kiitos

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ss560, 18.1.2015.

  1. ss560

    ss560 Gearhead

    voi poistaa
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    muistan kun se kylillä pyöri vihreänä,siis keravalla
     
  3. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    yks chopattu -66 dartti seisoo tutulla kaverilla tuusulassa. On sitä aina joskus laitellut, vissiin ei olis paljosta kiinni että sais leiman. Luultavasti sama laite ei noita nyt joka nurkalla ole.
     
  4. 1320

    1320 Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    Tää ei taida olla tässä haettu auto ovimäärästä ja flipinpuutteesta johtuen vaikka samoja piirteitä on havaittavissa, ja kuvatkin on vuosilta 2006 ja 2008. Johonkin on tämäkin kuitenkin kadonnut, kierteli muistaakseni ahkeraan vielä sen reilu 5 vuotta sitten ja kolahti minuun jostakin kumman syystä, vaikka en varsinaisesti tämän tyylisuunnan autojen suurfani olekaan.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. ss560

    ss560 Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    moi, tämä vihje kuulostaa mielenkiintoiselta, voisitko laittaa vähän lisätietoa, tai puh. nro. paikka tms. vaikka yv. kiitos.
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?


    Ja tuo on vm. 63 tai 64. Mun mielestä noi chopatut a-koppa moparit näyttää kyllä ihan pannukakuilta...
     
  7. 1320

    1320 Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    Katos vaan, niinpä olikin nyt kun tarkastin asian itsekin! Mun Mopartuntemus ei ole mitään ihan huippua, olin nimittäin melko varma että tuo oli '66 Dart kun laitoin kuvan. :lol:
     
  8. esmi

    esmi Gearhead

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    Maskista päätellen on 64 Dart.
     
  9. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    En suoraan anna tietoja ennen kun olen tiedustellut asiaa kaverilta itseltään ja varmistanut onko ylipäätään sama auto.
     
  10. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Re: missä lepää JRI-89 chopattu dart?

    sama peli ja yhteystiedot heitetty yv:llä
     

Kerro tästä muillekin!