Kesä tulee ja A- kuume yltyy...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Jimmy Dart, 13.5.2010.

  1. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    Saas nähdä kauan pystyy olemaan ilman darttia...Täytyy toi kuume joskus parantaa. Tarttee auton jota saattaa joutua välillä jopa lahjomaan. :) Käyttöautoa en sääli yhtään. Sen on vaan paree toimia...tai.... :rotfl:
     
  2. black label

    black label 1st gear

    Kohta on taas dartti ja dusteri esson pihalla vierekkäin 8)
     
  3. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    Höh!

    Käyttöauto kävi tänään lompakolla ja teki sinne ison tappion. Ois tuos yksi dartti johon pitäis tutustua tän kesän aikana. 8)
     
  4. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Lojaaleja kavereitahan nuo on. Oma -75 on kuljettanu läpi koko talaven iliman mukinoota. Sen takia ko tuo riisseli pikappi heittäyty vallan geeämmäksi niin piti ottaa joku VARMA laitos ajoon, enkä kadu yhtään. Pitäähä sitä välillä vähä palakita, mutta pieni tyytyy vähään. :)
     
  5. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    huoh!

    Kummasti kiukuttaa kun ei oo omaa A-koppaista :( Puuttuu jotain olennaista... :eek:
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Vantaan cruisingissa kävi hetken välähdys takaraivossa josko tämä pari olisi ollut Jimmy Dart ja uusi hankinta, mutta ei sit vissiin...... :D
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mullakin on alkanut tulemaan a-kuumetta. :eek: Tai onhan sitä ollu siitä lähtien ku myin entisen '65 valluni. Lääkkeeksi olisi toivon mukaan ostettavissa järkevään rahaan sedän, tai oikeastaan hänen tyttärensä eli serkkuni, '65 valiant joka on reilu 20v. maannut meidän landen vintillä... Palanen suomi nostalgiaa; alla slotti vanteet, perä ylhäällä, slantti 3-vaihteisella lattiamanuaalilla, "corvette" sivuputki kuskinpuolella... 8) Pitäis olla myös melko ruosteeton peli. :D

    Juu, kyllä aspeni taitaa lähteä viimeitään lopputalvesta myyntiin, tuon hankkimiseksi... :p
     
  8. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    a-kuume

    A-kuumeeseen tehoaa vaan A-luokan lääkkeet eli joku kiva A-koppainen :D
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Re: a-kuume

    Näin on. :rotfl: Mä oon huokaillu ton sedän/serkun vallun perään niin kauan ku jaksan muistaa... Nyt aion kyllä ruveta tekemään asian eteen jotain, jotta tuo vaihtaisi omistajaa. Ja mieluiten jo ensi kesänä. 8)
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Re: a-kuume


    Just olin setään yhteydessä, ja nyt jos olis a-kuumemittari kainalossa niin se varmaan sulais. :eek:

    Kone pyörii, ruosteeton (ajettu aikoinaan suoraan leimalta ja leimattuna sinne landen vintille :eek: ), setä lupas ainakin jarruhilut uusia ennen mulle myyntiä.

    Kaiken kruununa setä on pikkuhiljaa laitellut ajokuntoon ukilta perinnöksi saamaansa alkuperäistä kuutos vallua ('64). Myös ruosteeton, mutta alkuperäinen yksilö. 8) Kirsikkana kakun päälle, ehdotin että jahka molemmat vallut on jossain vaiheessa liikenteessä, niin lähdetään tekemään joku pieni fiilistely lenkki molempien vallujen voimin. Siinäpä oliskin kontrastia; toinen alkuperäiskuntoinen ja toinen 70-80 luvun taitteen tyylin mukaan rakennettu. Eikä ainoastaan tyyliin, vaan ON rakennettu joskus niihin aikoihin. Ei siis mikään replica. :rotfl:

    Jos laittais loton vetämään siinä toivossa ettei tarttis odotella ens kesään asti? :eek:
     
  11. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Toivotahan parasta. Jossei lotolla nii eres ny kenolla sitte.
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl: Ei tuu kenoiltua (paitsi joskus oluen voimalla viikonloppuisin), mutta lotottua tulee silloin tällöin, eli sitä on odotettava jos ennen ens kesää meinais pelin saada alle. :(

    Toisaalta, oonhan mä sitä sen yli kakskytä vuotta vartonu niin kaipa sitä vielä yhden kesän kestää? :eek:
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jatketaan hehkuttamista; nyt serkku ilmoitti sen myyvänsä mulle, vaikka rupes jo epäröimään välissä. :D Katotaan nyt vielä meneekö mun tarjous läpi. Mielestäni se oli melko kohtuullinen, mut kattoo ny... Nyt kun sais sedän kiinni, niin vois laittaa kuvia tänne kapistuksesta. Toivottavasti se on muistanu ottaa niitä kuvia. :eek:
     
  14. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Toivotahan parasta ennen kaikkea. :)
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kiitos kiitos. :D Toivotaan tosiaan. :p
     
  16. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    samat sanat

    Toivottavasti saat sen aarteen. :)
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Serkku just pisti viestiä, et oli mun kans samoilla linjoilla hinnan suhteen, eli näillä näkymin tää aarre siirtyy mun omistukseen! :D F U C K! FIILIS ON AIVAN KATOSSA! :rotfl: MITEN MÄ KESTÄN TÄN ODOTUKSEN?! :rotfl:

    Pieni miinus siitä, et setähän ei tietenkään muistanu sitä kameraa ottaa mukaansa. :mad: Serkulla on kyllä kuvia perinteisessä muodossa, mut mul ei oo skanneria... :x
     
  18. kinde

    kinde Gearhead


    No kyllä se nyt hehkuttaa :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    Niin se on mullakin aina ollut kun on joku uus kiikarissa, malttamattona pitää odottaa ja pelkää samalla, ettei jostain syystä kauppa synnykkään.
    Kyl se siitä, samaan sukuun vai oliko suku pahin :eek: :eek:
     
  19. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Nonni, toivotahan ny. Kyllähä sitä ny aina yks A ryhmäläänen pitää olla. :)
     
  20. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Totta helvetissä pitää hehkuttaa! :rotfl: Rysähtääpähän kovempaa ja korkeammalta, jos serkku peruukin kaupat. :poff:

    Ainahan sitä jänskättää jos on joku kiva peli kiikarissa, mut tätä on oikeesti kuolattu vaahtosammuttimen kokoisesta naperosta asti, joten voin sanoa et nyt on jännitys oikeesti aivan eri sfääreissä. :eek:

    Ja viimeistään siinä vaiheessa ku sitä rupeaa ropaamaan (jos tähän asti siis päästään), niin sitä taas huutaa itelleen et, "kuka v*tun idiootti menee ehdoin tahdoin ostamaan näitä?! Vasta kolkyt vee seissy, ja nyt jo kaikki paikat jumissa ...kele!" :lol:

    Ja rusterille kiitokset "myötäelämisestä". :lol:
     

Kerro tästä muillekin!