Kiihdytys testi-iltoja Kauhajoella

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja OK, 25.1.2009.

  1. Teukku

    Teukku 3rd gear





    Tuota on joku joskus kans esittäny, mutta ei ehkä hyvä idea.
    Jos järkätään pyöräporukalle oma testaus mahdollisuus, niin
    se jo kuormittaa liikaa järjestäjiä.
    Noissa kisoissaki kun pitäis ehtiä ja jaksaa käydä.

    Ja jos pyörät suljetaan kokonaan pois, niin siitähän riemu repee......
    Mun mielestä ei kovin kannatettava idea, tosin taisit studio57 ehdottaakin
    tätä pilke silmäkulmassa..... :D
     
  2. torre

    torre 1st gear

    tai sitte pyörille vaikka ensimmäinen tunti illasta (tai jotain tällästä), kun tunnissa kerkee jo aika moni vetää pyörällä..
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Tämä toive on tullut tapahtuman sponsorin puolelta. Tapahtuma halutaan pitää tavallisten harrastajien testipäivänä, ei kisapelien harjoitustilaisuutena.
     
  4. Smokie

    Smokie 1st gear

    No mikäs siinä on ettei pyörillä saisi ajaa?

    Entäs tuo ohittelu, onko sellaista muka tapahtunut? Poislukien tietty järjestelyt jos auto ja pyörä on vierekkäin jonossa.
     
  5. torre

    torre 1st gear

    ohan sielä välillä jotain ohittelua mutta lähinnä se on kyllä ollu että auto on jostain takaa tullu kaikkien ohi :) nimimerkillä viime kesänä itse kaikki ohittaneena :)
     
  6. Smokie

    Smokie 1st gear

    No näitä sooloilijoita aina riittää :poff: Kait sen kaikki ymmärtää että joku syy painaa jos joku koko jonon ohi painelee.

    Helvetin hyvä meininki tuolla mun mielestä on ollut, toivottavasti jatkuu samaa rataa.

    BTW, mun pyörällä ainakaan ei tunnissa ehdi vetämään kuin tunnin vedot :rotfl:
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    mitäs tuon radan vuokraaminen kalustoinen maksaa? ois joskus kiva vuokrata kaveriporukalla ilman ruuhkia.
     
  8. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Onks slicksit kielletty jatkossa vai gti/v8 päivillä? Kukaan ei ainakaan kieltänyt viime syksynä niitä kys. tapahtumassa ja niillä ajelin. Enkä kai ollut ainoa?
    Normaalille katurenkaalle taas liimattu rata tuntuu olevan sangen liukas, liukkaampi kuin normaali paskanen asfaltti ainakin mun tapauksessa.

    Eikä tää sit ole mitään vinoilua vaan haluaisin tietää mikä on pelin henki? Päinvastoin sanoisinkin että mukava tapahtuma kun olosuhteet kerrankin siivillekin kunnossa :wink:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Ovat kielletty V8/GTi-päivillä.
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Mikäs tuohon on syynä?
     
  11. Teukku

    Teukku 3rd gear


    Tuo on neuvoteltavissa erikseen. Viimme suvena BMW porukka
    vuokras radan ja laitteet meiltä. Hintaa en muista.....

    Muutenkaa en hoida noita raha juttuja, mutta lähesty vaikka
    nimimerkkiä OK , hän tietänee enemmän sanoa tuosta.
    Tunnetkin varmaan kyseisen hepun.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Tapahtuma on tarkoitettu normaaleille katuautoille, ei kilpa-autoille ja katuautoissa ei ole slicksejä, ne tekevät katuautostakin kilpurin. Katuslicksit, jotka on hyväksytty myös katuliikenteeseen ovat sallittuja.
     
  13. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    ohittelusta

    Tosta ohittelusta sen verran notta...

    Mä kun oon pj tos Route 67 cc.ssa.
    Jotkut kuskit on soitelleet mulle etukäteen ja
    pyytäneet saada jostain hyvästä syystä jonku järjestelyn että saavat
    tietyn lähtömäärän.
    Hakevat säätöjä ym.
    Ja sitten taas siksikin on ohiteltu että kovaäänisimmät vehkeet sais ajettua vimpat lähdöt ennen klo 22.00

    Me on koitettu kans lähdöissä kattoa pikkasen että millainen pari ajaa.
    On se mukavempaa kaikinpuolin että olis sitte kovemmis autoos
    aina parina suurinpiirtein samoilla turvakamoilla varustetut autot.

    Tervetuloa Kesän Testeihin !

    Terv.Kari
     
  14. Dahlton

    Dahlton Gearhead


    Saako sitten ajaa autolla jolla on kisailtu joskus ja "näytää" kilpurilta? (autossa on häkki, linkit, isot taka renkaat ja flippi.)
    Vai onko se vaan että ei saa Fyyran kisoissa osallistua samalla??
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Viime kädessä tapauksista saatetaan päättää paikan päällä katsastusmiesten ja tapahtuman johdon toimesta. Alastarosta on käännytetty V8/GTi-päivillä toisia autoja pois kilpa-autoina.
     
  16. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Eikö FHRA vois järjestää myös ko. tapahtuman kilpa-autoille KOHTUU hintaan.

    Tuskin kovin moni omasta pussista maksava brakettikuski alkaa maksamaan testipäivästä 1000 €. :mad:

    Terv. Pro ET 1555 / Olds Delta 88 Royale
     
  17. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Miksi vyyran pitäisi järjestää Kauhajoella tapahtumia "kilpa-autoille"? Kyllähän Kauhajoella on päässyt ajamaan Coupeista vanhoihin takseihin ihan samalla rahalla. Maksukin on ollut enemmän kuin kohtuullinen, joskus siellä on nähty oikeita kilpa-autojakin.
     
  18. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    Varmasti vois sielä käydä kysymässä että saako tulla tänne ajamaan mutta kun matka on heti muutama kilsa niin ei oikein viitsis maksaa muutama euro että saa ajaa turhan takia alastaroon ja takas.
     
  19. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Lehtijuttua varten yritän selvittää mikä on paras aika, mitä Kauhajoen testi-illoissa on ajettu autolla ja prätkällä?
    Aika, loppari ja vuosi olis hienoa saada tietää.

    Kiitos jo etukäteen.
     
  20. studio57

    studio57 Gearhead

    eikös autolla ole menty 8.2 ?
     

Kerro tästä muillekin!