Kelsey-hayes jarrukilvet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jampe_, 4.1.2014.

  1. Jampe_

    Jampe_ Gearhead

    Mulla olisi tossa tallilla melkein täydellinen setti K-H jarruja Moparin A-bodyyn, paitsi jarrukilvet puuttuu. Osaakos joku kertoa passaako noihin Moparin A-body kelsey-hayes jarruihin jostain muista jarruista kilvet (edes pienellä muokkaamisella) tai löytyykö jopa joltain tuollaisia ylimääräisenä? :odroll:
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    B/E koppasen reprot saattavat passata. Mulla ei ole kokemusta miten tuo A-kopan spindeli eroaa B/E koppasesta. Mutta tsekkaa vaikka nuo

    http://www.fabquest.com/mopar-chrysler- ... ement.html

    Ei ole hinnalla pilattu ja luulisi noista fiksaamalla syntyvän kelvolliset.
     
  3. kinde

    kinde Gearhead

    Mä kerran noita vertailin ja samaa ajattelin, että jos saisi muokattua.
    Totesin etten minä ainakaan ala.
     
  4. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Linkissä olevat jarrukilvet on '73 ja uudempiin ABEFJMR koristen spindeleihin tarkoitetut. Sopinevat myös '70-'72 B ja E koristen akseleihin. Minäkin olen noita kilpiä '64-'72 A-koppasten akselille mallaillut ja todennut saman kuin KINDE: ei kannata vaivautua muokkailemaan.

    Se minkä takia linkin kilpien väitetään sopivan 64-72 B ja E korisiin, johtuu siitä, että uustuotantoisia '73-'76 A ja '73-'74 E koppasten akseleita mainostetaan sopivan '64-'72 B ja '70-'72 E korisiin.

    '66-'69 B-koppasiin tehdään kilpiä uustuotantona, Ne saattaisi olla paremmat aihiot sovitella '64-'72 A-koppasten akseleille. Huono puoli on korkeahko hinta. Mancinilla olen nähnyt halvimmillaan 139 USD pari. Jotkut myy jopa 99$ kpl ja 249$ pari
     

Kerro tästä muillekin!