Kerhoon liittyminen...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Moparisti, 6.8.2006.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    liittymismaksu on 22 euroa, sen jälkeen 20 euroa vuosi, toistaiseksi. nämä on siis ensivuoden maksuja...


    ja jos ei omista a-bodya, niin kannatusjäsen maksu on 25 egee
     
  2. Muki

    Muki Gearhead

    Joo, laittelin tossa kanssa Leenalle sähköpostia, kun tuo löijy on omassa tallissa - asia mitä vieläkin ihmettelen ja mistä itseäni onnittelen aamuin illoin.

    Mun ihka ensimmäinen auto oli 1964 Valiant 2d V-100 vuonna 1987. Sitten on ollut myös 1973 Dart 4d sedan Käkö-varusteisena, ja tais tossa jossain välissä olla myös Edelweiss eli se valkoinen '65 2d 6+3spd joka jatkaa taivaltaan pk-seudulla hyvissä käsissä. Ja oliskohan toi rentun ruusukin ollut mulla jossain välissä tallintäytteenä.

    Löijy on auto jolle ei oikeastaan kovin ihmeellisiä muutoksia tehdä, se on aika valmis sellaisenaan. Uudet .920" etujouset siihen tulee ja Max Wedge reproduction valusarjat http://chucker54.stores.yahoo.net/mamaxwema.html mitkä ovat tämän amerikan reissun saldoa. Niistä ei tosin vielä ole 100% tietoa saako sopimaan, mutta pitäisi kyllä. Sitten alkuperäinen visko+tuuletin ja jotain muuta pientä.

    Sitten imusarja ja kaasutin saattavat vaihtua vähän maltillisempiin - ehkä - ja turbiini samaten. Joka tapauksessa muutokset ovat maltillisia ja niissä minulla on ollut ilo saada konsultaatiota Pentastar-tuplaturbojätticoupe velholta, mistä lämmin kiitos.

    Ehkä Käkö antaa anteeksi kun käköyhtälö ei toteudu, mutta onhan tossa sentäs 4 luukkua mistä kulkea sisään ja ulos ?
     
  3. Power

    Power 1st gear

    Anteeksi, mutta mikä auto on Rentun Ruusu :D
     
  4. Muki

    Muki Gearhead

    Jos oikein muistan se on 66 2d dart, joka liikkui tallista toiseen rullaavana hylsynä. Kori oli muistaakseni täysin ruosteeton mutta siinä oli aika omintakeiset pellistä tehdyt takalokasuojan kaarien "levikkeet". Joka tapauksessa sen arvo oli siinä että kori oli niin hyvä. Konkarit voi varmaan täydentää mutta näin minä sen muistan (olen ollut ennenkin väärässä tosin).
     
  5. Muki

    Muki Gearhead

    Joo,

    noi Maksimaalisen Vekkulit viemärit tuli tontille 3 kk odottelun jälkeen ; eikä ole tosiaan mikään ihme, että tehdas laittoi kevennettyjä korinosia niihin kilapilu-vaunuihin aikoinaan. Sarjat on tosiaan aika jylhän kokoiset ja painoiset.

    Se että sopiiko ne tollaiseen A-bodyyn on ihan toinen juttu, varmuudella voi sanoa että ainakin takakonttiin menevät sujuvasti.

    Ei silti, kerrankin tuli sellainen tunne että sai rahalle vastinetta, kun noita raahasi pitkin uuttamaata. Sääliksi käy niitä, jotka on pakotettuja ostamaan alumiiniosia, eihän se voi tuntua hyvältä kun ovatten niin kovin kevyitä.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Täytyy säestää, noi sarjat painaa varmaan yhtä paljon kuin kansi.
     
  7. Muki

    Muki Gearhead

    Tossa alunperin joku ounasteli, kantsiiko kerhoon liittyä. Nyt kun tuli postissa aviisi, niin pakkohan se on avodartti-Kekeä kehaista: ihan oli kuin 50-luvun Taitaja-lehden artikkeleita olisi lukenut. Mainioita tekstinpätkiä ja vaikka aihepiiri ei koskaan ole ollut ihan se kaikkein kiinnostavin itselle - hifistä kun en mitään ymmärrä - niin hyvin tehtyjä artikkeleita kuitenkin, ilo lukea ja käsittelevät kuitenkin harrastajan perspektiivistä asioita. Keke sais kirjoitella vähän enemmänkin, jos multa kysytään.

    Muutenkin hauska luettava, tuo compact contact.
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Joku sellainen jolta juttua tulee niin voisi kirjoitella enemmän. :D

    Talleissa tapahtuu kiertelevä reportteri.............sama juttu ja pitäisi osata vähän kuvatakin.Tuskin kohdetallit heti loppuisi.
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Ala Kinde sinä kiertäväksi reportteriksi :wink: tuu ensitöikses toteamaan meille ettei tääl mitään tapahdu,sit käyt kuvaamas Hollolassa yhden MR-Valiantin ja takastullessa käyt Kellokoskella kuvaamassa poitsujen kimppatallilla,eikä noi varmaan tohon lopu.
     
  10. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Mäkin makselin liittymiset sinnepäin jo jonkin aikaa sitte, mut en vieläkään oo saanu lähetettyä sinnepäin niitä jäsenrekisteripapereita.. :eek:
     
  11. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Pääsiskö mun valsulla kerhoon liittymään?
     
  12. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    nonniin nyt on liitytty kerhoon ja jäsenkorttikin tuli tänne asti :D

    -Suvi-
     
  13. Savis

    Savis Gearhead

    :eek:

    Muki onko tuo Löijy, Jykän aiemmin omistama Valtteri?
     
  14. Muki

    Muki Gearhead

    Presiiss ! Sama laite. Pieniä muutoksia, yksi vähän suurempi ja hieman kontroversiaalinenkin, mutta ei mitään mistä ei selviäisi tarvittaessa vaikka reverse proseduureilla. Pikkaisen naurusuolaa lisää keittoon ja suurustetaan eri tavalla. Vatkataan aikaisempaan nähden vähemmissä vaiheissa. Le Grand Moteur on toki eri kuin mitä JA:lla, tää nykyinen painaa kuin synti.

    Muu ei auta ; hammaslääkärien salaliitto on pelottava asia.
     

Kerro tästä muillekin!