Terve tuli hommattua tollane Dodge Ram B350 vm89 paku. Pitäsi kuorkiks muuttaa. En pikasella etsinnällä tietoa löytänyt ja konttori sano että pitäs olla paperit painon muutoksesta ja väliseinästä ja kiinnitys pisteistä. Mistähä tollasia lähtisi hakemaan? Kiitokset tiedoista etukäteen
On tosta juttua täällä jo vaikka kuinka monta ketjua. Mutta kerrataan taas: Oven lätkästä varmistat että kokonaispaino on yli 3500. koko auton mitalta väliseinä, josta todistus että kestää. Tavaratilaan 3kpl kuormalenkkejä molemmin puolin pituussuuntaan. Porissa seinän teko ja/tai vahvuustodistus Auto Kirmola.
Googleta semmosia firmoja mitkä tekee jotain matkailuautoja tai pakettiautoista miehistöohjaamoita ym ym. Ja joku voi täällä tietää sieltä suunnalta jonkun. Odottele vastauksia
Ainakin pari vuotta sitten omin pikku kätösin kyhätty seinä kelpasi ihan hyvin. Ei tarttenu minkään firman todistuksia.
Ennen pystyi omalla allekirjoituksellaan ottamaan vastuun että kestää, mutta tuokin saattoi jo muuttua, itsekin näin muistelen, jaksaako joku etsiä pykälän?
Kiinteän lavan kiinnityksen kestävyyden oon ite vannonut kestäväksi, mutta tosiaan tuostakin on jo aikaa. Subbarin penkkimuutoksesta totesin vain että kiinnitys alkuperäisiin reikiin. Kuormansidontalenkeistä vaikka myyjän esitteestä kuva jossei myyntipakkauksessa nyyttoneita mainita..
Tuo ristuksen väliseinä on kans yks täkäläisen byroslavian hienouksia. Auton monikäyttöisyys kärsii tuntuvasti, mikäli sellainen on pultattuna kiinni.
Tämä oma tapaus oli 2v sitten. Silloin insinööri kertoi myös sen, että hyväksyvät seinämän ilman mitään todistuksia, jos sen kertoo olevan olleen jossain samanmoisessa autossa aiemmin kiinni. Siitä sitten joku saattaisi vaikka sanoa, että kaverin autossa ollut aikoinaan/etsiä jonkun samanmoisen auton nettiautosta ja kertoa just sen seinämän olleen ennen siinä autossa kiinni.
Vanha kuormakoripäätös on muuttumassa Tragicomin määräykseksi, luonnos oli just julkisella lausuntokierroksella. Siinä on ehdotettu luovuttavaksi ohjaamon suojaa koskevista vaatimuksista lukuun ottamatta puutavara-autoja.
Onko kukaa saanu tollasee noita paino muutos lappuja mistää? Rekkari sanoo maksimi painoks 3500kg ja se tarra 3400 ja rapiat. Se nyt olis se ensisijaine ongelma
Auton kokonaispainoa voi muuttaa tehtaan luvalla. Esim. Uusia Fordin pakettiautoja rekennetaan työohjaamolla oleviksi kuorma-autoiksi, mutta siihen on tehtaan paperit. Turha on jenkkeihin yrittää tehtaalle soitella.... Niin ja oven tarrassa pitä lukea vähintään 3501. 3500 ei riitä.