Kivinummi Racing 03 Hockenheim youtubessa !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Antti.K, 22.11.2011.

  1. Antti.K

    Antti.K Gearhead

  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Hyvin tehty pätkä, kattelin juuri alusta loppuun, vaikka olin jo nähny joskus vuosia sitten.

    Oliko se ihan uus motti mikä Hockenheimissa levis ja selviskö se syy koskaan miksi se hajos?
     
  3. Antti.K

    Antti.K Gearhead

    motti

    Selvishän se kun muisteltiin.

    Koneen alakerta oli käytetty ja Ruattalaisten tekemä.

    Sillä oli ajettu Ruotsis ilokaasulla ja mäntä oli sulanut laesta nämähän oli hitsanneet sen ja jatkaneet kisoja.

    Kerkes mullakin oleen 5 vuotta ja olin jo unohtanut että koneessa on hitsattu mäntä, sen ominaisuudet oli varmaan vähän muuttuneet hitsauksessa oliko sitten tullut metalli karkeammaksi ei venynyt enään.

    Kesti kuitenkin melko pitkään ajella.

    t,Antti
     
  4. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Pätkässä oli hieno kehu silloiselle rataryhmälle. Itse olin tuolloin vielä katsomossa.
     

Kerro tästä muillekin!