kardaani kulma lootasta perälle. kuinka tarkkaa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja buick, 19.9.2006.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mistä kautta noita Angle findereita tai vastaavia mahtaa saada, löytyykö joltain myyjältä ihan Suomesta?
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kyl piräis löytymän. Kysäsehän vaiks racersplasesta.
    Lildli myi joskus sellasta vatupassia, mikä näytti kulmankin asteina, löytyy varmaan vieläkin halpismarketeista?
     
  3. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Nyt inspiraatio puuskassa mittailin nuo kulmat tuosta Belvederestä.

    Loota osoittaa yhden (1) asteen alaspäin
    Kardaani on neljä(4) astetta kallellaan taaksepäin
    Perän akseli on kolme(3) astetta alaspäin

    Eli etukulma on 3 astetta ja takakulma 7 astetta.

    Eturistikkoon kulunut neulojen urat eli ristikko pilalla. Laatikon hännän kumityyny kaput, jonka takia ristikko ilmeisesti kulunut. Laatikko siis pääsee elämään.

    Ensi viikolla perän madallusoperaatio ja madalluspalat 5 astetta kaltevat. Niillä saa käännettyä tuon perän kulman osoittamaan 2 astetta ylöspäin. Eli jotakuinkin samaan linjaan askin kanssa.

    Ei vaan taida sopia lähtemään tuo kumityyny pois, jos ei irrota askia.
     

Kerro tästä muillekin!