin kisaväsymyksen piikkiin :poff:
     
  11. dd64

    dd64 Gearhead

    Sen keltasen dartin öljypohjasta löyty kultahippuja, joten päätettiin lähtee viettää sunnuntai tallin syövereihin...
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yritinpä laittaa tuloslistoja nettiin...

    http://s25.photobucket.com/albums/c71/K ... %20Racing/

    Zoomailkaa niin kai ne näkyy... :oops:

    Olin ensimmäistä kertaa hakijana eli hain kilpailijoita line uppiin, oli enemmän kuin hakusessa toi homma joten älkää olko, kilpailijat, kauheen vihasia, jos tuota homma teen toistekkin niin eiköhän se paremmaksi mene, toivon mukaan...

    Alunperin mun piti viettää lauantai ja sunnuntai Basic Racingin kanssa mutta henkilökunta pulasta johtuen jouduin töihin ja samalla tuli värvättyä Sini juoksemaan listoja seinille...

    Ja vielä kerran anteeksi ajeluni '69 camping mopon kanssa, ei ollut mulla kypärä päässä vaikka olisi pitänyt olla, ei toistu enään... :oops:

    -Käkö-
     
  13. kamasa

    :eek: hienosti hoitu uus tehtävä.ja muutenkin kaikki järjestelyt.kiitokset järjestäjille.
     
  14. Jza

    Jza Double Gearhead

    Re: kamasa

    Juu, sama kiitos täältä suunnalta. Tuloksetkin tuli näkyviin suht. ajoissa ja iso käsi siitä!

    Jos nyt välttämättä jotain korjattavaa haluaa keksiä, niin siihen tornin taakse "basaarialueelle" ja varikon puolelle noi kuulutukset ei oikein kuuluneet ja sinne olis toivonut jonkinlaisen ämyrin myös. Mutta ihan jees tapahtuma näin katsojan vinkkelistä. Ajattaminen meni nopsaan ja homma pelas.
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead


    Kiitoksia, hyvinhän ne näkyy ja ihan ajallaan ainakin meille tuli aina tieto ajamaan lähtemisestä.

    Ja sulla oli muuten komea mopo, mistäs oot semmosen löytäny 8)
     
  16. supo

    supo Double Gearhead

    Järjestäjille kiitos hyvistä kisoista ja homma toimi Käkö hienosti,jatka samaan malliin.Kaikki nyt EM-kisaa katsomaan paikan päälle eikä täällä reikänaamana valita jne.
     
  17. W-409

    W-409 1st gear

    Niin se mun pitikin vielä sanoa, että kuulutukset kuului todella hyvin kakkosradan puolelle, mutta ykkösradan katsomoon ei kuulunut juuri mitään. Ainakaan lauantaina, sunnuntaina oltiin vaan kakkosradan puolella.
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei oo mun vaan Basic Racingin varikkomopo, sopii mulle hyvin kun se on automaatti ja muutenkin kommee :rotfl:
     
  19. Ck

    Ck Gearhead

    Meiltä muuten varastettiin polkupyörä, sininen naisten tunturi. Eihän se kallis oo mutta ei joka kisaan viitsis uusia polkupyöriä hommata.
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, aina tarvii sen verta kontrastii et erottuu......., vielä kun saavat siihen stereot asettuu ni tietää kuka on tulossa jo ennenku näkyy. Musathan on jo valmiina. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!