ketkäs kaikki myy uusia/rempattuja osia noihin 6.2/6.5D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Rytari, 16.8.2005.

  1. Rytari

    Rytari Gearhead

    olen tässä yrittänyt odotella vastauksia sähköpostilla pariltakin myyjältä, toisesta vaan vittuillaan, en rupee yli 7 tonnia koneesta maksaan..., ja toisesta ei tunnu kuuluvan vastauksia, ilmoittivat vaan että viestit joissa ei ole puhelinnumeroa joutuu roskiin... laiton numeron mutta ehkä ne ei sitte halua myydä mulle mitään... onkohan mun lähettämissä viesteissä jotain vikaa ....
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    haistatat niille pitkät peet ja ostat ittelles eurosamaran :rotfl:

    no ei vaan, paskahomma jos tuollaisia myynnin ammattilaisia on maailmassa. kokeile turusta semmosta kuin pasin kone tai jotain sinnepäin orikedolla. saattais löytyy palikkaa mut ei ole myöskään täysin ilmaista.
     
  3. Rytari

    Rytari Gearhead

    mikään tässä maassa enää ilmasta ole...

    eniten hakusessa olis semmonen joka pystyis myymään vähä pirteemmän pannun mulle, esim usa power turussa kauppas n 200 hp vaparia, mutta....
     
  4. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    Ootko kokeillu South West Trade Hämeenlinna? Mulla on apu aina löytyny sieltä. Toinen on se paljon haukuttu Koskinen Hartolasta....
     
  5. Rytari

    Rytari Gearhead

    joo, yleensä swt:stä ostan osat, mutta jos sitä voimaa täytyy löytää niin joku muu varmaan parempi vaihtoehto... koskiselta kysyin jo....
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

Kerro tästä muillekin!