Kamasa Tools Nationals

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja supo, 25.5.2011.

  1. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Paremmin tuolla pääsi jengi ajamaan kuin olin ajatellutkaan.
    Omalle kohdalle sattui moka kun avaimet jäi autoon ja eiku ruikuttamaan osaisko joku....
    Kiitos kaikille jotka avain asiassa auttoivat,muutoin olisi tullut "kuivat" iltamat :rotfl:

    [​IMG]

    Loput kuvat http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202 ... Tools2011/
     
  2. jknR

    jknR Gearhead

    Mukavat kinkerit oli tänään. Ei ollut paljon turhia taukoja. Rata oli ilmeisesti aika hyvässä kunnossa vai oliko keli vaan niin hyvä? Indeksiluokissa kun tuntui melko moni ajavan alle, vai kuvittelinko mä vaan? Muutenkin sladittelut radalla oli aika vähissä.
     
  3. Jaku

    Jaku Gearhead

  4. Hesus

    Hesus 1st gear

    Ei toi pytty asia haitata, mut noi palkintorahat olis ollu tarpeen :D
     
  5. FHRAWebTulos

    FHRAWebTulos 1st gear

    Hei!

    Pitää paikkansa eli allekirjoittaneelle oli sattunut näppivirhe kaaviota täytettäessä. Tulokset on nyt korjattu.

    Ja kiitoksia ilmoituksesta!

    t: FWT
     
  6. askom

    askom Gearhead

    Löytyykö keneltäkään videoo mun sunnuntain lähdöstä, jotta pääsisi analysoimaan (ehkä) syitä ja seurauksia pikku possahdykseen / kannen palamiseen.

    T, Asko Määttä
    STTF 77

    040-5059876

    bald1955(at)kolumbus.fi
    tai
    askom.st77(at)gmail.com
     
  7. jknR

    jknR Gearhead

  8. Kentsu

    Kentsu 3rd gear


    Mun mielestä ihan turhaa hötkyilyä, ei pikku sade mitään haittaa.Tossa mallisuoritus etelä suomesta vai olikse suomesta etelään.

    http://www.youtube.com/watch?v=SfFHlcBxfaw

    tuntu muuten pikkulohkokin aika tehokkaalta
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

  10. TiMu

    TiMu 1st gear

  11. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hienoja kuveja taas Mopoilijalla, Miksulla ja muillakin :D
    Itellä unohtukin tällä kertaa jopa oman auton kuvaaminenkin mut eipä hätiä kun niitäkin näkee sit katella noilta sivuilta.
     
  13. jknR

    jknR Gearhead

    [​IMG]

    :wink:
     
  14. askom

    askom Gearhead

    Kiitos!
    ISO Kiitos materiaaleista !!!

    Eli siis löytyi kuvatietoa, joka todistaa riittävästi, mitä tapahtui, kun sen yhdisti RacePak -dataan.
    Pelkällä RacePak'illa olisimme olleet hakusassa.
    Kuvatieto auttoi selkeästi siihen: mitä ja miksi tapahtui! Vielä kiitos ja ne tietää kehen kiitokset kohdistuu!

    Näjemme siis Nitro-Natikoissa ehjempiä lähtöjä! Mutta kun kyse on polttoaineesta nimeltä nitro niin mistäpä se varmaksi tietäisi...

    T, Asko
     
  15. SC 285

    SC 285 1st gear

    En olis laisinkaan pahoillani jos joku olis sattunu tallentamaan ton mun lisenssiyrityksen videolle. Tossa jknR:n pätkässä ei näkyny kun burnis.

    -Ari Pietilä-
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Eikö mennyt vielä läpi?
     
  17. SC 285

    SC 285 1st gear

    Eipä tuo riitä millään vielä.
     
  18. jknR

    jknR Gearhead

    ^ Joo kamerasta loppu tietenkin patterit just kun olit ajamassa stageen... :oops:
     
  19. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Just rupesin käymään videoita lävitse.
    Olikohan kyse tästä lähdöstä ??? korjatkaa jos olen väärässä !
    --> http://www.youtube.com/watch?v=uPA9OxoRRU8
    Kuvaaminen loppuu tosin kuvaaja kolleegan selkänahkaan (ahdasta tuolla "parhailla" paikoilla) :rotfl:
     
  20. arih

    arih 3rd gear

Kerro tästä muillekin!