Kiinalaiset mittarit

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja impala-63, 12.10.2019.

1. Seevu

Seevu Gearhead

Mulla on nyt AutoGagen lämpö, ö-paine ja kiekkamittarit. Onko noihin kiinalaisiin luottaminen? Laatumittarit maksaa satasen tai yli kpl. Koneessa kesän jäljiltä selkeät näkymät ö-p ja lämpöongelmista, vaikka mittarit eivät sitä informoineet.

2. Karpov

Karpov Gearhead

Mulla ainakin aina näyttäneet oikein halvatkin mittarit ja jos hajonneet niin ei ole näyttäneet mitään eli ollut sen suhteen selkeetä.

Saahan mekaanisiakin jos sähkö arveluttaa

xarper ja Seevu tykkäävät tästä.
  3. Jouni_K

Jouni_K 3rd gear

Mulla oli joskus Autogaugen sellainen stepperimoottorilla tehty volttimittari. Aika kamalaa roskaa:
    - joka käynnistyksessä se käytti viisaria molemmissa ääriasennoissa hirveän mekkalan saattamana
    - valaistukessa oli kaksi kirkkausasetusta, ylikirkas ja töykeän ylikirkas
    - jos jännite kävi riittävän alhaalla (esim moottorin starttaus), niin se hukkasi viisarin kalibroinnin ja näytti roskaa seuraavaan käynnistykseensä asti

4. Karpov

Karpov Gearhead

Kirkkaus on kyllä tosi monen mittarin ongelma. Vastus siihen valon virtapiuhan väliin?

Mittarivaloihin liitto ei auta kun sitten himmenee liikaa mittarivalot

5. impala-63

impala-63 Gearhead

Juu samat näin minäkin. Ei vaan ole enää tilaa kun laittaa nuo 6 mittaria. Se oli ihan siistin näköinen kyllä.

6. mikka

mikka 2nd gear

7. impala-63

impala-63 Gearhead

Mittarit tullattu ja ehkä jo huomenna kädessä. Tosin posti ne toimittaa niin voi mennä pitkäänkin vaikka on jo tullista luovutettu eteenpäin

8. WBBC

WBBC Gearhead

Vähän hölmön näköisiä nuo perus lisävarustemittarit.
    Jos mä hankkisin vanhaan autoon mittareita, niin etsisin jotkut tyyliin sopivat retroversiot

Kerro tästä muillekin!