Kemppi Super Kempomat virtanappulat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja signet, 19.12.2019.

  1. signet

    signet Gearhead

    Ostettiin Minnalle oma mikki tais olla joku super kempomat 250..Muuten ehjä mutta kaksi virtakatkaisijan nappulaa on rikki,itse katkasijat tuntuisi toimivan.Siihen tarvisi kaksi nappulaa,ja ne palikat jolla se nappula ja katkasija ripustellaan koneen etulevyn reikään kiinni.Lahden kemppihuollossa oli sanottu ettei niitä enää mistään saa uusia.Oisko jollakin jäänyt osia tai rikkinäistä kemppiä nurkkiin?


    0400651973Pete
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei kai se mikään "museo"Kemppi ole? Erilaisia nuppeja on maailma täys.
     
  3. Tunaman

    Tunaman 3rd gear

    Kysymyksessä varmaankin etupanelissa olevat jännitekytkimet,virta säätyy langansyöttö-potikasta.

    Kysy Pirkkahitsi Tampere,siellä paljon käytettyjä/romuja Kemppejä.
     
  4. signet

    signet Gearhead

    No ei,on mulla itelläkin 180 ja 450 kempit käytössä,joissa samat nappulat,toi mihin tarvitaan on varmaan noista uusin...
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Just ne.Toi on hyvä vihje,olen sieltä plasman osia ja migin suuttimia tilaillut,ei tullut mieleen että vois olla käytettyäkin tavaraa.
     
  6. 240163

    240163 Gearhead

    Siskon mies on Kempin huoltomies kysyn häneltä. Sen verran vanhakone, että voi olla hakusessa. Soittele jos ei ala kuuluu mitään. Täällä Fossassa on kaverilla tollanen kone nurkassa pölyyntymässä , mutta luulen sen olevan varakoneena. Voin kysyä siltäkin.
     
    Rotten tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!