Keke Pomonassa 1987

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FNRA Nostalgia Racing', aloittaja askom, 21.7.2012.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Luettu ja esitetty lisäkysymys.
     
  2. pontso

    pontso Gearhead

    yritetty vastata
     
  3. askom

    askom Gearhead

    Joo, no pitihän se tietää... bullshit...
    ... jättäiskö noi loput julkaisematta?

    No en mä luovuta tähän kuten mun tuntevat tietää.

    Jos pysytään kuitenkin asiassa:
    Keke on mun eka kuski NHRA:ssa ammattilaisena ja sitten se on myös mun paras rungontekijä tähän asti!

    Ja olen sentään vähän kokeillut tuolla aiemmin mainittua "Miller"-auton Uhyera-valmisteista runkoakin!
    T, ...toistaiseksi kirjoitan ..
     
  4. pontso

    pontso Gearhead

    mä en ollut ammattilainen , olin vaan siellä töissä 1,5v ja työ ei liittynyt harrastamiseen mitenkään , pomon tutut ajoivat kisaa jo 60 luvulla ja ubly dragway avatiin uudelleen -84 . heidän innoittamanaan ajoin , samoin nämä vanhat heput alkoivat ajamaan uudelleen. ton miller auton kuvasin port huron michigan autonäyttelyssä -85

    soitettuani alan lehteen täällä ja olisin korjannut asiavirheen yhteen asiaan ja tarjottuani juttuani juttua usa reissusta niin toimittaja sanoi , vitun juntti älä tänne soittele , joten pidimpä pienempää meteliä tekemisistäni.


    ja mä luulin että suomalaiset olisivat ajaneet jo 70-80 luvun vaihteessa siellä , mutta olin näköjään väärässä


    petri kytömies
     
  5. askom

    askom Gearhead

    Kiitos selvennyksestä, tri. Laitoin sulle YV:n

    Terv, Asko M
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    Asko, kyllähän Keke edelleenkin on se ensimmäinen Pro-ryhmien kilpailija NHRA:ssa ja lienee edelleenkin ensimmäinen, joka lähti Amerikkaan ainoana ajatuksenaan ajaa siellä kilpaa ja kehittää kalustoaan.
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jaa, jos taa nyt tahan menee niin mites muistus mieleen Juha Vainio?
    Ajeli kuitenkin USAhan muutettuaan melkoisesti street ja kovempien ryhmien veitsia -80 luvun puolella, ja myos NHRA kisoja.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Ajoihan Vainio USA:ssa, mutta vasta Keken ja Sämpyn jälkeen. Juhan ajot ovat USA:ssa ovat ainakin minulla tiedossa.
     

Kerro tästä muillekin!