Kenellä on isoin.., Katumoottori?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bomber#1, 29.10.2011.

  1. pantera

    pantera Double Gearhead

    806 cid stroukki kamat on tullu suomeen.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tekeillä on yks vähän reilu 600 moparin katumotti jolla pitäis pystyy aika huolettomasti ajelee normiajoa. Ton isommaks ei mopelöla oikeen järkevästi pääse ja sekin vaatii racelohkon, normi 440:stä järkevyysraja alkaa olla siinä 540 koossa mihin saa valmista stroukkisettoä suht edullisesti. Isompaakin tietty voi tehdä, mut menee sitten ihan kustomihommiks ja hintaa tuppaa tulee. 4.75" iskun jälkeen rupee vaatimaan nokan nostoa, porauksesas suurin ylenisesti käytetty on 4.56" mut en sitte tiedä et kuinka fiksuu sitäkään on valmiiks vetää ihan tappiinsa.
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eiköhän se oo vielä enempi kiusallista jos kaikilla tavoin ko. autoon ylisuuri pata on kadulle leimatussa autossa niin että siitä sit se tieto kulkeutuu vääriin korviin, saattaapi seuraavalla katastuskerralla tulla jännät paikat :poff:
     
  4. Fuell

    Fuell Gearhead


    Haiskahtais vähän että Challengeriin olis tulossa ehkäpä joku iso kiuas, häh!? :eek:
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    PauliP kuse hunajaa!
    Sorry Pauli, sinä Suomen Dr Olds jolle tuosta puolet pienempi 403 on mottien kunkku.
    Oliks pakko taas heittää päivän huonoin? Oli..
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

  7. panhead

    panhead 1st gear

    Kyl toi on ihan huomaamaton :)
    Olikohan toi just se 318 vai peräti 383.
    Hienon näköinen pata!
     
  8. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Ei pysty, ei mee leimasta läpi :rotfl: , miten muuten käy leimalla kun kone on pienempi mitä otteessa sanotaan? Samaa kusetustako kuin liian iso kattila?
     
  9. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Kuin myös se että katuauto on esim. 900heppanen.., samaa shittä, yhtä laittomia kaikki tyynni. :soosoo:
     
  10. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Onkos tämä herroilla, jotka oli mannheimis bussimatkall....siis pari viikkoa sitten. Jotain tälläistä kuulineräält bussimatkalaisel
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Juu, kadulla :wink:
    Kisoissahan toi 900 hp on sit taas puolestaan katuautoonkin liian vähän :rotfl:
     
  12. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Näin se menee... :rotfl: :rotfl:
     
  13. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Voi vee nytkö mun Isosta pikkulohkosta tuli puolimoottori :cry: No ompahan kuitenkin isompi kuin 6,5l tiisseli
     
  14. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

  15. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Iso vaalee rocket-425cid, porattu seuraavaan 0.3-ylikokoon, kasattu viripalikoilla (kun ei orkkiksia löytynyt). Ajetaan ja nautitaan.... 8)
     
  16. jknR

    jknR Gearhead

    No niin. Kertokaas jo, että mikä moottori toi on? Meinasin ensiks sitä Fordin valmistamaa tankin moottoria, mutta kun se on 60 asteen sylinterikulmalla.
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

  18. studio57

    studio57 Gearhead

    pitänee olla pihassa öljylähde tai J.R: lle sukua jotta tuohon mottiin löytyy napalmit :rotfl:
     
  19. pajapiru

    pajapiru 3rd gear

    google kertoi loput :eek: taitaa olla mukavat höpinät kun pannu on käynnis :)
     
  20. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Totta kirjoittelet. Minulla sattuu olemaan yksi harrastajakaveri, jolla olisi aihetta näyttää autojaan, mutta ei vaan ruukaa tulla suuremmin kylille. Tapansa kullakin.
     

Kerro tästä muillekin!