Keula alas...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja sape, 5.3.2002.

  1. sape

    sape 1st gear

    Missä se mutteri/pultti/ruuvi/mikä +#¤/&%(/ lieneekää sijaitsee, millä saa keulan alas? Ja miten se "toimii", eli säädetääkö samalla molemmat puolet vai puoli kerrallaa? Ja kyseessähä on Moparit... muutki ratkasevat tiedot kiinnostavat!
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    molemmat yhtaikaa, nosta keulaa tunkilla keskeltä, mittaat mauserilla sen esillä olevan kierteen pituuden ja kierrät pultteja aukipäin vähän kerrallaan.
    jos pudotat keulaa liikaa niin edessä on kulmien säätö/säädätys.(jos jousitus pohjaa heitoissa niin a-bodystä rivahtaa herkästi ylätukivarren kiinnitys joka ruostuu yleensä huomaamatta)


    niin ne säätöpultit on siellä alatukivarren "sisällä", molemmilla puolilla omansa.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: fisu 2002-03-05 22:09 ]</font>
     
  3. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    Vielä edellisen lisäksi 1 pikku vinkki: suoraan vääntösauvan edessä on alatukivarressa näkyvissä mutteri, löysää tämä ennen säätöä ja kiristä taas heti jälkeen. Siis keula ylhäällä. Toissa kesänä revin hiuksia päästäni oman Dodgeni kohdalla kun keula näytti säädön jälkeen olevan juuri hyvällä korkeudella, mutta kun lähti ajaan... perkele! Sitten joku sanoi että SE (ne) mutteri pitää olla löysänä säädön ajan. Kyllä heti auttoi!
     

Kerro tästä muillekin!