Kirkkaat umpiot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja pala63, 27.9.2007.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Tilattu ja tulleet !!!!!!!!!!


    No niin , tilasin kanssa 7" pyöret umpiot ja tulivat hienosti USPSllä. Todelliset postikulut olivat 28 dollaria eli mukava amerikan chi veti välistä 17 buxii. Ja siihenhän toi 6 dollarin hinta perustuukin. Mutta jos tilaa muutaman sarjan samalla jää hinta asiallisemmaksi jos myyjä laittaa useamman samalla postikululla ?

    Ohessa kuvat . "Lasi" on siis lasia mutta umpio muovia !! Onkohan haittaa jos tuonne jälkiasennus xenonin laittaa? Se eikait lämpene niin paljoa?

    Ja ei sitten mitään hyväksyntä merkkejä niille jotka niitä kaipaa EI mitään :rotfl: Miten noi muuten pistetään kiinni? Sovelletaanko alkuperäistä kehystä ?

    [​IMG]

    Mulle selkeä miinus olit toi typerä parkkivalo-pitänee joku kumitulppa kehittää siihen reikään.

    [​IMG]
     
  2. ACC

    ACC Gearhead

    Pienellä modifioinilla sopii kyllä alkuperäiset kehykset .... :D
    Mun pontiacissa umpion kolme pientä tukijalka nastat ei sovinut suoraan alkuperäisiin koloihin, ei muuta kun sahaamalla uudet kolot ja ja vähän jouduin manklata kromihehykset että sain ne menemään umpioiden päälle...
     
  3. WSE

    WSE 1st gear

    Re: Tilattu ja tulleet !!!!!!!!!!

    pienempihän se xenonin teho on mitä halogeenissa 55/60W vrt 35W. Jos ei kaksoisxenonissa polta molempia yhtä aikaa...

    jaa parkiton kirkaslasi seiska linee todella vaikea löytää. Ujuta polttimon reiästä siihen semmoinen kromikanta peitetulppa mitä laitetaan puskuriin peittämään lisävalojen kiinnitysreikiä, ulkopuolelle kumitiiviste jos tarvii.
    Sopivan kokoinen voi olla melko huomaamaton.
     
  4. triheadwolf

    triheadwolf 3rd gear

    Meronetille olisi ilmeisesti tulossa noita 5 3/4" pyreitä siriuksen tuikkuja, nelisen kymppiä pari tjsp. Ja vain DOT merkinnällä, eli ei eurovehkeisiin laillisesti. Taidan ottaa sieltä kun ei mistään kerran e-hyväksyttyjä enää saa, eikä kukaan viitsi noita yunglin valojakaan varastoon ottaa.
     
  5. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Oisko tietoo mistä sais tota vanin 4x6 tuumasta umpioo kirkaslasi versiona? Suomesta tai muualta? :eek:
     
  6. ACC

    ACC Gearhead

    Saitko hommattua ne siriuksen 5 3/4" lamput motonetiltä???

    Mä soitin tänään sinne mutta ei ne osanut sanoa onko niillä niitä vai ei kun ei tietokonessa on mainittu onko ne tavalliset vai kirkkaalla lasilla...!

    Tilasin ite Lokakechiltä mutta niissä on väärä kuva :( ei mee katsastuksesta läpi...Nyt pitäis löytää joku muu vaihtoehto tai sitten vaihtaa toiset kun katsastaa...
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Jaa , no takaisin lähtöruutuun... Mistä sais sitten vaikka parkillisen kirkkaan laadukkaan umpion ?? WSE ??
     
  8. ACC

    ACC Gearhead

    Sain tänään selvitetty paikallisella varaosaliikkeellä että Hellan valikoimasta löytyis mutta 70€ kappale on aika kallista ja vielä kun tarvii neljä kappaletta eli 280€ koko satsi, luulen että jätän väliin tämä kerta!!


    Tässä kuva niistä lokakechin umpiosta asennettuna

    [​IMG]
     
  9. WSE

    WSE 1st gear

    Liekö menekki maailmalla räjähtänyt kasvuun vai mistääköhän johtuu, mutta kirkkaiden hankinta on viimeisen vuodn aikana selvästi vaikeutunut, poislukien tavallisimmat versiot eli parkillinen seiska ja 4x6:n.
     
  10. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jos saat hommattua ottaisin ne parkilliset seiskatkin jo :oops:
     
  11. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    onkos joku laittanut tollasia angel eyes tyyppisiä umpioita jenkkiin? olisi kiva nähdä kuva että tietäis kuinka sopii.. liian huono mielikuvitus että osais muodostaa päässä kuvaa, jos ei niin pitää kai kokeilla..

    linkkejä jotta tiedätte mitä tarkoitan
    ebayssä
    ja valmistajan sivuilla alimmaisena
     
  12. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    kopioit kuvan lampuista ja jostain jenkistä. tulostat ja leikkaat saksilla lamput jenkkiin tai kikkailet tietsikalla esimerkiks. :-?
     
  13. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    juu tuota mietinkin mutta kun ei tunnu löytyvän hämärä kuvaa noista lampuista jolloin olis parkit päällä.. tietysti vois koittaa laittta keltasen rinkulan lampun ympärille photoshopilla ja kattoa miltä näyttää mut todellinen kuva ois parempi

    edit: kokeilin muokata itse piirtämällä rinkulan mutta ei se kuitenkaan todellista kuvaa vastaa, vaikka saihan siitä jotain ideaa..
     
  14. saul

    saul 2nd gear

    DOTteja löytyy, mutta onkos kukaan törmännyt E-hyväksyttyihin sileälasisiin 5 3/4 -tuumaisiin? Tähän mennessä on myyty eioota, mitä olen kysellyt.
     
  15. smuige

    smuige Gearhead

    Mulle tulee chevelleen bemarin enkelin silmät. Ei ole vielä paikoillaan niin ei pysty sanomaan miltä näyttää
     
  16. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    Lupaat sitten pistää kuvia heti kun saat kiinni, eikös joo.. :D
     
  17. saul

    saul 2nd gear

    Bemun umpiot on myös vissiin 5 3/4 tuumaa? Mistä mallista rippasit enkelisilmät? E30?
     
  18. PauliP

    PauliP 1st gear

    Ne Siriuksen kirkkaat pyöreät umpiot muuten on ihan hemmetin hyvännäköiset sellaisessa autossa jossa on kromatut lampunkehykset.
    Olisi myynnissä neljä kappaletta sellaisia. Hintaan sisältyy alusta/konepeltiruosteinen (ovet ehjät) Buick STW jättifarmari '73.
    samoin löytyy neliskanttisilla isoilla Sirius umpioilla varustettu projekti bensavani. Ja Buick '87 STW kulmikkailla pienillä Sirius-umpioilla (4kpl).
    PS. lamppuja ei myydä erikseen.
     
  19. WSE

    WSE 1st gear

    Joku kyseli taannoin 5 3/4 kirkkaita, silloin ei niitä ollut mutta nyt olisi, kyselijän yhteystiedot on vain tällä välin ehtineet kadota jonnekin; ao. henkilö voisi laittaa yvtä, jos vielä tarvitsee lamppuja. Toki muillekin lohdutuksena, nyt vaikuttaa dot hyväksyttyjä ainakin olevan saatavilla.
     
  20. triheadwolf

    triheadwolf 3rd gear

    Mä niitä ainakin oon kattellu, nyt näytti tulleen jopa Bilteman kuvastoon lucasin kopiolamppuja. Lupailivat lokakuussa saavansa niitä ihan hyllyynkin :eek:
     

Kerro tästä muillekin!