1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Kantri 240/3 lov. man. kytkinremppa.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja twincam6, 22.11.2018.

  1. twincam6

    twincam6 2nd gear

    Auto on Country Sedan 1965 240 kuutosmoottorilla sekä kolmilovisella manuaalilla.
    Kytkin on aivan loppu, todella jyrkkä ja irroittaa ylhäällä, ja ravistaa myös nätisti lähdettäessä jonkin verran.

    Marjakangas tarjoaa 10 ja 11 tuumaisia kytkinasetelmaa ja levyä? Kumpiko mahtaa olla oikea?
    Vai selviääkö vasta purkaessa, eli onko käytetty molempia tuossa vehkeessä?
    Painelaakeria ei ole kuin yksi vaihtoehto heillä, kiinnikkeellä ja ilman.
    Onko tuossa kytkin rempassa hyvä huomioida mitä erityistä ettei tule vahinkoa yms?
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Gearhead

    Jos haluat 100% varmuuden osista niin pura ensin. Muutenhan tuo on ihan perustekniikkaa.
     
    wilburi tykkää tästä.
  3. twincam6

    twincam6 2nd gear

    Totta ehdottomasti. Mutta se on tuo aika rajallista yms. talvi tulossa. Jos osat natsaisi
    niin mahis saada samana päivänä kasaan jne. Stadissa nämä tilat hieman eri kuin muualla :)
     
  4. MJF

    MJF Gearhead

    Rockauto on kanssa asiallinen paikka mistä voi katsella sopivuuksia, se tarjoaa vain 11" kytkintä
     
    twincam6 tykkää tästä.
  5. twincam6

    twincam6 2nd gear

    Onko noita siis tehty 1965 10' ja 11' kytkimillä alunperinkin, onko tietoa?
     

Kerro tästä muillekin!