Kansien jälkikiristys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 70' coupe, 20.7.2024.

Tags:
  1. 70' coupe

    70' coupe 1st gear

    Pitääkö 351 windsorin kannet jälkikiristää ensimmäisen käytön jälkeen? Kovilla ARP:n pulteilla kiinni
     
  2. raceman

    raceman Gearhead

    riippuu tiivisteestä
     
  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    ... tuskin siitä haittaa on? Itse kirstin kannepultit 4x moottorin kasauksen jälkeen. Kolmannen kolmannella kerralla meni vielä yksi pultti ihan vähän. Vasta neljäs kerta niin yksikään pultti ei ollu löytynny.

    Jos haluat olla laiska unohda ne ARP:t ja laita venymä pultit ne kiristetään kerran thats it.
     
    68corvette tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!