Klassinen kuppipenkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja No H2O, 1.10.2007.

  1. No H2O

    No H2O Gearhead

    Öööh... Olen rullaillut palstaa haulla jos toisellakin mutta en ole vielä toistaiseksi löytänyt vinkkiä siitä että mistä löytäisi semmoisia klassisia kuppipenkkejä?

    Ei näitä hirvityksiä joita nykyään on joka paikka turvoksissa, vaan semmoisia jotka sopisivat -60 tai -70 luvun biiliin... Kyllähän kaikki muistavat minkänäköisiä tarkoitan? Eikö?
     
  2. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    cobran classic malli on ainakin sellainen, en vaan millään saa päähän miltä sivuilta itse niitä tiirailin
     
  3. T-bird

    T-bird Gearhead

  4. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Cobra Classic Auto Racing on vaan aika hinnoissa..
     
  5. Moonshine

    Moonshine 1st gear

    Juu en tiä minkä mallin kooprat jäi hihaan viikonloppuna, 20kybää pari. Tosin pääliset vähä pamahtanu mutta uuudet teryleenit pintaan ni eiköhän ne lavanissaniin kelpaa :lol: Malli on jokseenki toi vihreevalk. http://www.biesheuvel.nl/shop/page/cobra_seats

    Kyllä noit luulis olevan käytettynä siellä täällä edullisesti et fiksaamaalla sais prameet. Osto-ilmotuksia vaan kehiin..
     
  6. hara64

    hara64 1st gear

    jossain BELLA veneissä on käytetty tuon mallisia penkkejä.
    on meinaan yksi sinivalkoinen
    BELLA tekstillä varustettuna penkki mulla jemmassa.
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  8. Achti

    Achti Gearhead

    kovin heikkoo on legendaaristen penkkien löytö tältä maankamaralta, ainakaa uutena :cry:
     
  9. amalo

    amalo Gearhead

    Uudessa popular hot roddingissa oli tällaset jossain pro touring mussessa. Sopi orggis-sisustan kanssa ihmeen hyvin, näytti aika maltillisen korkusilta.
     

Kerro tästä muillekin!