Kenellä on isoin.., Katumoottori?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bomber#1, 29.10.2011.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  2. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Se ois oikeen Moparmiehen valinta ajaa combolla 727/727 :rotfl:
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

  4. Make.S

    Make.S Gearhead

    Special price for you my friend 49000$
    On kyllä iso ja hieno kone, mutta toimiiko toi tosiaan tolla 91 oct. vai onko noi jenkkien yksiköt vähän eri kuin euroopassa?
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    on erit yksiköt...olikos se about 98:a vastaava.
     
  6. Make.S

    Make.S Gearhead

    Töissä kaverin kanssa ihmeteltiin, kun mopar musclessa penkittivät moottoreita rocket race fuelilla 92 octaanisella. :-?
     
  7. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Paskempaa kuin Suomen 98... 91 =~ 98, mutta laatu raikkaasti kurampaa kuin suomalainen huttu. V-powerilla ajettiin Tuusulasta auto laivaan, tankki tyhjaksi, San Franciscosta auto tyhjalla tankilla paikallisen huoltamon pihaan ja V-poweria tankkiin ja voi elaman kevat sita kilinan maaraa kun hiemankaan enempi tarjosi poljinta. Samat saadot, sama kampe, eri huttu = paska laatu. Ainakin nain kaliforniassa. Idempana saap 93sta, mutta en usko etta laatu on juuri parempaa. Kilina loppui kun tankkasi samasta tankista toisen napin takaa 50% Sunocon 106:sta (taalla oct100) sekaan.
     
  8. JC5IEDM

    JC5IEDM 3rd gear

    Oktaanilukujen eroista amerikka - eurooppa, lainaus Wikipediasta:
    Itse tuosta päättelen että jenkki ((RON+MON)/2) 91 vastaa noin eurooppalaista (RON) 95:sta.
     
  9. gremlin

    gremlin Gearhead

    Oon kylla tosta soppa asiasta taysin eri mielta kuin Challenger500.
    Noita vankkureita kun on tullut laahattua suomistoliittoon tuolta 80 luvun loppupuolta asti niin tata asiaa on tullut pikkusen seurattua. Olen paatynyt semmoseen tulokseen etta tata suomen bensaa huononpaa saa kylla kaukaa ettia.
    Tuossa hieman aikaa sitten suhailin 84 buickilla, mihin tankattiin Floridassa 87 oktaanista ilman mitaan onkelmaa, mutta kun siihen tyrkkas suomen 95sta niin johan alkoi kilinatkolinat.
    Ja tahan ei liity toi etanoli mitenkaan, etta sita ei nyt tarvii tahan vataa mukaan. Soppahan viela huononi suomessa ton etanoli sekoilun jalkeen.

    Pyorana mulla -98 mallinen Buell, johon ei kylla pysty laittaan suomen 95sta, mutta pitkin Baltiaa ja Saksassa siihen pystyi kylla sita laittamaan. Hauskinta oli se etta Baltiasta saatavalla Nesteen 95lla pyora toimi ihan ok, mutta suomesta ostetulla ''samalla'' sopalla ei oikeen pelita.
     
  10. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Hah lainaus tuolta myyntitopikista.., se on varmaan tää taantuma mistä kärsitään kun on noin aneeminen tallin kalusto :rotfl:
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, tuntuu toi tosiaan olevaan suhdanteet kuralla. Tai sit vaan eriarvosuus kasvaa niinku on väitetty. Nokitetaan sen kunniaks yhellä hemillä. :rotfl: No, ei noita vielä oo kaikkia näkynyt, muthan olis edes kuvaa varten ihan hyvä kavalkadi jossa vois olla ameriikan joellakin ihmettelemistä.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    EPIC!
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Fotoja odotellessa... :wink:
     
  14. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Mulla on tän kylän (Olari) isoin moottori ja auto, muttei nopein... 8)
    -Tietääkseni...
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tää on ainaki fyysisesti aika iso:

    [​IMG]

    Eikä se vissiin ihan pieni oo muutenkaan...
     
  16. 6v92

    6v92 1st gear

    Ameeriikan herkkua.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tulee tuohon takana olevaan ilman mottia olevaan Plymouthiin? Asiaa!
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, ei tuu.
     
  19. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Niinjuu, mahtoikohan BaMperoykoonen alunperin tarkottaa, etta kella on ulkomitoiltaan suurin katumotti... vai mahtoiko se tarkottaa myos/tai painavin eli "suurin"
    Joo ei kannata tollasta jo entisestaan paivavaa parekoria raiskata entistakin painavammalla RAUTAlohkolla.... ma en kyl yhtaan ymmarra miksi sen piti saada rautalohkoinen :poff:
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyl mä ymmärrän. Jos se hukkuu vaikka taskuun ni sen voi löytää magneetilla.
     

Kerro tästä muillekin!