mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    OSTETAAN :
    R/T Challengeriin 489 case
    - lukolla tai ilman . Välitys pitää olla ehjä ( 294 tai 323 ). Anna vinkki , jos ei itseltä löydy .
    Kimmo K ( 050-356 1331 )
     
  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

  3. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Joku intopiukee tuonki kumminki hemistää.
     
  4. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Ei hemmetissä,kai noita on jo tarpeeksi(hemi ym)...aito,hieno hyvä..jos jopa survivor auto niin kyllä mää näkisin että tommonen säilys kuosissaan.Olen yhen E-kopan tehny aikoinaan sille tekniikalle mikä oli eli slant+autom. ja kyllä oon sitä mieltä että sen auton arvo on kohallaan nyt kaikkineen.Nykyinen omistaja kommentoikoon lisää jos katsoo tarpeelliseksi.
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    .... tähän pitäisi ennemminkin vaihtaa tekniikkaan sopivampi kori, vaikka 4d belvedere. Perinteinen suomi korinvaihto, mutta päinvastoin: e-bodysta tolpaksi ...... :p:D:D

    ..... vitsi, vitsi
     
  6. arskazone

    arskazone Double Gearhead

  7. Lowry

    Lowry 2nd gear

  8. Backyard Racing

    Backyard Racing Gearhead

    Sulattelen ajatusta "kiinnostaako e-bodyn myynti" ja kuinka vaikeaa se olisikaan. Toisaalta jos ton tributen myy, niin koskaan ei kyllä tule saamaan samanlaista tilalle. Mutta se vaihtelu virkistäisi, toisaalta tässä tulee sit vuosien päästä takauma et miksi meni myymään. ääh! Rodeja?
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  10. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Tuohan ansaitsis oman huoneen jossa on kontrolloitu ilmasto yms. :odeek:
     
  11. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Ja maali vinkki,akselistoille?
     
  12. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Hemmetti tästä taisi olla puhetta ennenkin..

    Mutta taas on mielessä, että pitäisikö Challenger vakuuttaa paremmin. Nyt siinä on vaan LokaTapiolan pikkukasko, auton arvoa ei ole erikseen määritelty vaan "käyvästä arvosta" puhutaan.

    Niin jos nyt siirtyisi harrastevakuutusten puolelle, eli toimittaisi kuvan ja oman arvion hinnasta, tai miten nää meneekään.

    Tämä on vaan hiukan vaikeammin arvioitava, kun ei ole mitenkään priimassa MR-kunnossa kuten useimmat. Joten josko heittäisitte jotain arvioita mikä olisi tällaisen "käypä arvo" tänä päivänä Suomessa.

    JH27C1B eli alunperin suoralla 225 kutosella oleva avo, nyt 360-727-83/4.

    Harvoja opitoita bucketit, map light, virtalukkovalo + sisävaloviistästin, pyöränaukkojen listat, flip-top tankin korkki, kuljettajan puolen kaukosäädettävä sivupeili, tehostettu ohjaus. Build sheet ja tagi löytyy. Ai niin tää on rattivaihteella, ei konsolia.

    Pohja pienessä pintaruosteessa mutta ehjä CA-auto, takapyörän takaa pienet palaset hitsattu joskus, muuten originaali. Takakyljet oiottu joskus, irtopellit eri autoista, R/T nokkapelti ja takahelma.

    Kaikki korin osat alkuperäisosia paitsi rättikatto (takalasi alkuperäinen), mutta kaikki myös pikkasen rikki/lommolla/kuluneita eli juuri mikään osa ei ole MR-kuntoinen. Maalipinta huono navettamaalaus 90-luvulta 1 litralla (!). Sisusta ollut sininen paitsi ovipanelit jotka mustasta autosta, joten loputkin maalattu vinyylispraylla mustaksi. Auto on siis melko yhtenäisesti kulunut vanha auto, aidoilla USA osilla. Jopa pyyhkijänsulat ovat ameriikan ajoilta kaukaa sitten. Kaukana näyttelykunnosta mutta " 10 metrin päästä siisti".

    Tekniikka toimii ja auto on katsastettu ja ajossa. Etuakselisto täysrempattu hiljan, kaikki uudet nivelet/puslat. Lisätty jarrutehostin mutta joka nurkassa rumpujarrut. HD-iskarit ja paksummat vääntösauvat sekä paksu etuvakaaja. Moottori ja muut konehuoneen hilut maalattu samalla siistiksi. Uudet peltisarjat ja tuplaputket.

    Joten mitä kotterolle hinnaksi? (luonnossa ei yhtään niin siistin näköinen kuin kuvassa)

    [​IMG]
     
  13. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Näkemättä "uhria" niin n. 35 000 eur.
     
  14. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Ite olisin 20 donassa.Kutos C auto kummiskin.
     
  15. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Palauttamalla kutvoseksi, niin arvo tod.näk suurempi... milloin olet nähnyt C-koodin Challengeria myynnissä viimeksi, puhumattakaan avosta! Oma veikkaus 29 keur kutvosella ja nykyisellään 24 keur. Ja nää siis hinnat, jolla kaupat syntyy... Hintapyynnit lähtee varmaan apaut 35 keur kutvosella ja 29 keur tämmösenään...
     
  16. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mullapa on B koodinen! Ei oo monella.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 9.7.2017
  17. kuula

    kuula Gearhead

    On se hieno.
     
    440Mag tykkää tästä.
  18. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Ok, aika hyvin on omat arviot kohdillaan. Se tuossa mielestäni korottaa hintaa, että on räpeltämätön tervepeltinen avokori, ei ole mielestäni porattu yhtään ylimääräistä reikää minnekään, helmat ja kontin lattia ynnä rätin vedenpoistoreitit alkuperäiset ja kunnossa. Harmittavasti vaan tosiaan takakyljet kolhittu joskus. Ja sähkötkin on täysin originaalit ja toimivat, ei mitään sinisiä apicoita. Loistava aihio lahojen tai osiltaan vajaiden projektien seassa, toki itselle kelpaa ihan näin. Eihän tuo ollut kuin 20 vuotta vanha kun tuli taloon, eikä ole sen koommin vesisadetta juuri nähnyt jos ei ole matkalla yllättänyt. Ajettu 25 vuoden aikana ehkä 10tkm, mittarissa taitaa olla 70tmls tai sinnepäin, ei tietoa onko ekalla kierroksella.

    Ehkä koitan pistää arvoksi jotain 27-28k€
     
  19. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Jos ne sähköt on tosiaan orginaalit, niin kannattaa hieman tutustua niihin. Se sininen apico voi kuitenkin joskus pelastaa. Tai aiheuttaa vakavia ongelmia. Riippuen mistäpäin asiaa lähestytään.
     
  20. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Ilmeisesti säilyttäminen suht kuivassa on pitänyt liittimet kunnossa, kun ei ole ollut ongelmia eikä mikään lämpene. Harmittavasti alkuperäinen pesunestesäiliö on siinä kunnossa, että sormi menisi läpi jos kovaa tökkää, mutta tuolla se silti vielä asiansa hoitaa. Mutta tosiaan sähköpuolen osat kuten sulakerasia on ihan ok kunnossa. Yleensähän tuolta ne ongelmat alkaa. Kerran olen putsannut säätönopeuspyyhkijät (tuo taisi sitten olla yksi optio lisää?) ja parantanut katkaisijapanelin maadoitusta, mutta käsittämättömän hyvät sähköt näissä.

    Toisaalta heitin just reissun Norjaan 1973 vuoden Fiatilla ja hyvin senkin sähköt toimii mekaanista lataussäädintä myöten. Ei löydy siitäkään liiemmin jälkiasennus apicoita. Niin ei ne liittimet mutta se joka ne asentaa.. Ja toisaalta näissä kummassakaan ei ole onneksi Boschin valmistamia sähköosia.. Myös -75 Rangessa toimii sähköt hyvin, missä se pimeyden ruhtinas oikein luuraa?

    Sitten on tuo 2003 vuoden systerin kottero josta koitetaan metsästää liitinvikaa. Liitinteknologia kehittyy, JEPPPPPP.
     

Kerro tästä muillekin!