Kangaspäällyste tms johtoihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja electra1, 11.4.2013.

  1. electra1

    electra1 Gearhead

    Mistä löytyis jotain wanhan näköistä päällistä johtoihin? Lähinnä jotain muovisia haitareita olen löytänyt vain.
     
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  3. CC

    CC 1st gear

    Mene johonkin kangaskauppaan ja osta meleistäsi kengän nauhaa tms. ja pujota johto sen sisään hitsauslangan ja teipin avulla.
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

  5. sbf

    sbf Gearhead

    Jääkiekkomailan lapateippi on toimivaa.
     
  6. Uba

    Uba 1st gear

    Herstin Autoshopissa oli ainakin:

    p. O4OO 42O 955
     
  7. hevimies

    hevimies Gearhead

    Kallistuisin kanssa lätkäerkan puoleen :) On hyvää kamaa melkein kaikki johdot olen sillä paketoinut ja siisti lopputulos tulee.
     
  8. ViLU

    ViLU Gearhead

    Kaikki mahdolliset teippiviritykset on aivan perseestä! Ei mitään henkilökohtaista, mutta mua ainakin vituttaa huolella jos joutuu jotain piuhaa korjaamaan ja niissä on päällä sata metriä teippiä. Varsinkin kun siitä teipin liimasta tulee vuosien saatossa sellaista ihanan tahmeeta tai sitten ihan saatanan kovaa :soosoo:
     
  9. xarper

    xarper Gearhead

    Ääni tälle.
     
  10. sbf

    sbf Gearhead

    No jos sen varaan laskee että niihin kykentöihin tulee oikosulkuja että joutuu johtosarjaa tiuhaan purkamaan niin suosittelen vetämään ilmavetona esim porsliinieristeillä päällystämätöntä kuparikaapelia.Ei sitte ala edes käryämään.
     
  11. studio57

    studio57 Gearhead

    samaa mieltä.. ei tuu teippiä omiin autoihin, kutistesukkaa tai sit tuota minkä linkin laitoin. omasta mielestä paljon siistimpää kuin lapateippi.
     

Kerro tästä muillekin!