Kiinnostaako E-BODYT ?!

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

1. BRAKE DRUM

BRAKE DRUM Gearhead

Koirat haukkuu karavaani kulkee. Voitte niitä siiderivalaitanne katsella Seiska-lehdestä!

esmi, TopoTA, arskazone ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. always bb

always bb Gearhead

Auliz on oikeassa että on tasausta palkoissa tapahtunut ruotsissa kiitos kuullemma maahanmuuton mutta timpurit kuten minä saa 4-6€ parempaa liksaa tunnissa ja on se vuositasolla jotain

QUOTE="Aulis Hämeenkorpi, post: 3527405, member: 159470"]Jaa, noinko se on. Juuri olin Norrköpingissä ja käytiin vanhojen kisaukkojen kanssa syömässäkin. Sanoivat itse että käteenjäävä osuus palkoista pienenee kokoajan ja eipä nuo ruotsin palkat eri aloilta sen kovemmat ole kuin täällä.

Oisko syy nyt kuitenkin siinä, että täällä ei olla valmiita maksamaan mistään, vaan "tulee halvemmaksi kun ite tekee" tai sitten se että ei tehdä kahta tai kolmea hommaa, jotta saisi jotain enemmän irti. Tosin voin olla väärässä ja always mies tietää jutut paremmin tai on jutellut muiden "kantaruotsalaisten" kanssa.[/QUOTE]

3. SARKERI-71

SARKERI-71 Gearhead

Tallin seinällä on myös muutama "MIRRI".

mikaa7146, TN ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  4. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Terve!

TN ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  5. Zampoo! Me Kuntakinte.

6. 4spdBcuda

4spdBcuda 3rd gear

Terve, oot ruskettunut viime näkemästä.

7. PeteKoo

PeteKoo 2nd gear

8. Z11

Z11 Gearhead

9. arskazone

arskazone Gearhead

Kengurumaan tyyliin...

Varmaan 'pala kakkua' homma löytää dash padeja...

AZ

TN ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  10. ilu100

ilu100 3rd gear

Kyllä tuo console näyttää hassulta "vääränpuolen "ohjaukselle.

Peeaa tykkää tästä.
  11. Hai

Hai Gearhead

Simpukan kiinnitys, tehostimen letkutus, pakosarjat, koneen suhde keskilinjaan ja lämppärikotelo olis mielenkiintoista nähdä miten toteutettu.

12. Backyard Racing

Backyard Racing Gearhead

Ei mun e-bodyssä ollut rattiakseli noin kierossa, lienee mällätty versio.

13. BRAKE DRUM

BRAKE DRUM Gearhead

Ei noita vanhoja E-Body autoja kukaan halua ostaa, katteellaan vaan siipikarjan kuvia...

TopoTA, Z11, faffeli ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. Lowry

Lowry 2nd gear

Jos unohdetaan noi harakat hetkeksi, niin onko ylemmässä kuvassa optinen harha, vai eri variaatioita kiinalaisesta laadusta? Kun katsoo alemmasta esimerkki kuvasta kyljen ja hiekkapellin liitosta, niin tuota ylempään kuvaan nuolella merkattua kaistaletta ei ole ja eikös sen niin kuulu ollakin.
    [​IMG] [​IMG]

15. Remmiveto

Remmiveto 3rd gear

Sen voi kääntää 90' sisäänpäin. Tai siis kuuluisi olla.

16. Lowry

Lowry 2nd gear

Niin eli siinä kuulu olla vaan se 90 asteen taitos sisään päin ja sitten toinen 90 taitos mihin tulee hiekkapellin ruuvit? Tuossa ylemmän kuvan alemmassa versiossa on siis kolme taitosta, ensin n. 45 astetta ja sitten kaksi kertaa vajaat 90.

Ongelma on siinä, että mulla on skinit, missä on tuossa liitoksessa kolme kulmaa ja sopivuus hiekkapeltiin lievästi sanottuna erittäin huono. Nyt pyörittelin käsissä tollasta kulman korjauspalaa, jonka piti kuvan perusteella olla tuollainen ylemmän kuvan versio, mutta siinä oli sama ongelma, niin aloin ihmetellä voiko molemmat olla samalla tavalla pielessä vai onko se vika sittenkin mun hiekkapellissä.

17. Lowry

Lowry 2nd gear

Nyt löysin kuvan millainen sen ilmeisesti kuuluisi olla. Ei uskoisi, että noinkin yksinkertaisen kohdan voi tehdä noin paljon päin vittua noihin korjauspaloihin, mutta eipä se auta kun alkaa naputtelemaan, kun tälle tielle on lähtenyt.

18. Remmiveto

Remmiveto 3rd gear

Juuri noin. Kuten sanoin..

Lowry tykkää tästä.
  19. TN

TN 2nd gear

Ne on ne Kiinan pellit sellaisia, kun sarjatuotantona valmistetaan, toisin sanoen 10 peltiä päällekkäin muottiin, sitten prässätään, no senhän nyt tietää mikä lopputulos on.

20. Lowry

Lowry 2nd gear

Kaikissa noissa peltiosissa on ollut tähän asti enemmän tai vähemmän sovittamista, mutta tossa on kyllä jo muotissakin vikaa, kun kahden kantin sijasta on tullut kolme. Samassa palassa pyöränkaaren alue on kuitenkin ihan ok.

Pakko silti käyttää kiinalaisia osia jatkossakin, kun ei niitä muuallakaan tehdä.

kimmok2014 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!