Kiikalan kisat Burnout Party 25.8.2007..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja lojo80, 17.7.2007.

  1. Flamer

    Flamer 1st gear

  2. VesaR

    VesaR 1st gear

  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Reaktion mukaan ne rakettaiautot rankataan eliminaattoriin tai ainakin viimevuonna oli näin. Ei päästy tällä kertaa kuin yleisöksi kattelemaan kun mopoja ja haisuleita ja transportteja meni radalla edestakaisin :rotfl: .

    Eikös noita rätkiä ja streetman autoja vois ajattaa kisan jälkeen?? Eli kisaluokat ajais kaikki "alta" pois jne??
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mielenkiintoinen ehdotus. Pääsis aikasemmin ryy...pakkaamaan! Mitenhän ajanotto moiseen taipuis, miten palkintojen jaot jne. sitten hoituis?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ajanotto, meinaatko kaavion tekoa? no siinä välissä vois ajattaa muutaman tms. Ja palkinnot vois jakaa siinä välissä kun vpk käy kahv eiku keikalla :odroll: .

    Rahaahan noi steetmanit tietenkin tuo, mutta esmes kun hylsyyn millä meinattiin tulla tuli mystinen öljyvuoto lootaan ja kun soitettiin järjestäjille että pääseekö ajamaan rakettia jos ilmoittaudutaan puhelimella ja tullaan viimetipassa, niin sanottiin että turha tulla enää kun autoja on niin paljon?? Ilmeisesti siis sen takia ei olisi päässyt mukaan kun streetmaneja oli niin paljon??
     
  6. mopster

    mopster Gearhead

    Sanoppas Esalle että vika löyty videolta. Kuskin puolen etujarru ei pidä. Pelkurin puolen etupyörä pysyy paikoillaan, mutta tuolla kuskin puolella pyörä lähtee rullaamaan ja auto kampee poikittain. Vois olla aika laittaa ne 9 tuumaset rummut vaihtoon :rotfl:

    Asiasta toiseen; kun ajaminen alotettiin streetmanilla ja ne kävi varmaan ainakin kaks rundia ajamassa ennen kisaluokkia, niin meinas käydä jo hiiltymään että nyt ei puutu kun sade niin ei pääse kohta ajamaan ollenkaan. Ekan vedon jälkeen huomas mistä on kyse, pitoo ei ollu vielä nimeksikään vaikka streetman oli ruopinut jo ainakin tunnin kumia rataan. Kyllähän se pito siitä sitten päivän mittaan parani ja minäkin sain päivän parhaan ajan viimisessä lähdössä.
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Vasemman ja oikeen radan ero ainakin mun mielestä vaan oli ihan tolkuton, ainakin pudotuskisan ekalle rundille asti. Tällä kertaa ei merkattu kumpaa rataa käytti, mutta näin pitäis mun mielestä tehdä, että kummallekin radalle saatais suunnilleen saman verran gumesta. Nyt tahto olla niin, että kun tilanne selvis, pyrki nopeimmat vehkeet oikeelle radalle ajamaan, jolloin se parani entisestään.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Etteivät vaan ois nää valittajat ja luokista poisjääjät niitä maankuuluja ja kaikkialla häpeällisiä "saivartelevia ämmiä" :eek:

    Etkös sinäkin arvon Vipottaja ajanut ton Löijyn paikalle ja takaisin, kisaten välillä ilman pillityksiä tai muuta valittamista, vaikka Wellamon katsastetulle "Street-kilpurille" putositkin. Eikös oikea katuauto ole sellainen, joka läpäisee katuautokisan kisakatsastuksen, jonka yhtenä perusteena on mm. voimassa oleva vuosileima. Sitäpaitsi ei niitä vanhoja arvoautoja tarvitse kenenkään pilkkoa, sillä valmiita kilpureita on myytävänä tälläkin palstalla kyllästymiseenkin saakka, kun kellekään ne eivät kelpaa.

    Ääh :cry: taas tää meni samaksi vuodatukseksi kun Suomalainen "kaikki mulle ja heti" lökäpöksykansa vaatii ja odottaa voittavansa heti kun radalle ilmaantuukin, kun kerran Esson baarissakin on tullut kaikille kehuttua. Hameita päälle kaikille valittajille ja lopuille neuvoksi ettei ilman yrittämistä voi voittaa eikä onnistua :poff:
     
  9. VesaR

    VesaR 1st gear

    Minä ajoin Streetmanissa sen takia kun edellisenä vuonna ET Brackettia kokeillessani kaveri joka ajoi Streemanissa ehti päivän aikana vetämään 2-3 vetoa enemmän niin siitä "viisastuneena" päätin ajaa tänä vuonna Streetmanissa enkä koittaa ET Brackettia tai Dtä (siis että olisiko auto mennyt läpi kisakatsastuksesta/säännöistä)...no lopputulos oli tosiaa päinvastainen eli Streetmanin ajattaminen loppui kuin seinään just kun aurinko ja pito alkoi orastamaan :rotfl:

    Täytyypä ensivuonna heittää nopalla eikä järkeillä mihin luokkaan sitä yrittäisi :lol:
     
  10. mirage

    mirage 3rd gear

    Olin kiikalassa ja huomasin pari juttuu, jotka vois tehdä toisin. Harrasteajoneuvoille ois pitäny olla eri parkki, nyt oli todella upeita autoja kaikkien kikottimien kanssa sikin sokin. Ja voisko lapset ottaa jotenkin huomioon, edes jakaa tai myyrä korvatulppia? Iteltä oli päässy oho loppuu ja lapsille ois pitäny sellaset saada..
     
  11. sbc302

    sbc302 3rd gear

    Itse tuon Jarmon auton rekisteriotteen tarkastaneena voisin todeta että kyllä siellä 2007 leima oli...
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, eikä mulla ole mitään tota putoamista vastaan, en kuitenkaan duunimatkalla sille putoa. :rotfl: Eikä Luigikaan varmaan tota sillä tarkottanut, vaan tietänee varsin hyvin itsekin missä asemassa heput ovat; kun mennään tarpeeks hardcoreks ton suorituskyvyn suhteen alkaa vehkeet olla karuja ja kompromissivapaita, mut jos ne on sääntöjen mukasia, niin eihän siinä mitään valittamista ole. Yllättävän pitkälle päästiin, ennenkuin se ohi meni. :rotfl:
     
  13. latari

    latari Gearhead

    Kiitokset mopoilijalle hienoista kuvista.Hyvät oli kisat. Tuli tossa räketti luokassa uran eka voitto!
    SPET 1620
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kyllä minä sen tiedän, älä huoli :soosoo:

    Mä en nimittäin valita, itke enkä oo kiinnostunut millasella autolla kukin ajaa, ainoastaan arvostelen näitä ikuisia itkupillejä, jotka eivät mahdu samalle viivalle vaikkapa just Jarmon kanssa.
     
  15. dd64

    dd64 Gearhead

    Hyvät oli kisat. Oltiin vissiin ainoat c-ryhmässä jotka tuli trailerilla paikalle ja samalla hitaimmat? Noista tuloksista ei näy viimestä hävittyä pudotusajo aikaa, joka oli ainakin mulla päivän paras. 12,904/171,84. Jäi kaivelemaan jotta paransiko Volvo viimesellä. Viimesen lajittelun jälkeen ero tais olla satkun luokkaa Volvolle. Kovempaa piti kyllä päästä mutta kun ei niin ei. Positiivisena asiana että aika parani joka vedolla.
    Ja se että tultiin trailerilla juontaa just siihen, että se ei kummosta vaadi että kotimatka jää tekemättä. Sit v.....aa liftata 180 kilometriä hakemaan hinuria. Varsinkin kun mukana on vaimo, tyttö 7v. ja poika 9kk. ja kotona odottaa kaks koiraa koivet ristissä. (niille oli kyllä pissitys järkätty). Vuosi sitten ajettiin kyllä Porvoosta Hyvinkään kisoihin tyttären kanssa. Rykästiin pari 12.8:sia ja ajettiin kotiin. Voin sanoa että se oli mun harrastaja uran kohokohta jota vieläkin muistelen ja hehkutan. Eiköhän tärkeintä ole että kumi palaa ja veekasi rääkyy ja viivaa piirtyy...
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Meillekkin alkoi trailerikyyti maistumaan kun muutama vuosi takaperin nilkutettiin hyvinkään kisoista himaan, alamäessä meinas vauhti karata jo 50iin, melkein...
    Eihän me siitä vielä uskottu et traileri olis kiva, vaasassa kun meni kax työntötankoo kieroksi niin sen kisan jälkeen mä luulen et me alettiin kulkee trailerin kans :rotfl:

    Ja kyllähän noi kiikalan juhlakisat oli hienot, järjestysmiehet vaan yritti kaikkensa et kansa ei viihtyis :eek:
    Eipä annettu moisen häiritä vaan pidettiin hauskaa ja katottiin kisoja, tosin Löijyn etujarrut piti nähdä aamulla, on ne hienot... :rotfl:
    Iso Kiitos järjestävälle kerholle, 20 vuotta sitten itsekkin ajoin ko.tapahtumassa ja nyt juhlavuotena katsomossa ja varikolla, hieno päivä oli!
     
  17. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Volvo parantaa aina, niinkuin sika juoksuaan. :rotfl:
    Pudotusajossa 12.784/173,83 camaroa vastaan mutta ei aivan riittänyt jatkoon. Hauskaa oli ja ens vuonna jälleen uudestaan.
     
  18. sbc350

    sbc350 Gearhead

    kuvia on saatavilla 8)
     
  19. smuige

    smuige Gearhead

    yks hyvä keino katuautokisoja varten ois järkätä kisaan osallistuville autoille joku 20-30km kruisinkilenkki ennen kisoja, näin on jenkeissäkin tehty. Kyllä senmittainen lenkki suomen maantiellä karsii jo aika hyvin puhtaat katuautot joukosta. Tämä ei myöskään estäisi trailerilla paikalle saapumisen välimatkan ym. takia.
     
  20. martti-66

    martti-66 3rd gear

    tuli käytyä ajamalla Sipoosta ja rykästyä elämän ekat varttimailit,
    pirun mukavat fiilikset jäi.aikakin ihan kohtuullinen kotitekosella
    pikkulohko dartilla 13,418/166.lähen kyllä toistekki ajamaan.
    Mopoilijalle SUURKIITOKSET erittäin hienoista kuvista ja muillekkin
    kuvia laittaneille.
     

Kerro tästä muillekin!