Kastuminen tuhoaa sytystulppia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kuokka, 31.3.2017.

  1. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Vaihdoin käyttö farkkuun ekan kerran tulpat tähän "uuteen" koneeseen kun viime katsastuksessa oli hc vähän kohonnut edellisestä kerrasta, laitoin kyllä championit kun jäi lähes uudet jouten ku vaihdoin tohon parempaan densot muutama vuos sitten, no katotaan miten championit toimii, mut nää vanhat tulpat kuka tunnustaa omistaneensa camaron ja vaihtaneen tulpat koneeseen, onkohan camarossa jotenkin hankalassa paikassa noi apukuskin puolen kaks viimistä tulppaa :D
    http://aijaa.com/jDIJmt
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ei saatana :rotfl:
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    ^^ Tosta oli jo "tänään tallilla" osiossa puhetta, joten en kettuile täällä sen enempää....
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mr T


    BI :poff:
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kuten V6 vojagerien tulpat yleensä. Edessä vaihdettu moneen kertaan, takana orggis tulpat.:poff::rotfl::rotfl:
     
  6. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Joo ruostekerroksesta päätellen noi kaks NGK tulppaa vois olla jopa ensiasennus tulpat :D
     
  7. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    takimmaisia tulppia nimitetään stratus-tulpiksi
     
    chevytb02 ja Karpov tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    V6 camryssa oli kanssa vähän ahtaat, no ei tarvinnu sentään imusarjaa irrottaa.

    Oli se silti ikävää kun ensin vaihdoin tulpat ja myöhemmin johdot. Vanhasta johdosta jäi metalliklipsi tulpan päähän ja tottakai siihen pahimpaan...
     
  9. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    3.0 pitkittäismottijaggessa piti kanssa irrottaa imari, että sai kaikki kynttilät vaihtoon, mut ei ongelmaa, kun konehuoneessa muuten riitti tilaa.
     

Kerro tästä muillekin!