keskikonsoliin rulo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja Elevator, 26.2.2008.

  1. Elevator

    Elevator 1st gear

    oon tässä etsinyt ja etsinyt, mutten oikeen päässyt perille mistä saisin ruloluukun nyysityksi keskikonsoliin. Vastaavanlaisia on monessakin nykyautossa. Tarvitsisin mahdollisesti muovista ruloa, mielummin mustaa mutta kaikki käy. Onko kellään havaintoja? Ehdotuksia. Ennen oli kaikkia leipälaatikoita ja hyllyköitä joissa oli rulo-ovi/luukku/mitä ikinä. Nyt en vaan ole törmännyt.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Katso olisiko Ikeassa?

    Alumiinihan olisi kaikkein hienoin?
     
  3. Elevator

    Elevator 1st gear

    pittääpä mulukasta
     
  4. buick8791

    buick8791 1st gear

    Luulis löytyvän erilaista muovista, uritettua ruloefektinomaista muovimattoa, jos semmoinen käy. Vois tietty katella veneliikkeistäkin alumiinisia.
     
  5. Elevator

    Elevator 1st gear

    vähä kalliiksi kävis ikea, halvin rulokaappi jonka hajoittais olis 80e :D
     
  6. Buddy

    Buddy 1st gear

    Mulla pitäis olla puulistoista tehtyä materiaalia jossakin, kunhan sen löytäis kaiken sekasorron keskeltä. :rotfl:
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Taisit itse vastata itsellesi : "oon tässä etsinyt ja etsinyt, mutten oikeen päässyt perille mistä saisin ruloluukun nyysityksi keskikonsoliin. Vastaavanlaisia on monessakin nykyautossa. Tarvitsisin mahdollisesti muovista ruloa, mielummin mustaa mutta kaikki käy."

    Mitäs jos vierailet purkaamossa. Ei varmaan rulo maksa Ikea-hintoja kolari/ lunastetusta nykyautosta.
     
  8. Elevator

    Elevator 1st gear

    oliskos se buddy sellasta aika ohutta? sellasta mä oikeestaan etsin
     
  9. Elevator

    Elevator 1st gear

    Vois lähtee metsästää. tahtoovat olee noi vaan aina nii pienii paloja. Muistelen että joissain bmw:n rotteloissa sitä on käytetty, mutta nekin sellasia 20cm x20cm

    Mun tarve olis leveyttä se noin 20cm ja korkeutta (taipuisa pituus) noin 60cm
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei kun tekemään. Alumiinilistan tai muun haluamasi pätkiä liimaten jonoon
    pressukankaan tai vastaavan päälle.
     
  11. Stance

    Stance Gearhead

    Kierrätyskeskukselta vois löytyä vanhoja toimistokaappeja? Siitä ottaa katkoen sopivan pätkän.
     
  12. Duett

    Duett Gearhead

  13. Elevator

    Elevator 1st gear

    noita rulojakin on kahdenlaisia, tyylikkäitä ja vähemmän tyylikkäitä :wink:
     
  14. SamiL

    SamiL Gearhead

  15. Elevator

    Elevator 1st gear

    Noi tollaset puiset ei oikein toimi koska ne taittuvat vain yhteen suuntaan. Nyt tarvitsisi kumpaankin suuntaan taipuvaa. Muoviset joita jossakin, missälie, olen nähnyt toimivat juurikin kakssuuntaisesti
     
  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  17. Elevator

    Elevator 1st gear

  18. Elevator

    Elevator 1st gear

Kerro tästä muillekin!