Kerhoon liittyminen...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Moparisti, 6.8.2006.

  1. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Juu olin ajatellut liittyä kerhoon jo useamman vuoden ajan mutta ei oo vaa koskaan saanu aikaseks..ja tänää tuli käveltyä tuolla picknickissä ohikin tuosta kopista...Mites onnistuu tuo liittyminen/mitä maksaa ja löytyykö jostaín tarkempaa tietoa...
     
  2. Flea

    Flea 1st gear

    "MoottorinOsatPitkinAjoradanReunaa! :soosoo:

    Mulla On Paras Amerikan Rauta. :p
     
  3. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    No perskeles...Nyt parempi? :wink:
     
  4. make l

    make l 1st gear

    Tarkasteleppas näitä sivuja..... :eek: Esim. "FDVA ry."- osiota ja ota yhteyttä Leenaan.
     
  5. L.P.

    L.P. Gearhead

    Nostetaanpas taas aihe esille.

    Vieläkö kerhoon liittyminen kannattaa? Eli toimintaa taitaa vielä olla.
     
  6. Power

    Power 1st gear

    Kyllä kannattaa liittyä kerhoon!
    Jos vaikka ajattelet antavasi jäsenmaksun(20€)hyväntekeväisyyteen ja kerhon pystyssä pysymiseen etkä odota liikoja.Ja itse osallistumallahan saa sitä mitä haluaa ja samalla tuo eloa kerhoon.
    Tuo abuot 20€ on melko vähän rahaa, ainakin lauantai-iltana pubissa?
     
  7. Power

    Power 1st gear

    Kyllä kannattaa liittyä kerhoon!
    Jos vaikka ajattelet antavasi jäsenmaksun(20€)hyväntekeväisyyteen ja kerhon pystyssä pysymiseen etkä odota liikoja.Ja itse osallistumallahan saa sitä mitä haluaa ja samalla tuo eloa kerhoon.
    Tuo abuot 20€ on melko vähän rahaa, ainakin lauantai-iltana pubissa?
     
  8. -Suvi-

    -Suvi- 1st gear

    Minkälaista toimintaa kerholla kaikenkaikkiaan on? Saako tällanen ekan darttinsa omistaja muilta jäseniltä hyvin apuva mahdollisiin darttiongelmiin, uskaltaako kysellä tyhmiä :odroll:
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    ´Kaikennäköistä pientä puuhastelua on olluna, päätapahtuma tietysti loppukesästä järjestetty kesätapaaminen A-koppasten ystäville.

    Mä itse pidän varmaan jonkunlaista ennätystä kysymysten määrässä ja kaikkiin on tullu vastaus :D

    Tyhmiä kysymyksiä ei ole vielä tullut vastaan ja tuskin tuleekaan, tyhmää on se et jos ei jotain tiedä eikä kysy vaan tekee tuhoa tietämättömyydellään...

    Liity ihmeessä kerhoon, kaupanpäälle tulee vielä lehtikin kotiin joka ilmestyy vaihtelevalla menestyksellä 2-4 kertaa vuodessa!
     
  10. jaketin

    jaketin Gearhead

    suvi, kirjoitappa pieni esittely autostasi kuvien kera, niin saadaan lehteen lisää juttua...
     
  11. Simo

    Simo 1st gear


    Hmm. muistaakseni Aspenin omistajia ei kerhoon huolita, mutta Volaren omistajia näköjään kyllä.....

    Turha viesti, mutta oli pakko :lol:
     
  12. Ihan ok viesti, mutta kun Jaketin on oikeesti A-BodyBuilder. Äijällä on kymmenen Käköpisteen Dart eli on oikeestaan ko kerhon ylintä kastia. Kerhon painostuksesta Jaketin on luopumassa Volarestakin. :D
    Muistan itsekin joskus viime vuosituhannella, kun ajelin jollain early-Valiantilla tankkaamaan, niin joku tuli kyselemään enkö haluaisi liittyä FDVA:han. Kuultuani kerhon koko nimen kysyin, että entäs, jos ei aina ole Darttia tai Valianttia. Siihen en saanut silloin ihan selvää vastausta, mutta ainakin kerhoon liittyessä täytyy omistaa Dart tai Valiant.
    Se on tietysti ihan hyvä, että on tiukasti rajatut kerhosäännöt, niin pysyy homma kasassa.
     
  13. Ei ollut turha viesti, kun tuli toinenkin asia mieleen, että jokohan olisi aika perustaa Suomeen Aspen-kerho?
    Tätähän on joskus puitu aikaisemminkin täällä OD:llä, mutta silloin taisi tulla melkoista myllytystä asian tiimoilta. Tiedän kyllä, että FMA:han voi liittyä. Aspeneiden arvostus tuntuu vaan nousseen melkoisesti parissa vuodessa, niin ehkä jossain vaiheessa oma kerhokin olisi paikallaan.
     
  14. -Suvi-

    -Suvi- 1st gear

    apuva...no pitää katella jos jonkun pienimuotoisen turinan sais aikaan kun vasta toi "pappa" on mulla ollu toukokuusta.Mutta enpä ajatellu siitä ikinä luopua 8) liittyminen onnistuu varmaan kerhon nettisivujen kautta? s-postia sihteerille? ja mitä siihen pitäs kirjotella?
     
  15. apukuski

    apukuski Gearhead

    Pitäsköhän jo kohta kans liittyy kerhoon ku tuntuu nuo a-bodyt kiehtovan aina vaan.. Mutta tosta mun valiant projektistahan vois ihan anyway tehä sellasen jatkojutun kerholehteen...
     
  16. Simo

    Simo 1st gear


    No mutta juju olikin siinä, että onhan minullakin Dart, mutta kun on myös se Aspen ja Aspenistejä ei huolita joukkoon.
    Tähän käsitykseen päädyin joskus aikaisemmin aiheesta käydyssä keskustelussa. :rotfl:

    No edelleen lässytän turhaan ja minulle riittää FMA:n jäsenyys, kun on vielä noita muitakin Moppeja.
     
  17. Kyllä sillä yhdellä Dartilla jäseneksi pääsee. Jos on 4D ja slant, niin aina parempi. FMA on kyllä ollut ihan toimiva kerho jo monta vuotta ja toivottavasti jatkossakin.
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, A-koppasen omistaminen on se juttu millä kerhoon pääsee jäseneksi, se on sit ihan sama mitä muita autoja kullakin on A-koppasen lisäksi, esim. mullakin on ollut jos jonkinmoista huussia mut aina on ollu myös A-koppanen...

    Aspen/Volare-kerho?
    Vois toimia samalla tavalla kuin meidänkin kerho, kukas alkaa vetäjäksi?
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Liity ihimeessä :D

    Ja ton jatkojutun voit aloittaa heti :D

    Julkaiseminen on varma! :D
     
  20. apukuski

    apukuski Gearhead

    Pitääpäs ruveta kirjotteleen kuvia jo jotain löytyykin :lol:

    Jospa ruvetaan kartottaan ekaksi että paljonko olis tuohon aspen kerhoon tulossa jengiä.. Miepäs avaan tuolla merkkikeskustelun puolella ihan oman topicin aiheelle..
     

Kerro tästä muillekin!