Kiikalan kisat Burnout Party 25.8.2007..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja lojo80, 17.7.2007.

  1. lojo80

    lojo80 Gearhead

    järkkäri

    moroo..

    mut muutama järkkäri/"apina" oli kyl liian töykee..on sitä nätimminkin saatu asia perille.. =)

    ite kattelin melkein kaikki lähdöt siin "lain-apin" oikella puolella just ennen sitä mist "streetman" bilikat tuli..pisti vaan yks hassu asia mieleen..miks siin alfaltilla ei saanut seistä..?
    heti ku siirs jalkaa N,10cm et oli pois asfaltilta ni api..järkkäri katto muualle..mut ku siirs jalan takas asfaltille ni johan kävi käsky mennä muualle.. :D
    kauhiaa kuluuko se asfaltti siit seisomisesta..?
    ja olin kuitenkin siis sillä alueella missä sai olla.. =)
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Olipas videossa upeita biilejä, etenkin alkupuolella! :rotfl:
    joskus ollut ton vanhan MS dusterin burniksessa kääntymisestä juttuu, ja siitä kuinka se alustansa takia kääntyy. Tossa videossa oli eka kerta kun sen näin; ei niitä burniksia yleensä tollee tehdä. Noin tekemällä kääntyy varmaan joka vessa jossa on rengasta ja pitoo. Se pyörä tarvii saada nopeesti pyörimään lujaa. Iso vaihde päälle ja terävästi pito irti, niin pitäis tilanteen parantua.
     
  3. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :oops: Voi että kun en päässy lähtee tonne Kiikalaan-olis ollu järkkäreillä muutakin tekemistä kun huudella maksaville katsojille joutavia moni kuulemma pahoittanut heidän toiminnan takia mielensä ..no jospa ensvuonna? Saa poistaa mut asfaltinreunalta jos kykenee..
    Helppohan se on järkkärin huudella semmosille kuivankesän oraville ja onkikepeille.
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Älykästä. Hyvä, ettet päässyt, toivottavasti ensi vuonnakin on jotain muuta menoa. Mikset mee ite järkkäriks noihin tapahtumiin hoitamaan asiat niin, että kaikkia miellyttää, vaan ennemminkin haittaisit niidne työtä?
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Siis vaikka et siis ollutkaan paikalla?
     
  6. VesaR

    VesaR 1st gear

    Tämä on varmaan sellainen etähylkäys :rotfl:
     
  7. Flamer

    Flamer 1st gear

    Tuo oli tarkoitettu poskisolistille ja minun kommenttini myös. Tähän on pakko sanoa oma lisäys vielä. Jos on ns. tappelu asenteella liikenteessä niin kannattaa jättää väliin koko tapahtuma. Asiat tulee aina hoitaa asioina asiallisesti mikäli se vain on mahdollista.

    Ja toisekseen itse en provosoidu niin helposti, mutta käyttäytyä saa asiallisesti molemmin puolin. Itse en ole ihan niin pieni kokoinen kuin voisi luulla, mutta ei se oikeuta suoranaiseen tappelun aloittamiseen tai provosoitumiseen missään tapauksessa. Itse vain en pidä siitä, että syyttömästi käydään omiin ns. paidan nappeihin kiinni, siksi kommenttini ovat olleet negatiivisia järjestyksen valvojien suuntaan. Mieltäni en ole pahoittanut ja siksi olisin kirjoitellut, vaan ainoastaan sitä, että tuleviin tapahtumiin olisi voitu ottaa oppia ja hoitaa tilanne paremmin. Ja huomautus tähän, en ollut humalassa vaan ainoastaan menossa hakemaan aikakorttia.

    Poskisolistille vinkiksi, että voisit koittaa hoitaa asiat puhumalla, etkä tappelemalla niin kuin kommentistasi ymmärsin. Mikäli joskus näin pääsee käymään.

    Edit. tosiaan unohdin mainita, että käsittääkseni joku Kiikalan kisajärjestä/kisa touhuissa jollain tavalla mukana oleva tällä foorumilla käsittääkseni kirjoittelikin (nimimerkki hukassa), että järjestyksen valvoja palaute otetaan esille ensi kerralla pidettävässä ns. palaverissä. Tämä on hyvä asia.
     
  8. 74

    74 Gearhead

    :eek: Ai, no mä siellä mietinkin et oliskohan mun pitäny saada semmonen. No toisiaalta, enpä olis sille käyttöä keksinykkään.
     
  9. mke77

    mke77 Gearhead

    ......... :eek: voi voi?? se asvaltin/stripin reuna nyt vaan sattuu olee "selvä" raja minkä yli nyt vaan ei tulla!!

    onse kumma..... kyl sit itkettäis kun "siit mä kuljin hiukan hönössä ja se auto vaan tuli mun päälle...." se hölmöys kertaantuu kummasti, yks toljottaa jalka asvaltilla, 3 toljottaa jalka asvaltilla, 10 toljottaa jalka asvaltilla.... ja niin edelleen ja sit onkin kaaos valmis ja autot ei pääse enää lähetys paikalle!!
     
  10. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: MITÄ? En ole maininnut mitään mistään tappelusta! Ilmoitin vain että voi koittaa hintelä järkkäri poistaa mut paikalta , nostan 120kg penkistä.
    Että aika roteva saa järkkäri olla joka minut saa heivattua.
    Menisinkin itse järkkäri kurssille mielelläni -mutta kun minut heivattiin sieltäkin"epäsosiaalisen "asenteen vuoksi" kesken päivän...... :rotfl:
    Minähän olen vaa tämmönen hassutteleva voimamies. :rotfl:
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Voimamies ja 120kg penkiltä :rotfl: todellinen poskisolisti :rotfl: .
     
  12. Antti P

    Antti P Gearhead

  13. Flamer

    Flamer 1st gear

    edit. poistettu, jotta keskustelu ei lähde väärille raiteille. Pysytään aiheessa.
     
  14. häjypoika

    häjypoika 1st gear

    onpa poijilla PIKKUUSEN lipsahtanu puheen aiheet raiteiltaan eikös täs jutus ollu kyse kisoosta eikä omista voimmista ja niiren käyttämisestä kyllä se isoonpiki mies pannahan ruotuhun pienenmänki toimesta kunhan tietää mitä teköö eikä siinä juurikaa voimmaa tarvita ET AINA LÖYTYY JOKA KENGITÄÄ HEVOOSEN. et siirrytäähänpäs takaasi autojen pariin palijon mielenkiintoisenpaa lujetavaa ku joitenkin lapsellisien uhoolut.
     
  15. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :x Siunaa ittes pohojalaanen ku härmänjätkä tulee!!! :mad:
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Taitaa tämä poskisolisti olla MadMiken alter ego?
     
  17. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    Burn Out Party 2008 Kiikala

    Noniin. Minua Pyydettiin tarkentamaan sitä, että miksi olen tyytymätön Viimeksi kiikalassa järjestettyyn kisaan. :mad: Tulin ajamaan A-ryhmään ja meitä oli kilpailemassa samassa ryhmässä kokonaiset 2 kpl. :( kuplia. No eihän siinä hittojakaan mehän ajettiin kilpaa keskenään, tai yritettiin: Olin Siellä varikon toisessa päässä johon A-ryhmän kuuluukin autonsa pistää parkkiin. Tämä toinen kupla oli sijoittunut sinne johkin D.n lähettyville. Ihmettelen, että minut Unohdettiin pyytää pari kertaa lineupiin, kun oli meidän vuoro ajaa. ensimmäisellä kerralla rupesin kuuntelemaan että kylläpäs kuulostaa kuplan boxerilta.... :eek: Miksiköhän mä olen vielä täällä??? Sinkosin autoon ja sain juuri kypärän päähän, kun kuulin, kun kupla veti burnikset ja hetken päästä kuului poistuva ääni suoralta :x Ihmettelin siinä hetken että eikös munkin pitäis ajaa tuon kanssa kilpaa, kun ollaan samassa luokassa. :-? Toisella kerralla se herra joka meitä kävi pyytelemäässä ajamaan niin käveli jo pois päin meidän varikkoteltalta, otin herran kiinni ja kysyin, että millonka me ajetaan seuraavaksi? No tämä kyseinen herra oli jo pyytänyt kaikki muut luokat lineuppiin valmistautumaan ja sanoi, että oli juuri tulossa hakemaan meitä. :eek: No jos me ajetaan ensimmäisenä niin mitä varten minä olen viimeisenä kun toinen A-ryhmän auto odotteli mua viivalla??? :x Eli ne kaikki 50 kilpa-autoa jouduttiin siirtämään sivuun, että minä pääsen edes lineup alueelle ihan vain sen takia, että tämä herra ei muistanut missä se toinen näistä kahdesta A-ryhmän autoista oli. :( Tämäkin olisi ollut helpompaa jos oli tiennyt ajojärjestyksen jota ei tainnut tietää kukaan paikalla olleista, kun sitä muutaman kerran muutettiin päivän aikana. Kolmannen kerran odottelin siinä teltalla, että minua tultaisiin pyytämään lineuppiin, B-ryhmä saapuu juuri takaisin varikolle ja yksi B.n kundeista kysyy, että mikä vika mun autoon tuli? Vastasin, että ei mikään. Tarkistelen tässä vain ilmanpaineita.... 8) siinä samassa tämä herra vastaa minulle: Kun siellä kuulutettiin, että minä en enää aja teknisten vikojen vuoksi. Pikkusen ihmetyttää, että kuka perkele keksii tällaista!?! :mad: No jos se nyt sitten on vaikka näyttänyt tai kuulostanut siltä, että autoon on tullut joku vika niin eikös sillon pitäisi tulla kysymään ajetaanko me vielä? tai oliko edes mitään vikaa koko autossa! Minä pyrähdin heti tämän kuultuani ajanottokopille ja kysyin taas tältä samalta herralta joka meitä oli käynyt pyytämässä ajamaan (silloin sattui muistamaan) Mikä Vika mun autossa on? Mix mua ei tultu taas pyytämään lineuppiin? Vastaus tuli lyhyesti: En minä tiedä, tää vaan nyt on tällästä. :eek: SIIS MITÄ!!!?? :mad: Siinä vaiheessa mä meinasin pakata kamat ja lähtee himaan mutta mun mekatsut sai mut puhuttua ympäri ja ajettiin loppuun. Ja jos me nyt ajetaan luokkaa niin minun mielestä meidän kuuluisi saada edes se pikkuinen pytty muistoksi, että olemme edes viitsineet lähteä ajamaan näinkin kauaksi. Tai jos meille ei jaeta palkintoja, kun meitä ei ole tarpeexi monta kilpailijaa niin eikös sillon kilpailun johtaja ole velvollinen yhdistämään meidät johonkin muuhun luokkaan??? Koska kuitenkin molemmat meistä on tullut ajamaan sinne kilpaa. :mad:
     
  18. mke77

    mke77 Gearhead

    Re: Burn Out Party 2008 Kiikala


    :cry:
     
  19. mke77

    mke77 Gearhead

    Re: Burn Out Party 2008 Kiikala


    :cry: sorry
     
  20. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Kuuluiko muuten mustangi luokalle mitään pieniä pyttyjä? Ei kuulemma ainakaan näkynyt palkintojen jaossa.., taaskaan? :-?
     

Kerro tästä muillekin!