Kanta-autotarkastuksesta tyhmä kysymys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 19.9.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eli kanta-autotarkistutin autoni -97, jolloin ei ollut voimassa toi nykyinen typerä 2 vuoden sääntö. Eli kysymys, onko toi mun kanta-autotarkastus voimassa vielä vai nollatiinko se silloin kun toi kahden vuoden sääntö tuli voimaan?
    Lähinnä toi kiinnostas sen takia kun korinvaihdothan kiellettiin tänä vuonna, mutta jos auto on kanta-auto tarkastettu ennen 15.5.2003 niin ne projektihan sai viedä loppuun(kanta-autotarkastuksen antaman ajan voimin, eli se kaksi vuotta)
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Suosittelisin neuvottelemaan aken kanssa, josko sais vanhentuneeseen lupaan vähän jatkoaikaa... on kyllä aikalailla tapauskohtaista.
     
  3. hagle

    hagle Gearhead

    Mä tarkistutin omani myös 1997. Se 2 vuoden säännön kuulin huhuna. Se tuli täytenä yllätyksenä ja koski myös mua. Yritin saada Akesta jatkoaikaa, mutta eivät myöntäneet.
    Niinpä läjä äkkiä kasaan ja mentiin leimalle ilman laseja, jne.
     

Kerro tästä muillekin!