Katsastus Lahden seudulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Morja, 18.11.2015.

  1. kickdown

    kickdown Gearhead

    Nostellaas tätä. Nyt kun Rock katsastus on lopettanut niin missäs muualla on nykyään suhtauduttu asiallisesti vanhempaan kalustoon tai vaihtoehtoisesti ei niin hyvin?
     
  2. helskutti

    helskutti 3rd gear

    rock kun lopetti siirryin launeen k1 siellä on kaksi katsastajaa jotka tajuaa vanhemmista vehkeistä..se ei tarkoita helpompaa leimaa vaan osaavat edes ajaa niillä ja etsiä hieman tietoa. tähän mennessä 3 kinneriä sai leimen kaksi harrastelaitetta ei mutta aivan syystä.
     
  3. hapi

    hapi Gearhead

    OmaKatsastus, siinä UPO:n sillan juuressa on toiminut ainakin minulla vanhojen prätkien ja autojen tarkastuksissa.
     
  4. always bb

    always bb Gearhead

    Tämä on jännä juttu miten monet katsastusasemat vihaa vanhoja autoja. Volvo 240 konttorille ja heti etsitään 60cm rengasrauta vikojen etsintään. Opel mokka 3v vanha ja pakuks rekattu jo uutena ja eka vuosikatsastus ja muuttuikin muutoskatsastukseksi ja sanoin että ei tarvii. Tämä TJ katsastus on tosiaan Tännejäät katsastus
     
  5. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Edesmenneen Rock katsastuksen yrittäjällä on naapurikaupungissa konttori, Orimattilan Kantrikatsastus. Mulla ei kyllä ole mistään Lahden seudun konttoreista jäänyt traumoja lähes 40 vuoden ja about noin 150 katsastuksen kokemuksen perusteella. Kaikenmaailman ja kaiken ikäisiä autoja on tullut käytettyä.
     
  6. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Eikö tuo ole ihan katsastajan perustyökalu kaiken ikäisten autojen kanssa?
     
  7. north

    north Gearhead

    Tuolla A-katsastus Hollola mä oon käyny ei oo valittamista ollu.
     
  8. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    A-katsastuksella ammoisilta vuosilta on vaan semmonen.. sanotaanko nyt paskalta haiskahtava ödööri verenperintönä, että jo pelkkä nimi saa ajamaan viereiseen kaupunkiin jos siellä vaan muuta on tarjota.. :confused:
     
    always bb tykkää tästä.
  9. kuutio

    kuutio Gearhead

    Pari vuotta sitten tuola perinteisessä a-kats sattu se savolaisukko kuka selvästi vihaa jenkkejä.
    Narisi siitäkin että rungon päällä on vähän hiekkaa ja kuraa..maastokuorma-autossa.
    Laitto yhen alapallon uusiks..ihan turhaan mitään väljää siinä ei ollu.
    Mutta melkonen meteli nousi kun olin uusinut auringon polttamat umpiot ja samalla laitoin takasin alkuper. jenkkikytkikset. Ei auttanu kun totesin että nykyään saa olla niinkun ne tehtaalta on tullu.
    Sen alapallon vaihdoin ja muualta hain jälkinäytöllä leiman.Valoille en tehny mtn ja täs toisessa paikassa katsuri vaan naureskeli ja siivos paperit.
     

Kerro tästä muillekin!