katukumin pito

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 2dht, 5.8.2010.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    ei mullakaan, mut ku ei se just noilla drag radialeilla suddannu, kun taas toiset savus jatkuvasti.
     
  2. 2dht

    2dht 3rd gear


    Nii joo,mut ku sä lainasit jo ne "kylän ainoot" sliksit,ni ei mulle enää riitä...tai jotain... :eek:[/quote]

    Kuules ny neropatti, ei meidän ole pakko ajaa katos yhtäaikaa... :poff:
     
  3. jublomb

    jublomb 1st gear

    NIIII,tai jos laitetaan molemmille vaan yks sliksi,ni sitte voidaan körötellä yhtäaikaaki.... :eek: :poff: TÄH!
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Missähän sitten vika. Mulla on Löijyssä tollaset Et Radial street 275 / 15 jo toista kesää alla. Kilsoja arviolta jotain 2000 yhteeensä ja lähtöjäkin kymmeniä. Vielä niissä vaan pintaa ja pitoa riittää. Kiikalaan voi tulla ihmettelemään jo et usko. Niifden hyvä puoli on se, ettei ne sudi koko ajan kun vähän oikeaa jalkaa oikasee. Vaikuttaisko tollanen siihen kuluukseen.
     
  5. 2dht

    2dht 3rd gear

    Joo tosiaan, ei sit hittolainen mahtunu lainasliksit kuuppaan sisälle. Siinä on kyllä se hyvä puoli että ne vapautu nyt yksin sun käyttöön. Nii että milloin sanoitkaan että voi tulla sitä turvavyötä asentamaan? Älä ole tissiposki, kyl sä sitä torppaa kerkeet kynimään lopun elämääs. Pistät kato pihasuihkun, ku on näin hienot ilmat. Kevytpeitteestä semmosen sermin ettei naapurit näje... :p
     
  6. jublomb

    jublomb 1st gear

    Eikä sillä sermilläkään nii väliä,kyllä pieniäki asioita kannatta mainostaa... :rotfl:
     
  7. 2dht

    2dht 3rd gear

    Ajattelin nyt lähinnä naapureiden henkisen hyvinvoinnin kannalta :poff:
     
  8. PUCH

    PUCH 1st gear

    Kyllä 1200:lla ladalla ainakin oli aivan sairas pito katurenkailla (155/80-13), ei sutinut yhtään!
     
  9. 2dht

    2dht 3rd gear

    Mut se iso pyörä siellä yläpäässä luisti varmasti melkolailla. Liekö hampaitakaan rattaissa enää jäljellä... :poff:
     
  10. 2dht

    2dht 3rd gear

    No niin! Ummilkkona ja ensikertalaisena nyt tuli pari kertaa vedettyä. 2.076 oli 60 jalkaa. 275 kumit, ja paineet oli n. 1.5. Ei kyllä mielestäni juurikaan sutinu. Eka veto meni penkin alle, ja toka 13,7 ja 160km/h. Kai tästä vielä vähän ois voinu rutistaa... Ehkä :D
     
  11. jublomb

    jublomb 1st gear

    Älä nyt panttaa sitä reaktioaikaa...äijässä ois selvästi ainesta top fueliin... :D :D
     
  12. 2dht

    2dht 3rd gear

    Kertokaapas nyt paremman kokemuksen omaavat, että minkäläinen radan pito siellä v8-kiihdyttelypäivillä teidän mielestänne oli? Siis katukumilla ajettuna. Mulla ei ole vertailupohjaa mihinkään, ku ajoin ekaa kertaa, mutta mielestäni pito oli hyvä. Vai oliko mulla vaan tehon puute? Että mitenkä on...
     
  13. Pepew

    Pepew 1st gear

    Mun mielestä pito oli 1650kg/500hv Chevellelle hyvä, ajoin m/t katuslickseillä.

    3 vetoa, ensimmäinen omasta syystä sutien 13.1 ja kaksi seuraavaa 12.2 ja 12.1.
     
  14. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Ihan hyvä oli loppupäivää kohden ainakin. Pikkasen neljällä slicksillä suti mutta eikse sen verran pidäkin lähdössä sutia että vähän vinkuu :rotfl:
     
  15. 2dht

    2dht 3rd gear

    Joo, tää sun laitos ei oo kyllä ihan vertailukelpoinen. :D Melkosen miehekäs auto kyllä...

    Löytyykö muilta kommenttia otsikon aiheeseen???
     
  16. wallu64

    wallu64 3rd gear

    moro!
    Ekaa kertaa olin kokkeilemassa ja kaks kertaa pääsin vaa vetää, mut mun mielestä se pito oli meleko huono. Ehkä jopa huonompi ku normi kadulla. :eek: Ajelin 235 katunakeilla ja paras aikahan oli 13.1
     
  17. 2dht

    2dht 3rd gear

    Pudotitko paineita renkaista, vai oliko normipaineet? Paljonko sulla tehoja autossa.
     
  18. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Mun mielestä alkuun oli pito todelal huono, sitten kun pari sataa lähtöä oli ajettu ja kumia radassa niin piti ihan OK.

    Mulla Camarossa todella kova rata-alusta (~80kg/1cm takajousin) ja 235 Street radialein 60ft meni 1,845s ja vartti 11,876s / 191.36kmh
     
  19. 2dht

    2dht 3rd gear

    Mua ennen oli ilmeisesti yks kierros jo ajettu, ja pito oli sit jo hyvä. Oisin varmaan voinu mun tehoilla tehdä iha täyskaasulähdön, mut kuvittelin et ei onnistu ku kaikki varotteli niin paljon et ei oo mitään pitoja katurenkaalla. Painoin sit iha maltilla vaan sen petaalin lattiaan. :D
     
  20. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Käyty viikko sit Alastarolla ja tänään Kiikalassa.
    Kiikalassa 2 kymppiä nopeampi aika, normirenkailla.
     

Kerro tästä muillekin!