mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Eilen tuli perämeren percceenreikään -70 r/t "ännäkoodi". Pisteosaa kaivataan, tarjota voi melkein mitä vain.

    Yksityisviestillä tavoittaa kyllä.
     
  2. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Moro,

    itellä tommonen -73 ´cuda 340 ja man. Enkä ole kyllä yöuniani menettänyt. Ja aika lailla orkkis kuosissa... No kone ( -71) ja loota ei ole alkuperäsiä, mutte ei se minua rassaa. Jonkun mielestä nää ei oo enää muskeliautoja, koneetkin saasteajan malleja (monessakohan on samat konit ku tehdaslapuissa ;))... Jaa-a, ite pidän noita -72 ja -73 ihan yhtä muskeleina viä koppakin aivan sama, kun vanhemmissa. Vrt. nykyautojen "facelift".
    Toki varmasti noi "oikean vuotiset" pitää/nostaa arvoaan paremmin. Kyllä niihin saa sit sijoittaakin enemmän, mutta on malmit paremmin tallessa ja ehkä helpompi realisoida, jos tarve tulee.
     
  3. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Tarvetta olisi -70 challenger service manualille, ihan perinteisellä paperiversiolle. Uusio painos tai vanha ok, yyveellä voipi tyrkyttää.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  5. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Edellinen on suorastaan sikahalpa!
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  7. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Wapuksi ajoon!
     
  8. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Orig hi-impact värinen,FJ5 ?
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  10. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Arskalla näytön kalibrointi pielessä, kun ei banaania tunnista?

    Tuliko toi Keravalta? Minkälaisia suunnitelmia?

    Minkälaisia kokemuksia 70-71 aftermarket etulokasuojista? Joku on varmaan joutunut niihinkin turvautumaan... Kaikki tulee Kiinasta, mutta onko niissä jotain muuta eroa valmistajan nimen lisäksi? Goodmarkkia sais sen parisataa AMDtä halvemmalla ja Suomessa ei taida keneltäkään löytyä hyllytavarana. Ei sinänsä ole kyllä mikään kiirekään, mutta vasemman puolen siipi vaatii niin paljon työtä, että vois harkita uutta osaa, jos sovitus ei vaadi isompaa pilkkomista.
     
    arskazone tykkää tästä.
  11. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Banaani-challenger rakennetaan alkuperäisen kaltaiseksi vai miten ne sanoo. Peltityöt on mittavat, aikaa ja tupakkia vaatii.

    Amd:tä ainakin kuulopuheiden perusteella pidetään laadukkaampana kuin "hyvää markkua", kaverilla taitaa olla omaan challengeriinsa juuri amd etulokarit. En osaa sanoa niistä kyllä tähän hätään sen enempää.
     
  12. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Hyvä heitto Lauri,ehkä vika oli näytöllä.Ois mun pitäny nyt 'velipoika baaani' tunnistaa,kun
    kans FY1 työn alla.Ikä kun menee yli puolen vuosisadan,kaikenlaista sattuu,but thats the
    reason for bright hi-impact colors man...
    Itse olen mieltä että koittas pitää auton Taiwan % mahollisimman alhaalla.Vielähän noita
    orggis etusiipiäkin löytää Jenkeistä.Kauhu tarinoita noista Taiwanin repropelleistä,joita AMD:kin on,kuulee jatkuvasti.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ja monet niistä urbaanitarinoita. Jos ameriikan miljonäärit hyväksyy high dollor #match -autoihinsa repropellit, niin eiköhän ne passaa täällä hevon vitussakin proletaarien coupedartteihin.

    2008 tai 2009 eräs tän palstan entinen kova kommentoija ja mahoton rakentajaguru kävi mun tallissa nyrpistelemässä Barracudan repro-osille ja tekemässä selvää keräämistään NOS -osista.
    Käsittääkseni edes kyseisen auton peltityöt eivät ole vielä valmiit, mutta kukin tavallaan ja hatunnosto sille.
     
    rb, Lowry, 4spdBcuda ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mulla on toinen etuloksu AMD:n. Kylkilinjan pokkauksessa/muodossa pieni ero vrt. oveen. Muuten kyllä sovitettavissa yllättävän hyvin paikalleen.
     
  15. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Omassa joutuu tai saa turvautua AMD-tuotteisiin jos ko. ajoneuvon meinaa asiallisesti vielä pelastaa. Harrastamista harrastamista.....
     
  16. arskazone

    arskazone Double Gearhead

  17. rosswell47

    rosswell47 2nd gear

    aikoinaan oli pulaa kun ei oikein repro peltejä ollut ja nyt kun on niin ne ei kelpaa,.pitäskö muistella aikaa kun oli peltilevy vasara ja pätkä mulkkua millä tehä..kukapa hullu sitä mitään harakiria laittaa omaansa,..vai miten tuota tekis tuon 97 mb sprintterin alapallon kans...hartikainen vs motonet...hmmm motonet kyllä kiitos
     
  18. BBC

    BBC Guest

    Kaikki pitäs olla nykyään parempaa kuin alkuperäinen. Jos ny joku kohta ei ole 100% niin kannattaa ensin tutkia onko se "ns. alkuperäinen" oikean mallinen ja sitten muuttaa joko sitä tai uutta Repro osaa. Bolt on meininki on vienyt luovuuden ja taidot. Moni osaa perseenkin pyyhkiä vain toisella kädellä, mutta kannattas opetella kumpaisetkin, ei tiedä milloin sitä toista kättä tarvii muuhunkin kuin taskubiljardin peluuseen.

    Juuri kuten Pepe yllä sanoi. Kelpaa ne repro-osat muuallakin ja niistä on saanut pienellä vaivalla sopivat muuallakin, mutta meillä kun osien pitää "leijailla" itsestään paikoilleen ja näyttää täydelliseltä itsestään....
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hokasin illalla, että pitäs melkeen perua tuo aiempi kommenttini. Mulla on 4 vanhaa Moopparia, joista vain yhteen on vaihdettu toinen varttipaneeli ja kahteen takapaksin pohja. Kait tommosista omilla pelleillä olevista CA -autoista saa sitten myydessä mahottoman paljon kovemman hinnan täällä Suomessakin kuin itärannikon/rustbeltin AMD -korisista?
     
  20. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Tämän ostajaa ei 'tonnikalapurkki' takaposket ainakaan häirinneet->

    Luultavasti,jos häiritsivätkin,jo vaihdettu...

    Henk.koht olen myös miettinyt,joskus ennen vanhaan on koripeltejä tehty suorastakin
    a'la Finnish Jorma.Onko se sit niinku huonompi kuin American Joe tai nykyisin
    Taiwan Jing's versio?

    Ottamatta kantaa auton jälleenmyynti arvoon Suomessa,etenkin kun marketti on
    tätä nykyä globaali.Sitä konttia kun kulkee myös maasta ulospäin..

    AZ
     

Kerro tästä muillekin!