Kerhon Sivut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Oulun Seudun Harrasteajoneuvokerho ry', aloittaja Aako, 22.9.2005.

  1. Ehkä tummempi. Paha sanoa, ei nää ku kokeilemalla..
     
  2. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    hyvä,hyvä et jotku saa lähetettyy kuvii..siitä siis kiitos.. ja lisääkin saa lähettää paikallisista tapahtumist ja osha omist tapahtumist.. tekijä pääsee uuteen hirsikotoon muuttamaan tos 29 pv tätäkuuta ja siel alkaa nettiyhteydet rulettaa joskus 1-10.6 aikana jote sitte päästää taas tekee päivityksii..
     
  3. Trans Am -87

    Trans Am -87 1st gear

    Ei muuta kuin kokeilemaan eri värisävyjä... :)
     
  4. ippune

    ippune 1st gear

    Jatkossa vois kysyä kuvien käyttämiseen lupaa, vaikken mikään pro kuvaajana olekaan ja kuvat on mitä on! Se nyt vaan on tapana... ;)
     
  5. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Suurin osa uusista kuvista on allekirjoittaneen ottamia ja niihin on siis lupa.


    EDIT: Siis tämän vuoden kuvista... en omi kenenkään toisen ottamia.
     
  6. ippune

    ippune 1st gear

    2005 Ketju ja Kardaani- miitin kuvat ovat ainakin satavarmasti mun ottamia. Teretulemast kotikoneelta katsomaan alkuperäiset otokset.

    -----

    muoks. 20.7.
    Jos joku asia ärsyttää, niin sitten se ärsyttää. Ois edes nyt voinut kysyä, onko kuvien ok olla näytilla.

    :soosoo:
     
  7. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    minä joka sivuja koitan väsätä ja päivittää..olen laittanut kuvat nettii sitä mukaa kun ihmiset ovat niitä mulle lähetelleet.siispä mulla ei ole sitten hajuakaan et kenen ottamii ne on.ja sen verran voin sanoo et vanhimmat kuvat on melkee järkiään mun itte ottamii ja nyt vasta nää nykyiset on muiden ottamii.
     
  8. Aako

    Aako 1st gear

    Jo menee pikkusieluseksi taas... eikö prkl ennää muuta märinää keksi, onko tuo nyt joltakin pois jos sattuu joku kuva olleen liikkeellä. ja mistähän nuo on ilmestynyt jos ei oo itte niitä tarjolle pannu :mad:
     
  9. ippune

    ippune 1st gear

    No oon laittanut kuvat foorumiin näytille sillon vuosi sitten, se totta. Mutta ei se silti tarkoita että ne on "julkista omaisuutta". Pikkusieluista tai ei, luvat on tapana kysyä. Niin teen minäkin, jos jonkun kuvia haluan käyttää omissa askareissani. Tekijänoikeuslait ne koskee vähemmän pro-kuvaajiakin ;) Ei tässä nyt tarvi hermojaan menettää, ihan asiaahan tämä vain, eikö? [​IMG]
     
  10. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Näinhän se on, että lupa PITÄIS kysyä, mutta käytäntö on eri. Olen 100% varma, että nuo minunki otokset ovat lähteneet jo liikenteeseen webbiin ja vuoden päästä kukaan ei muista että mistä ne on lähtöisin... Mutta täysin tietoisena tästä ne kuvat silti olen meijän "webmaster-rambleramericanille" lähettänyt.

    IRC-galleria sen hyvin sanoo: "Ota huomioon, että kun lisäät IRC-Galleriaan kuvan, et saa sitä välttämättä enää ikinä poistettua Internetistä!"
     
  11. ippune

    ippune 1st gear

    Tuokin ON tiedossa, ja enkä todellakaan voi tietää että missä minunkin ottamia kuvia liikkuu, mutta jos eteen sattuu, niin saatanpa asiasta kysäistä. Ja niin, minähän en edes ole itse näitä kuvia ylläpitäjälle lähettänyt, jos se oli pointti. Asia ois silloin aivan eri.
     
  12. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    do dii
    taas ois vähän värkätty sivuja, osa vanhoista kuvista viel uupuu ja joistain tein yhdistettyjä gallerioita ku eka tapahtumist saattaa olla jopa 2 kuvaa olemas.. taustoja ja sinisen sävyä on kans muutettu,tosin tautakuvia pitää viel säätää kuten montaa muutaki kohtaa..
     
  13. Capri2000GT

    Capri2000GT 1st gear

  14. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    joopasen joo..eiköhä kenkkuillu päivtysoperaatti..vaa nyppä pittäis olla jottain tapahtununna uusilla sivuilla... hox kaikki valokuvasivut erivuosien kohdil,kun on osa harmaana ni eivät ole viel toimminnassa.. ja muuteski noi valk taustaiset galleriat on nyt väliaikasii ku ovat ainoot kun toimii..
     
  15. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    mitäpä sitä vielä sivuille tehtäis/muutettais? galleriat muuttuu kunhan tiedän et minkä laitan tilalle..testaan nyt yksillä sivuilla yhtävaihtoehtoo..
    ideoita???
     
  16. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Päivitystiedot on hieman väärin... mm. hallituksen koostumus.

    EDIT: Onkin nyt korjattu, kiitos.
     

Kerro tästä muillekin!