Kardaanin tasapainotus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jones88, 14.12.2009.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ei vaan laakerimaailman hommia niinkuin jo aikaisemmin mainittiin. Ristikossa pitää olla ainakin pikkasen kulmaa, ette laakerineulat möllötä paikallaan ja kuluta uria laakeripintoihin.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sitä vahvempi toi jööti nivelineen taitaa olla jos ei ole kulmaa mihinkään suuntaan, mutta iän kannalta siis pikku kulma on poikaa. Sitten taas off road käytössä kun sitä kulmaa pakkaa tulemaan väkisinkin lisää niin nivelien ikä ja kesto on jotain ihan muuta kuin hyvä ja pitkä :rotfl: .
     

Kerro tästä muillekin!