Kempomat 2100

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja GMC-96, 31.5.2007.

  1. GMC-96

    GMC-96 1st gear

    Onko käyttökokemuksia ko. migistä. Olen kuullut, että tuossa mallissa olisi ensimmäisissä versioissa hieman "lastentauteja", mutta mitenkä on asian laita nyt. Kempin mukaan ongelmat on ratkaistu ja korjattu.
    Koko ja hinta olisivat ok, mutta onko hankinnan arvoinen?
    Kokemuksia?
     
  2. Tuollainen löytyy tallista ja hitsauskokemusta on sen kanssa yhden läpimädän auton verran ja jotain peltisarjan tekoa. Olen ollut hyvin tyytyväinen laitteeseen. Ostin uutena.
     
  3. Jaakko Susimies

    Jaakko Susimies Gearhead

    Ei voi kun suositella!! Oma on uutena ostettu eikä mitään lastentauteja
     
  4. GMC-96

    GMC-96 1st gear

    Uutta mekin olemme katselleet. Hyvänä puolena on se, että liikkeessä josta olen tuota kemppiä kysellyt, voi käydä koehitsaamassa myös joitain muitakin malleja vertailumielessä.
    Se pykäälää suurempi kone, kempomat 2500, olisi ehkä mieleisin kone, mutta siinä nousee hintakin jo johonkin 1600e.
     
  5. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Mulla kanssa tuollainen, taitaa olla jo 4v vanha. Pienellä käytöllä kylläkin, pääosin autohommissa. Ei siinä ole mitään vikaa kyllä ollut, täytyisköhän sitä jo vaikka vähän huoltaa ja putsata :eek:
     
  6. jzl

    jzl 1st gear

    muakin kiinnostaisi kyseinen laite. mihin hintaan ootta tuon saanu??
     
  7. make_110

    make_110 3rd gear

    Kemppi 2100 1140€+ kaapeli 150€ AGA pullo+säädin+vuokra 5v 440€
    Kemppi 2500 1600€+ kaapeli 150€ AGA pullo+säädin+vuokra 5v 440€

    Tommoset tarjoukset saatiin pari kk sitten mut ku rupes tekemään kauppaa niin putos tuo hintakin tuosta 2500:sesta tais tulla yhteensä kaapeleiden ja säätimien kaa 1650e ja pullo 5v täytettynä 210e. On pitemmillä kaapeleilla ja oovat helekatin kätevät. Kahden vuoden takuulla.
    Ja nyt oon hitsannu korin autosta loppuun ja etulokasuojija alotellu eikä voi muuta ku kehua kemppiä.
     
  8. juku_h

    juku_h Gearhead

    Ehdottomasti kun miggiä ostaa niin kannattaa ottaa niillä pitemmillä kaapeleilla. Ne vakio kaapelit ovat niin nysät ettei tuu kun ärräpäitä.
    Ostohetkellä saattaa tuntua kalliilta/turhalta, mutta maksaa kyllä ittesä takasin.

    -Jukka
     

Kerro tästä muillekin!